Viherkäine mies touhuilee!

Aloittaja serekki, 07.08.10 - klo:18:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

no nytte tuli sitte hankittuu sinne sivulaukun alle se tukirunko (lontooks "stand") entisen katkenneen tilalle. Tälläkertaa jopa oikeenkätinen!! eli siis vasenkätinen...    elina  Kandee muute kattella tota Korvannon linkkiä, se ei tunnu olevan mikää pahan kallis paikka.
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

13.01.11 - klo:21:58 #46 Viimeisin muokkaus: 13.01.11 - klo:22:00 käyttäjältä serekki
Lainaus käyttäjältä: serekki - 12.01.11 - klo:11:33
kiitos tosi paljon hyvistä neuvoistasi. mä "tuhoan" ens ton minkä eilen kittasin, katotaan sitä maalaamista sitte myöhemmin.

siit tuliki parempi ko mä luulin. niinku sanottu, mä mitää näistä ymmärrä, mut tost tuli mun mielest ihan ok.
vaatii viel "viimeistelyn"
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

"onk kukkan nähny muu satulat!!" miten kauan se sielt oikeen tulee? täs alkaa jo epäilys herää et oonko mä kumminki klikannu jotai vääri. (ei ois eka kerta)
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

moro.ei ole näkynyt... mut meillä kesti n.1kk ja tuotiin kotiin ei tuu postissa.
ja meille soitetiin et koska olaan kotona.
ps.onx tullu sähköpostina lähetys kartaa/seuranta .

Hiukan vaihtelee nuo toimitusajat meillä kesti melkeen sen 45pv. ja visa vingahti, mutta palautus tuli heti kun mun oma jakkara saapui heille.

Älä hättäile kyllä se saapuu ennen juhannusta. icon_mrgreen
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: serekki - 20.01.11 - klo:11:01
"onk kukkan nähny muu satulat!!" miten kauan se sielt oikeen tulee? täs alkaa jo epäilys herää et oonko mä kumminki klikannu jotai vääri. (ei ois eka kerta)

niin kävin eilen tullisa ja kerto että vieläkin tulee joululahjoja kun siellä keskieuroopassa oli se hässäkkä siksi kaikki tökkii.

kate vesihiottu kerran 500:lla paperilla. kraatereit on kitissä...      :(         terran setät lykkäs mun käteeni ksyleeniä. pesu sillä ja sit hiontaväri vai? sen ajattelin hioo pois 800:lla ja jos tarttee, laittaa toinen kertta hiontavärii. (vai tartteeko?) sit mul on viel tonnistaki paperii ennen värjäystä. olisko se väri hyvä kattoo tollasest lakattomast kohtaa? siis kun menee kauppaa sekottelee noit värejä?
ja kakskomponenttiväriä vai? ja lakka pääl ja paikallee. sitte onkin jo kesä -tällä vauhdilla ainakin.
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

29.01.11 - klo:11:02 #52 Viimeisin muokkaus: 29.01.11 - klo:12:08 käyttäjältä jussi613
nyt en ymmärrä withstupid mitä sää teet terrassa älä vaan mitää latexi kaupaa sevota nyt moottoripyörääsi.tai teet aivan turhaa työtä.siis kittaat kraaterit ihan auton kitillä ja unohdat noi lasikuitu mössöt.ja hionta väri pääle kun kolot ummessa,sen jälkeen hiot vain 320 tasaseksi ja 1000 hiotaan 320 jäljet pois hiontaväri ei saa mennä puhki mistään mitä olet kitannut.ja sen jälkeen vellit selkään.
laitoin kuvan mitä tarkoitan ettei hiota läpi eli kitti ei näy mistään muuten kitin reuna tulee näkymään kuivutuaan.
toinen kuva maalauksen jälkeen ei siis rajoja.

kiitos taas Jussi ohjeista. Mä menin santapaperia hakemaan sielt terrasta. ja ostin samalla sitä pesuainetta et saa rasvat pois. siis ksyleeniä.

siis nytte tohon tasote? ja sit hiontaväri, joka tasotetaa karheemmalla paperilla ja hionnan jäljet pois tonnisella paperilla? meniks oikein?
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia


Lainaus käyttäjältä: Timppa - 20.01.11 - klo:13:20
Hiukan vaihtelee nuo toimitusajat meillä kesti melkeen sen 45pv. ja visa vingahti, mutta palautus tuli heti kun mun oma jakkara saapui heille.

