syyskokoontuminen Rantasipi Jyväskylä la 22.08.2009

Aloittaja wage, 29.05.09 - klo:19:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Pojat hei, älkääs nyt kaikki peruko tätä hommaa, Pankku vaivalla sai järkättyä ja kohta siellä on vaan yks pemaristi paikalla. :compress:

18.08.09 - klo:20:52 #76 Viimeisin muokkaus: 18.08.09 - klo:21:32 käyttäjältä lehtonen
Moneltako treffit Pulkkilassa lauantaina? Onko muita lähtijöitä pohjoisesta? rd11.gif

Jos vain saadaan lapsille kaitsija niin lähdetään emännän kanssa jo perjantaina kohti Jyskälää.

Pikkuteitä pitkin mieluummin kuin nelosta. _1_v

Lainaus käyttäjältä: "panjucu"Ensikesän Viron retki olisi kyllä hieno juttu, vai onko sitä enää funteerailtu.

Ensikesän/kevään reissua ehditään tässä moneen kertaan suunnitella jumpie
Täällä foorumilla huomaan aika hyvin, että pannaristit nauttivat nyt pannaristaan ja keskustelu on hieman verkkaisempaa kuin lumien aikaan.
Oma toiveeni ajokauden jälkeen on saada muutama Panfun-asia järjestykseen:
logo, Ry, webbisivut. Tarkoitan siis että keskustellaan sitten noista asioista ja
tehdään päätöksiä esim siitä halutaanko edes Ry:tä. Näistä sitten aikanaan.

Onkos tuonne miittiin tulijoita? Jos kivaa porukkaa on paikalla, tullaan mekin mutta huoltokoulutus ei iske :)

Perjantaina ollaan Emännän kanssa menossa ja toivotaan RUNSASTA osanottoa.

Lainaus käyttäjältä: "teppo"Onkos tuonne miittiin tulijoita? Jos kivaa porukkaa on paikalla, tullaan mekin mutta huoltokoulutus ei iske :)

Kaikki pannaristit on kivaa porukkaa hat1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

pankku: laitatko mulle tai timpalle valmiin mainoksen tuosta meetistä.
laitetaan se emailina sitten kaikille.

Lainaus käyttäjältä: "Kauko"pankku: laitatko mulle tai timpalle valmiin mainoksen tuosta meetistä.
laitetaan se emailina sitten kaikille.

Ehtisittekö te vääntää tuon mainoksen, en itse ehdi tehdä sitä ennenkuin lauantai-aamuna, koska lähden työmatkalle...ja lauantainahan tuo on jo myöhäistä.

tehty  signyesmaster
voisiko joku vahvistaa että maili tuli? tuli nimittäin lähettäessä hieman errorlogia...

Minulle ei ainakaan tullut mitään!!
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

10.43 räpsähti mainos e-mailiin.
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-


Lainaus käyttäjältä: "Kauko"niin se panfun spämmi toimii h035

Ei oo tullu mitään

ei myöskään tänne...
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Powered by EzPortal