ST1300 pleksi

Aloittaja Kauko, 04.06.09 - klo:21:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Onpas erikoinen juttu ? 1300:n "muovia" kyllä saa säädettyä varmasti korkeudeltaan sopivaan asentoon kartanlukijankin kannalta.
ettei vaan olisi ollut liian itsekäs kuski  pinokkio tai kokeilun puutetta mikä on takana olijan kannalta paras säätö  redtan

Uskomattoman paljon vaikuttaa myös kypärä. Mikäli on vähänkin väljä, tuuli ottaa aivan eri tavalla, kuin  tiukkaan, samoin vaatteet ei saa olla lepattavaa mallia.  Itse en saanut meille sopivaksi tuota pleksiä. Se on niin kumma asia, että toinen tuntee aivan eri tavalla kuin toinen noi heilumiset ja pään heilutukset. Tein sitten itse tuon pleksin ei kaikkein kaunein, mutta ei heiluta päätä. Meillä on paljon juttua näistä plekseistä tuolla aiemmin.

Lainaus käyttäjältä: enkku - 01.06.11 - klo:22:17
Lainaus käyttäjältä: tapasa - 31.05.11 - klo:23:34
Joko tääl tiedetään mikä pleksi on paras takamatkustajan kannalt tapasin tänään turun stormin pihall pannaristiin
jolla oli st 1300 tais olla vm -10 musta "oli muuten hiano väri olisko ollu metallihohtookin joukos" hän sanos et
rouvakin olis mielellään kyydis mut siäl takaa on semmone pyärre et pahaa tekke sii oli semmone alkuperäne
muavi edes, olisko kellä kokemust tommoset jutust? mää kertosin täst foorumist  ja vähä lupasinkin et täält
saa varmaa appuu.

Moikka vain Tapasa

Meillä on tälläinen kokemus: ostin Cee Bailisin pleksin 2tuumaa leveämmän ja 4tuumaa korkeamman. Rva takana istujana kertoi etta tuuli pyörteet jotka "veivaa" päätä pienenivät oleellisesti. Pyörä STX 1300, kuskin pituus 1,8m rva 1,72m.

Tuolla summassaressa oli jotain keskustelua,tuosta STX 1300 mallista. Miten se eroaa tästä normi ST 1300:sesta? Jenkkimarkkinoilla on ilmeisesti ollut myynnissä!

Itte huomasin että kypärän vaihto Schubertin C2:sesta Shoei XR1000:seen toi jonkinlaista parannusta äänimaailmaan ja vähensi pyörteilyä. Myös tiukempi ajoasu tuo huomattavaa eroa löysiin vaatteisiin verrattuna.
Shuubertti ei toiminut entisessäkään pyörässä (V-Strom) vaikka sitä jeesustellaan maailman hiljaisimmaksi jne... f.i.r.s.t


Storm Motorilta     
VSteram N20001 ST1300
Pannarin tuulilasi hintaan 179 euroa
ei ole varastotavaraa mutta tilaavat tarvittaessa

Toimitusaika 2-3 kk  Storm

VStream


Lainaus käyttäjältä: Veikko - 07.02.12 - klo:20:15

Storm Motorilta     
VSteram N20001 ST1300
Pannarin tuulilasi hintaan 179 euroa
ei ole varastotavaraa mutta tilaavat tarvittaessa

Toimitusaika 2-3 kk  Storm

VStream

saadaaks paljousalennus jos tilataan kimppaan? (minäki tarttisin mut vanhempaan) kellä on Stormilla tuttuja?
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

13.04.12 - klo:11:27 #66 Viimeisin muokkaus: 09.05.12 - klo:10:37 käyttäjältä pannaristi 2012
Mikä pleksin muoto/malli saisi pois takamatkustajan turbulenssit?
Emäntä ruikuttaa, että takana käy myrsky. Minulla on mukavan tuuletonta  elina

Nyt on tilattu Cee Bailisin pleksi 2tuumaa leveämpi ja 4tuumaa korkeampi.
Saa nähdä kuinka toimii rinning. Saako rouva tuulelta rauhan takapenkillä hat1

Nyt pleksi on kiinni pyörässä ja emäntä hiljeni takapenkillä kuten myös tuuli ja pyörteet honda_sign 062802jumpie

14.04.12 - klo:03:55 #67 Viimeisin muokkaus: 20.04.12 - klo:12:25 käyttäjältä Obelixxx
Lainaus käyttäjältä: pannaristi 2012 - 13.04.12 - klo:11:27
Mikä pleksin muoto/malli saisi pois takamatkustajan turbulenssit?
Emäntä ruikuttaa, että takana käy myrsky. Minulla on mukavan tuuletonta  elina
Jos jaksat lukee noita juttuja alusta astii nii sieltä se selviää ;)
Mulla on toi Cee Bailees nii ainakin se vie mökät sekä pyörteet pois kyytiläiseltä.

Lainaus käyttäjältä: Obelixxx - 14.04.12 - klo:03:55
Lainaus käyttäjältä: pannaristi 2012 - 13.04.12 - klo:11:27
Mikä pleksin muoto/malli saisi pois takamatkustajan turbulenssit?
Emäntä ruikuttaa, että takana käy myrsky. Minulla on mukavan tuuletonta  elina
Jos jaksat lukee noita juttuja alusta astii nii sieltä se selviää ;)
Mulla on toi Cee Bailees nii ainakin se vielä mökät sekä pyörteet pois kyytiläiseltä.

