syyskokoontuminen Rantasipi Jyväskylä la 22.08.2009

Aloittaja wage, 29.05.09 - klo:19:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

moi! Elikkäs onko mitään uutta syyskokoontumisen tiimoilta? Onko se Laukaa sovittu vai Pyhältö? Olisi kiva tavata kanssapannaristeja, mutta aikataulut vaatii vahvistuksia...mulle kävisi tuo 21-23 hyvin,sen olen jo varannut.

Terve,

tällainen toivomus näin huoltokoulutusjärjestelyvastaavalta, että pidettäisiin se Laukaa tai joku Jyväskylän ympäristön paikka kokoontumispaikkana ihan ajatellen meidänkin pohjoisen kuskien ajomatkaa ja lisäksi sitä, että minä saisin järjestää tuon huoltokoulutuksen alkuperäisen suunnitelman mukaan.

Komppaan pankkua tässä asiassa.

Jos on tarkoitus järjestää huoltokoulutusta miten helvetissä se onnistuu esim pyhältössä??? toisten kokoontumisajossa??? kysyn vain. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Pankku"Terve,
tällainen toivomus näin huoltokoulutusjärjestelyvastaavalta, että pidettäisiin se Laukaa tai joku Jyväskylän ympäristön paikka kokoontumispaikkana ihan ajatellen meidänkin pohjoisen kuskien ajomatkaa ja lisäksi sitä, että minä saisin järjestää tuon huoltokoulutuksen alkuperäisen suunnitelman mukaan.

Juu, Suomi on aika pitkä maa, ja 700km matka meetinkiin on vähän liikaa, joten kokomaan Pannarimeeting voisi olla keskellä Suomea. Tampere - Jyväskylä akselilla noin. Silloin kaikille hyvä.
Toki ensikevään meetinki Kuressaaressa olisi mahtavaa, olisiko se sitten semmoinen PanFun kerhomatka varsinaisen meetingin jälkeen. Ähtärin ajankohta ja paikka oli aika hyvä.
Tietty mikään aikataulu ei sovi kaikille, elokuu näyttää aika tiiviiltä. Heti syyskuun alussa olisi erinomaista.
Mutta ei sota yhtä miestä kaipaa.

Do dii, nyt aika ja paikka lukkoon, niin tietää ruveta töistä kinumaan vapaata ja hankkimaan majoitusta, jostain sieltäpäin. Nuo ajat ja paikat ei milloinkaan sovi kaikille, joten se siitä ja mennään sen mukaan, miten "järjestelyvastaavalle" parhaiten sopii.

Lainaus käyttäjältä: "Kauko"kokomaan Pannarimeeting voisi olla keskellä Suomea. Tampere - Jyväskylä akselilla noin.

  reps1   Ei kai nuo kaupungit kovin keskellä taida olla ?
Lähtiskö käväsemään Alpeilla?

Lainaus käyttäjältä: "Olli"
Lainaus käyttäjältä: "Kauko"kokomaan Pannarimeeting voisi olla keskellä Suomea. Tampere - Jyväskylä akselilla noin.

  crackup

29.07.09 - klo:09:01 #37 Viimeisin muokkaus: 30.07.09 - klo:12:17 käyttäjältä Pankku
Syyskokoontuminen:

Mp-huoltokoulutuksen järjestää Bike Forum Jyväskylä lauantaina 22.8.2009 klo 15 jälkeen iltapäivällä. Pyysin heitä ottamaan työkaluja mukaan, että voivat oikeasti näyttää, miten jokin homma tehdään. Maahantuojan kanssa homma ei edennyt. Kurssin hinta on tyyliin matkakulu + joku tuntiveloitus, koulutus vienee aikaa n. 1 - 2 h. Pyysin huoltopäällikköä myös listaamaan tarkistettavat asiat paperille, jotta jokainen saisi tiedot mukaansa, muisti kun on itse kullakin mitä on.

Majoituksen järjestäminen olikin sitten kinkkisempää, koska ko viikonloppuna Jyväskylässä on kirkkopäivät ja Jyväskylä ympäristöineen on suhteellisen täynnä. Soittokierroksen jälkeen riittävän iso majoituskapasiteetti oli vapaana Rantasipi Laajavuoressa, Laajavuorentie 30, Jyväskylä. Varasin sieltä kiintiötä meille. He pyysivät kuitenkin itse kunkin soittamaan sitovat ilmoittautumisensa viimeistään pe 7.8.2009, jottei heille jää huoneita käsiin. Hinta on 122 €/2-hengen huone/yö ja 99 €/1-hengen huone/yö, molemmat sisältävät buffet-aamiaisen ja asiakassaunan. Kerroin, että osa porukasta haluaa varmaan tulla jo perjantaina. Varasin itse 2-hengen huoneen la-su välille, joten tervetuloa huonekaveriksi! Puhelin Laajavuoren respaan on 014-628 300 ja koodinimi panfun, jolla voitte varauksen tehdä. Ruokailua ei ole varattu ryhmävarauksena, kerroin itse kunkin tekevän niinkuin haluaa.

