uusi Triumph Trophy & BMW 1600 GT vai 1300 Pannari

Aloittaja jatuurila, 30.09.12 - klo:21:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Awes minkä pituinen olet? Onko vaimosi myös tyytyväinen? Pleksiin


Joskus ovat saaneet 186 cm omaksi pituudeksi, Vaimo n.180 cm. Kysyin just siipalta, että ravistaako. Ei kuulemma ravistele, eli on
tyytyväinen.

Jos liikut joskus näillä kulmilla (Salo), niin poikkee kokeilemaan. Sillähän se parhaiten selviää.  :(


Nykyinen pleksi jo melko naarmuinen. Tuommonen bike-quipin leveä pleksi vois olla hyvä. Jos ens kesäks semmonen :)

Kiitos hyvistä kommenteista. Näistä todella hyvä apu kun mietin oman pyörän vaihtoa(Suzuki C1800RT) matka välineeseen. Triumphista olen lukenut myös tähän 1200 enska malliin liittyvät jutut. Onhan tuossa uudessa Trophyssä sama kone. Siellä kerrottiin että venttiili ohjaimissa on ongelmia tietyissä lämpötiloissa,(rallatusta sun muuta), mutta onko se lopuksi ongelma? Eikö tuo ole paremminkin ominaisuus niinkuin pannarissakin on omanlaisia "ominaisuuksia"? linkissä mielestäni hyviä vaihtoehtoja pleksille, jos joku haluaan niitä vaihtaa. http://www.calsci.com/motorcycleinfo/ST1300prod.html

06.10.12 - klo:00:44 #19 Viimeisin muokkaus: 06.10.12 - klo:00:47 käyttäjältä awes
Lainaus käyttäjältä: jatuurila - 06.10.12 - klo:00:30
Kiitos hyvistä kommenteista. Näistä todella hyvä apu kun mietin oman pyörän vaihtoa(Suzuki C1800RT) matka välineeseen. Triumphista olen lukenut myös tähän 1200 enska malliin liittyvät jutut. Onhan tuossa uudessa Trophyssä sama kone. Siellä kerrottiin että venttiili ohjaimissa on ongelmia tietyissä lämpötiloissa,(rallatusta sun muuta), mutta onko se lopuksi ongelma? Eikö tuo ole paremminkin ominaisuus niinkuin pannarissakin on omanlaisia "ominaisuuksia"? linkissä mielestäni hyviä vaihtoehtoja pleksille, jos joku haluaan niitä vaihtaa. http://www.calsci.com/motorcycleinfo/ST1300prod.html

Kiitos jatuurila tuosta linkistä. Jäi itseltäni unholaan aikoinaan läppäriä päivittäessäni vähän uudempaan.

Tuolla sivustolla http://www.calsci.com/motorcycleinfo/index.html on paljon linkkejä  kaikenlaiseen kivaan (siis moottoripyöräilyyn liityvään, ei siellä ihan kaikkia linkkejä sentään ole g83j).

06.10.12 - klo:14:54 #20 Viimeisin muokkaus: 06.10.12 - klo:14:57 käyttäjältä jatuurila
Otin tuon linkin jostain keskustelusta. Ajattelin kun täälläkin keskustelussa monilla ongelma liian korkeasta tai matalasta pleksistä niin kyllä niihin aina vaihtoehtoja löytyy. awes: Mikään linkki ei ole täydellinen.bittebitte

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 05.10.12 - klo:19:05





http://www.st1300-accessories.co.uk/st1300_windscreens.html





Mitä sille uudelle plexille tuli hintaa ???

Tilasin tuon Bike-Quipin extra screenin 21 tuumaisena ja hintaa tuli postikuluineen 202,56€.
Puolitoista viikkoa kesti matka Brittein saarelta Raumalle.
Tänään tuli,joten ei ole vielä kokemusta kyseisestä vempeleestä.

19.10.12 - klo:23:10 #22 Viimeisin muokkaus: 19.10.12 - klo:23:29 käyttäjältä lönni
Lainaus käyttäjältä: lönni - 17.10.12 - klo:19:11

Tänään tuli,joten ei ole vielä kokemusta kyseisestä vempeleestä.

