ST 1100 parempi penkki?

Aloittaja Pannari Petteri, 12.09.09 - klo:00:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

08.03.10 - klo:21:49 #60 Viimeisin muokkaus: 07.02.14 - klo:23:47 käyttäjältä jarska
Tämähän on aivan loistavaa 1100:et kunnostautuu, jos oikein olen laskenut niin ainakin 5kpl uusia jakkaroita ja kaikki vieläpä erilaisia.

Muutama Baehr eriväreissä,Topseller, Autoovi,.......useampi valmistaja joiden työt näytillä kokoontumisessa.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

08.03.10 - klo:22:47 #61 Viimeisin muokkaus: 07.02.14 - klo:23:47 käyttäjältä jarska
Joo se on sitten 1 ecu istuminen ja 5 koeajo   . Miitin jälkeen pystyn vaihtamaan isompaan. Vaan enpä vaihda, kun sijoitan Venäjään, tällä hetkellä kurssi  +250%, vuositasolla !!!!!!!!!!!!!!!!
You Only Live Twise

09.03.10 - klo:07:28 #62 Viimeisin muokkaus: 07.02.14 - klo:23:47 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: FF1panUpea tuokin penkki,siistiä työtä näyttäis olevan.Miltä vaikutti istuessa?Oletko tyytyväinen,vaikka sitten vasta kun pääsee paanalle kokeilemaan pitempään
tietää paremmin.
Mulla sama juttu,perstuntuma erinomainen,mutta paremmin tietää kun ajamaan.    thumbsup1

Kyllä "kylmätyypit" on ihan positiiviset istuskellessa. Varmaan paras hyöty on siitä, että kyytiläinen ei tule jarrutettaessa liian lähelle.  Vaimon valinta tuo väritys. (eikö näin ole yleensä värien suhteen ?)
Tuosta takaboksista:  se oli jo paikallaan kun hankin pyörän Saksasta 7 vuotta sitten. Varmaan jokin tarvikeboksi, tehty lasikuidusta ja maalattu pyörän väreihin. Siitä hyvä, ettei tarvi mitään telinettä, vaan pultataan suoraan kiinnitykorvakkeisiin ja silloin ei nouse liian ylös. Olen siihen tosi tyytyväinen, enkä ole vielä nähnyt toista samanlaista.  

Jep, nyt saapui minullekin postia Saksasta.
Baehr satula kesti matkalla (tilattu tammikuun alussa,tuli maaliskuun lopussa eli kesti melkein 3 kk.)
Työn jälki ja materiaaliin hyvät  näin näppi/perstuntumalla.
Geeli tuli laitettua kuljettajan istuimen kohdalle.
Yritän tässä myöhemmin liittää tähän vielä kuvankin.....
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

Kuvat Baehr satulasta....edessä (kova)geeli.
En ole vielä päässyt ajamaan, kun kevät antaa odottaa![attachment=1:34rtoazh]Penkki+pumppu 005.jpg[/attachment:34rtoazh][attachment=0:34rtoazh]Penkki+pumppu 006.jpg[/attachment:34rtoazh]
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

25.04.10 - klo:17:52 #65 Viimeisin muokkaus: 07.02.14 - klo:23:47 käyttäjältä jarska
Penkin "ruuviajo" suoritettu.
Ei moitteen sijaa....ajomukavuus lisääntynyt.
Hyvä oli istua , ei puutunut persus!
Onnistunut hankinta !  062802jumpie
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

01.05.10 - klo:22:05 #66 Viimeisin muokkaus: 07.02.14 - klo:23:48 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Pannari PetteriPenkin "ruuviajo" suoritettu.
Ei moitteen sijaa....ajomukavuus lisääntynyt.
Hyvä oli istua , ei puutunut persus!
Onnistunut hankinta !  062802jumpie

Samat kokemukset kuin Pannari  Petterilläkin. Mutta meillähän on saman firman tekele. Tänään tuli ajeltua kevään pisin lenkki ja hyvältä tuntui. Juuri tuo persuuksien puutumisilmiö oli kokonaan pois tällä uudella penkillä. Tuossa Wappuajelulla piti esitellä istuinta monellekkin pannaristille ja kehut olivat positiivisia ainakin ulkonäön perusteella ja itsehhän minä tiedän, minkälainen se on takapuolen alla. Kyytiläinen ei ole vielä päässyt testaamaan penkkiä, joten sieltähän sitten tulee  se totuus, tekeekö penkillä mitään.