Minuakin sinänsä kiinnostaa korkeampi kate, mutta jos vaihtaa korkeampaan, niin käykö siinä sitten niin, että sitä ei saa riittävän alas silloin, kun kesähelteillä kaipaa ajoviiman suomaa tuuletusta???

Toi pleksi mikä mulla on, nii ales kun sen laskee nii näkee hyvin yli pleksin, mutt että ei olis kuuma...kun on vauhtia tarpeeksi nii  ei silloin kuuma tuu  4idi4s

Paniin tehdyt pienet muutokset
Pleksi
Alkuperäinen asetus Panin pleksille ei ollut kovin onnistunut ratkaisu. En tiedä miksi pleksin pitää nousta kaareva rataa ylös, niin että se noustessaan on yhä jyrkemmässä kulmassa ilmavirtaa vastaan? Varmasti huojunta lisääntyy mitä korkeammalla pleksi on ja kuinka jyrkässä kulmassa tuulta vastaan. Panisahan pleksi nousee todella korkealle. Pleksi loi myös pahat pyörteet juuri kuljettajan eteen ja kypärään. Ei hyvä. Jos ajaa pleksi alhaalla (kuten eräässä testissä) niin ei haittaa. Honda on varmaan suunnitellut pyörän urheilullisempaan käyttöön kuin minä sitä käytän? Pleksin  kiinnitysreikiä viilaamalla soikeiksi niin sen kiinnityskohdasta kuin koko telineen (jossa siis sähkömoottori)  asennon muuttaminen loivempaan kulman siirsi turbulenssin kuljettajan taakse ja yli. koko telineen kallistaminen taaksepäin aiheutti sen että pleksin kiinnitysraudat ottivat kiinni katteen yläreunaan alas mennessään. Tämä korjattiin siirtämällä alimmaista mikrokytkintä saman verran ylöspäin, jolloin pleksi ei mene enää alkuperäiseen ala-asentoon. Ero on noin 4cm. Minä ajan kuitenkin aina pleksi ylhäällä. asennon muutos aiheutti myös sen että ilma alkoi virrata häiritsevästi  pleksin alta. Tähän keksin( Pelle Pelottoman) ratkaisuksi laittaa aivan katteen yläreunaan auton tuulilasin pyyhkijän ilmanohjaimen, ikään kuin siiveksi jonka ylä- ja alapuolelta virtaava ilma suuntauti ylöspäin mukaillen pleksin alapintaa. TOIMII. Ajelen nykyään kesät käyttäen puolikypärää.



Jussip

 Onko kukaan tilannut täältä? olis nyt 158,87 dollaria tuo bleksi. Onko turvallinen kauppa vai eikö. Pitäs saaha ensikesäksi uutta tuulilasia pyörään, kuulostais olevan hyvä!                           




                                          http://www.bikerhaven.net/servlet/Cart?smode=update
Elä kuin viimeistä päivää!

Lainaus käyttäjältä: pulukko - 16.12.12 - klo:17:32
Onko kukaan tilannut täältä? olis nyt 158,87 dollaria tuo bleksi. Onko turvallinen kauppa vai eikö. Pitäs saaha ensikesäksi uutta tuulilasia pyörään, kuulostais olevan hyvä!                            




                                         http://www.bikerhaven.net/servlet/Cart?smode=update

Tuosta ei kokemuksia. Katsoin sivuja, onko heillä ST 1300 "pleksiä" ollenkaan.

Itse tilasin täältä http://www.ceebaileys.com/honda/st1300ws.html, Otin 5cm leveammän ja 10cm korkeamman. Itsetäni ja takapenkkiläisetä ratkaisu on hyvä. Tuulen pyörteet ja suhinat hävisivät oleelisesti.
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

Lainaus käyttäjältä: enkku - 16.12.12 - klo:17:51
Lainaus käyttäjältä: pulukko - 16.12.12 - klo:17:32
Onko kukaan tilannut täältä? olis nyt 158,87 dollaria tuo bleksi. Onko turvallinen kauppa vai eikö. Pitäs saaha ensikesäksi uutta tuulilasia pyörään, kuulostais olevan hyvä!                            




                                         http://www.bikerhaven.net/servlet/Cart?smode=update

Tuosta ei kokemuksia. Katsoin sivuja, onko heillä ST 1300 "pleksiä" ollenkaan.

Itse tilasin täältä http://www.ceebaileys.com/honda/st1300ws.html, Otin 5cm leveammän ja 10cm korkeamman. Itsetäni ja takapenkkiläisetä ratkaisu on hyvä. Tuulen pyörteet ja suhinat hävisivät oleelisesti.

Minkäpituisia olette osais vähän arvioida tuota kokoa tilattaessa. Itsellä pituutta 174 ja kyytiläisellä 156.
Elä kuin viimeistä päivää!

Pitäis tehdä porukkatilaus on muuten tuo rahti ameriikasta kovahko. Sitten on vaan niiden tullienkans.

Powered by EzPortal