No nyt on kokemusta n. 250km:n verran ja TOIMII.
Voin suhinatta katsella pleksin yli ainakin 160km/h,toki tuohan on vaan teoreettinen,koska eihän tuollaista vauhtia voi pitää,kuin suljetulla alueella nolstuttaa.
Matkustajan kanssa ei ole vielä kokeiltu,mutta tuskin se paljon huonompi on,kuin vakiopleksi.
Tuo levennys vaikuttaa varmasti myös käsiin tulevaan viimaan,koska tuntui kädet pärjäävän lämpöisempinä,kuin aiemmin. thumbsup1
Tällä kokemuksella ei voi,kuin suositella bittebitte.

Lainaus käyttäjältä: lönni - 19.10.12 - klo:23:10
Lainaus käyttäjältä: lönni - 17.10.12 - klo:19:11

Tänään tuli,joten ei ole vielä kokemusta kyseisestä vempeleestä.

No nyt on kokemusta n. 250km:n verran ja TOIMII.
Voin suhinatta katsella pleksin yli ainakin 160km/h,toki tuohan on vaan teoreettinen,koska eihän tuollaista vauhtia voi pitää,kuin suljetulla alueella nolstuttaa.
Matkustajan kanssa ei ole vielä kokeiltu,mutta tuskin se paljon huonompi on,kuin vakiopleksi.
Tuo levennys vaikuttaa varmasti myös käsiin tulevaan viimaan,koska tuntui kädet pärjäävän lämpöisempinä,kuin aiemmin. thumbsup1
Tällä kokemuksella ei voi,kuin suositella bittebitte.


Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta vaihtoehdolta. Lönni, miten pitkä olet?
Terv.
Eki

19.10.12 - klo:23:51 #24 Viimeisin muokkaus: 19.10.12 - klo:23:54 käyttäjältä lönni



Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta vaihtoehdolta. Lönni, miten pitkä olet?
Terv.
Eki

No mitattu on viimeksi intissä ja silloin oli 178cm,voi olla,että on menty jo vähän kasaan. 22yikes

Lainaus käyttäjältä: lönni - 19.10.12 - klo:23:51



Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta vaihtoehdolta. Lönni, miten pitkä olet?
Terv.
Eki

No mitattu on viimeksi intissä ja silloin oli 178cm,voi olla,että on menty jo vähän kasaan. 22yikes

Ite olin samassa mittauksessa 179, nykymitta toivottavasti samalla kymmenluvulla, joten pitää panna tilaukseen siinä vaiheessa kun kevään ruuvauskausi lähestyy - siis viimeistään!

Lainaus käyttäjältä: lönni - 19.10.12 - klo:23:51



Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta vaihtoehdolta. Lönni, miten pitkä olet?
Terv.
Eki

No mitattu on viimeksi intissä ja silloin oli 178cm,voi olla,että on menty jo vähän kasaan. 22yikes

Ai niin. Raportoithan vielä myös kyytiläisen mielipiteen kunhan saatte testattua?

tuosta takapyörän irroiuksesta hieman

pakoputket=  irroita kiinnkkeestä ja "panta"
tarvittaessa pönkää ylöspäin
käännä/kierrä /pyöräytä ulospäin
näin se on suunniteltu,,ei niitä irroiteta tienvarressa ,renkaankorjauksen
yhteydessä
modatut putket on eri asia

Luin eilen ilmestyneestä Moto 1 lehdestä Triumph trohpy Se:n esittely koeajon ,jossa kyseinen pyörä sai melkoiset kehut
,ominaisuuksistaan!
Varustetta löytyy tosi paljon ,lähes kaikki herkut mitä voi kuvitella.Toivoa sopii että ne kaikki toimivat tulevaisuudessa
ongelmitta..no sen aika näyttää.
Pyörä on kyllä komean näköinen .http://www.ultimatemotorcycling.com/2013-triumph-trophy-se-first-ride#

Pyörä kieltämättä minun makuuni..no en ole ostamassa tuollaista.vaikka ei koskaa parane sanoa ei koskaan..

Hintakin lähimpään kilpailijaan Bmv 1600:ssen nähden edullisempi n. 8000 e.

Pannarilla mennään   rd11 edelleen

FF1pan







26.10.12 - klo:23:50 #29 Viimeisin muokkaus: 26.10.12 - klo:23:59 käyttäjältä jatuurila
Pitääpä käydä hakemassa kyseinen opus. Itsekin pitäisin pannarin ennemmin. Olen kuullut että Triumph trohpy:ssä sama kone kuin viime vuonna ilmestuneessä Triumphin enska versiossa. Niissä kuulemma venttiilinostimien koneistuksissa on ollut epätarkkuutta (aiheuttanut ylimääräistä ääntelyä tietyllä kierrosalueella). .no.no.no

Powered by EzPortal