grilli takalaukun päälle

Aloittaja JamppaR, 07.03.10 - klo:18:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Moro, mitäs sanotte pienestä tavaratelineestä takalaukun päälle, onko kellään kokemuksia ?
Mistähän niitä sais ostettua, punaiseen pitäis melkein saada kromattu.
Löytyykö vinkkejä ?

Kyllähän tästäkin asiasta on paljon keskusteltu aiempana. Itse halusin kans kromatun niinpä tein sen itse ja laukun muotoja noudatellen. Kylläkin vedin kiiltosinkin ja lakkasin päälle.Kromattu on varmaan vaikeampi löytää, mutta noita mustiahan kyllä löytyy. Itse otan rillin irti, kun asetumme aloillemme retken jälkeen.Tästä ei nyt ollu sinulle apua, mutta joku muu tietää. bäng

Katso Teknistä/Modaukset ja lisälaitteet sieltä löytyy ihan alku päästä  thumbsup1

Lainaus käyttäjältä: "JamppaR"Mistähän niitä sais ostettua, punaiseen pitäis melkein saada kromattu.
noita löytyy yleensä takalaukun myyjiltä, omani löysin Lousilta http://www.louis.de ja siellä hakusanaksi relig
 (esim tuotenumero 10023005) samaa ritilää löytyy myös kromattuna
Nyt jos laittaisin, niin voisi olla hieman leveämpi (St1300 Honda orggis takalaukku)
Pyöräni on punainen ja grillin po musta  :compress:

Tuollaisen tein itse putkesta aikani kuluksi muutama vuosi sitten,hyvin toimii
ja OLI HALPA  .........

joku osaa näköjään hitsata, pirun siistin näköistä työtä.
Jos tekisin tuon, niin aikaa ei menisi varmaan yli 100h

Itse tehtynä saa sellaisen kuin ite haluaa.
Edellytyksenä että tosiaankin osaa hitsata tai omaakaverin jolla pysyy hitsauslaitteet käsissä.

Tekee sitten itse tai ei, niin noiden reikien kanssa pitää olla tarkkana. Ettei laita väärään kohtaan, eikä liian suuria reikiä ja alle kunnon prikat.
Ylimääräiset tai liian isot reiät ei ainakaan meidän laukun kannessa ole tervetulleita.

Meillä on sellainen "osto"malli jonka mukana tuli "sabluuna" jolla saa reiät oikeaan kohtaan, mutta eipäs ne ihan olleetkaan kohdillaan vaikka oli sabluunan mukaan oikeassa paikassa.
Pienellä terällä ensin alkuun ja sen jälkeen suurentaa reikää ja koko ajan seuraa että sopii joka ruuvi paikalleen.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Hain reiän paikat seuraavasti:
Maalarinteippiä tasssujen alle. Mittausta ja mittausta. Tussilla merkintä jalkojen ympäri ja sitten poraus.
Meni kerralla oikein ja sopi. Kannen muovi on ohutta, korilaatat ovat asiaa, myös alapuolelle.
Käytin itse tiivisteruuvin prikkoja, joissa on epdm-kumi vulkanoitu = varmasti vesitiivis.

Powered by EzPortal