Tosi hyvältä näyttävät nuo saksalaiset penkit. Laatutyötä?

Hommasin itselleni Topsellerien penkin. Sattui olemaan heillä valmiina ja tarjouksessa. Hintaa tuli kaikkineen noin 300 euroa, josta Itella ryysi välistä yli 80 euroa...

Penkki on ilman mitään ylimääräisyyksiä, mutta 800 kilsan ajokokemuksella tuntuu tavattoman hyvältä. Myös kyytiläisen osasto.

 Jotapaitsi on myös hyvän näköinen.

20.05.10 - klo:17:32 #68 Viimeisin muokkaus: 07.02.14 - klo:23:48 käyttäjältä jarska
Mahtasitko saada mun vanhan penkin pohjan???  :D
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

21.05.10 - klo:23:09 #69 Viimeisin muokkaus: 07.02.14 - klo:23:48 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: TimppaMahtasitko saada mun vanhan penkin pohjan???  :D

Vaikee sanoa. Laitoitko jonkun skraabun pohjaan, josta voi tunnistaa? Voi kun olisinkin muuten huomannut merkata omani :-)

23.05.10 - klo:19:10 #70 Viimeisin muokkaus: 07.02.14 - klo:23:49 käyttäjältä jarska
Pahus ei tullut laitettua mitään yksilöllistä merkkiä.  :D

mutta ajankohdat sopii kohtuullisen hyvin yksiin.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Mä olen kanssa mietiskellyt tota jakkaran vaihtoa. Kun meikän mallissa se on lähes suora lauta. Mut...
mä itse olen 181cm pituinen, mutta mul on kuulemma pitkähköt jalat. Jos jakkaraa madaltaa, huomaako ajossa sen polvikulman muutoksen??
Jos tilaa uuden modatun istuimen (esim. sellainen kun Timpan Panissa), nouseeko ajokorkeus ilman satulan madaltamista?

Millasii kokemuksii teillä on satulan vaihdosta? Madallettuna tahi ilman. Geeliä vai nou? Mitä vielä?...
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Jos nyt otetaan esimerkiksi meidän panin uusi jakkara.
Saat sen ilman mitään muutoksia vakio korkuisena ja muutenkin vakiona.
Jos ja kun kuitenkin haluat siihen jotakin bling bling meininkiä niin silloin tilaat ne, osa muutoksista kuuluu hintaan.

Mahdollisuus madaltaa, korottaa, lyhentää, pidentää kuljettajan paikkaa joko geelin kanssa tai ilman, myös lämmityksen saat siihen ja noihin kaikkiin eri versioihin.
Geelin saat valinnaisesti joko takajakkaraan tai vain eteen ja taakse lämmitys!! miten itse haluat hinta muodostuu siitä mitä valitset.
Sitten kun olet valinnut kaikki nuo OIKEIN ruvetaankin valitsemaan materiaaleja.....
ja sen jälkeen värikarttaa pöyhimään....
ja saat kokoajan olla tarkkana ettei mene väärin.

Ps.ota koeajolle se raumalainen jakkara......saat osviittaa.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Moro,
Piti saada myös hieman lisää näköä tuohon vanhaan lepakonnahkaan, niin verhoilutin penkin uudelleen.
Muuten on alkuperäisessä pehmusteissa, mutta takapenkin etureunaa nostettiin hiukan.
Materiaaliksi valittiin tuommonen vähemmän liukas, jotta pysyy kyytiläinen paremmin mukana  airrev

Lahtelaisessa verhoomossa teetin ja erittäin tyytyväinen olin palveluun, sekä myös työn laatuun.
Hinnaksi satulalle muodostui mielestäni kohtuulliset: 150€


Tuota, et Tepek vois julkisesti paljastaa sitä lahtelaista verhoomoa. Oman ST1100.n sohva kaipaisi vähän päivitystä.

MakePan

Powered by EzPortal