Älä hättäile kyllä se saapuu ennen juhannusta. icon_mrgreen

ni, pitäiskö sielt sit tulla sähköpostii kun ne lähettävät sen satulan sieltä tänneppäin? joko mä oon huolella hukannu sen viestin tai sit sellaista ei oo ees tullut... rahat on menny tililtä joulukuun 16. ja mistä se 45 päivää lähtee rullaa? tämä tääl on kyl pikkase huolestunu...
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Ainoo viesti minkä mä sain oli muistaakseni visa laskulla että oli menny rahat... icon_mrgreen

sitten jossakin välissä annoin melkein itteni ymmärtää että voi v.... meniks mun rahat kun ei kuulunut mitään, mutta eräänä kauniina lumituiskuisena päivänä postipete oli tuonuit lapun kotio että olis saapunut lähetys Ranskan maalta. thumbsup1

Aikaa tuo kaikkii otti tilauksesta n.40vuorokautta jonka aikana tuli penkki kotiin ja lähetin omani takaisin kahden päivän sisällä, mutta tililtä meni vielä se "panttimaksu". Sitten kun mun vanha jakkara oli mennyt perille oli tilille tullut palautus maksu... icon_mrgreen

Etkös sä ottanut jotakin nahkaa siihen???
Neet on lähtenny hakeen sitä vihreetä lehmää jostakin ja kun ne sen löytää saavat ehkä omistajalta luvan ottaa sen pers nahkasta penkin kokosen siivun tuoretta tavaraa..... reps
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 21.02.11 - klo:09:51
Etkös sä ottanut jotakin nahkaa siihen???
Neet on lähtenny hakeen sitä vihreetä lehmää jostakin ja kun ne sen löytää saavat ehkä omistajalta luvan ottaa sen pers nahkasta penkin kokosen siivun tuoretta tavaraa..... reps

no kylläpä hakea sitten saa jos vihreän ammun meinaa löytää        22yikes
joo ja tosissaa, se nahka mikä siihen PITÄIS tulla, oli mun mielest mustaa, eli afriikanreissu pukkaa heille..
(olikos siellä mustia lehmiä missä on valkoiset laikut, vai valkoisia lehmiä mustilla laikuilla...)

täs jo laskeskelee päiviä ja marjoja...
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

voi viulunkieli et voi ihmisen mukula olla ajattele-mato.

oltii eilen kylässä erääs paikas missä on ei yksi, ei kaksi mut KOLME kissaa. ja minu nokkaparkaha teki heti rotestin. nyt on kova allerkistine erektio päällänsä.

juu, ja satulast ei oo kuulunu. tililt on joulukuus menny vähän yli kolme sataa ja tät sit. tuli yhtäkkii mieleeni tarkistaa et onko meidän visa-tili luotolline. ei ollu. penkki lähti viime perjantain Ranskaan ja sähköposti perään. jää nähtäväks lähteekö toukokuus Kalevanpuistost liikkeel todelline rautaperse... meinas tulla kalliiks sekin lähettämine. R-kioskil neiti sano et maksaa 10,000€. pääpostis rouva oli sitä mielt et pikkase halvemmal pääsee.

kevättä odotelles
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

no niin, tulipa selvyys penkin viivästymiseen. eilen tuli mailia missä moitittiin että oon laittanu ruksin vikapaikkaan, eli olin ruksannut kohdan "i provide my base". nys ne odottaa sitä mun vanhaa penkkiä. olisinpa hiukan aikasemmin alkanut kyselemään...
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Powered by EzPortal