Ilmoitan ko paikan Bike Forumille ja kerron kokonaishinnan ko koulutukselle, kunhan sieltä tulee vahvistus. Reklamaatiot järjestelyistä ja/tai ilmoittautumisen minun kämppikseksi voi tehdä yv:nä  bowdown

Ja tarkennettakoon, että tuo 100 € on koko koulutuksen hinta, joka jaetaan osanottajien kesken.

Lainaus käyttäjältä: "jarska"
Lainaus käyttäjältä: "Olli"
Lainaus käyttäjältä: "Kauko"kokomaan Pannarimeeting voisi olla keskellä Suomea. Tampere - Jyväskylä akselilla noin.

  crackup



kaikki on pohjoisen asukkaille niin suhteellista elina1  ... ei ihan viimetippaan kannata saunakaljoja lähtee hakeen crackup

Lainaus käyttäjältä: "Pankku"Syyskokoontuminen:

Hinta "kurssille" 100€ sisältää materiaalit yms.

Terveisin huoltopäällikkö

P.Kytölehto"

Hyvää palvelua, sanon minä  bowdown

Ja tarkennettakoon, että tuo 100 € on koko koulutuksen hinta, joka jaetaan osanottajien kesken.

Eipä ole hinnalla pilattu. Yritän järkätä työasiat niin että pääsisin tulemaan.
Onko Oulun suunnalta muita lähdössä?

Lainaus käyttäjältä: "jarska"
Lainaus käyttäjältä: "Olli"
Lainaus käyttäjältä: "Kauko"kokomaan Pannarimeeting voisi olla keskellä Suomea. Tampere - Jyväskylä akselilla noin.
crackup

Juuu, eikös se ole melkein sama matka Rovaniemeltä kuin Vantaaltakin Jyväskylään
(652km vs 319km).... No joo on se melkein 8-[

Tuo huoltokoulutusjuttu olisi mahtava, nyt vaan pitäisi saada selvyys muiden asioiden
aikataulusta (hautajaiset), jotta uskaltaisi panna varaten hotellia.

Pankku, mikä tökki maahantuojassa?

Lainaus käyttäjältä: "lehtonen"
Lainaus käyttäjältä: "Pankku"Syyskokoontuminen:

Hinta "kurssille" 100€ sisältää materiaalit yms.

Terveisin huoltopäällikkö

P.Kytölehto"

Hyvää palvelua, sanon minä  bowdown

Ja tarkennettakoon, että tuo 100 € on koko koulutuksen hinta, joka jaetaan osanottajien kesken.

Eipä ole hinnalla pilattu. Yritän järkätä työasiat niin että pääsisin tulemaan.
Onko Oulun suunnalta muita lähdössä?

Minähän lähden Kestilästä, voidaan sopia treffit vaikka Pulkkilan ABC:lle, jos lähdet lauantaina.

Eipä ole hinnalla pilattu. Yritän järkätä työasiat niin että pääsisin tulemaan.
Onko Oulun suunnalta muita lähdössä?[/quote]

Minähän lähden Kestilästä, voidaan sopia treffit vaikka Pulkkilan ABC:lle, jos lähdet lauantaina.[/quote]
Lauantaina olisin tulossa. Treffipaikkakin passaa. Sovitaan tarkempi aika tuonnempana. rd11.gif

Lauantaina olisin tulossa. Treffipaikkakin passaa. Sovitaan tarkempi aika tuonnempana. rd11.gif

Katotaan sitten lähempänä. Mullahan on vielä toinen puoli huonettakin vapaana, jos tarvitset majoitusta ja passaa?

Lainaus käyttäjältä: "Pankku"Lauantaina olisin tulossa. Treffipaikkakin passaa. Sovitaan tarkempi aika tuonnempana. rd11.gif

Katotaan sitten lähempänä. Mullahan on vielä toinen puoli huonettakin vapaana, jos tarvitset majoitusta ja passaa?
Ehdin jo varata huoneen itselleni, mutta jos muuta kaveria ei tule, niin entrataan varausta.

Powered by EzPortal