Kypäräpuhelin kysymys

Aloittaja rthaa, 16.05.09 - klo:21:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"
Lainaus käyttäjältä: "PANNARI1300"Olen edelleen sitä mieltä, että vanha perinteinen lankamalli on paras ja toimii. Minulla on ollut vuosia Autocom ja sen kautta kulkee johtoja myöten Tompan autonavi, radio, ja mp-soitin, ainoastaan kännykkä toimii bt:n kautta. Keskustelu toimii kyytiläisen kanssa mainiosti vox- toiminnolla. Tässä järjestelmässä on molemmat kypärät kierrejohdolla yhteydessä Autocomiin, jotka antavat anteeksi  meille huono muistisille, jos ei muista irroitta johtimia.
Vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia. ;)
 :blah5:

Tähän yksi ääni lisää, vaikka laitteena onkin Starcom1 Digital

//http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?valikko=kypsetit&sivu=starcom.digital&tuote=Y

Scala Q2. Laitettiin tai paritettiin 4 kpl scala Q2 ,tuossa viikonloppuna. Lanko osti samanlaiset vermeet kuin meillä on. Toimintaa testattiin tuossa tänään. Eli minä pystyn puhumaan eukkoni kanssa ja jankomiehen. Lanko eukkonsa kanssa ja minun. Ja eukot keskenään. Minä vaan en pysty puhumaan lankomiehen eukonkanssa. Hyvin tuntuivat pelaavan. Ovat varmaan tulevalla reissulla tarpeen.
 reps1
Elä kuin viimeistä päivää!

Lainaus käyttäjältä: "unnah"En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa .
Yritin tänään laittaa kypäräpuhelimen (src systeemin) päälle.Syttyi vain jatkuvat sinipunaiset valot palaamaan nappeihin A ja B.KYpäräpuhelin ei toimi enään ollenkaan   :disgust:
Kokeilin myös että jos laittaisin laitteen lataukseen,niin jospa laitteen toiminta palaisi normaaliksi.Ei auttanut mitenkään  :disgust:
Laitoin vaimon src systeemin pälle,jonka jälkeen yritin laittaa oman src systeemin päälle,niin laite ei mennyt normaalisti päälle.Nappeihin A ja B syttyivät taas palamaan yhtäjaksoiset sinipunaiset valot.valot siis palavat koko ajan,ne ei vilku.Virtoja ei taaskaan saa mitenkään pois.Ei sammu vaikka kuinka painaa puhelin napista.Ei auta myöskään 10 sekunnin lataus,joka ohjeissa kerrotaan :disgust: Siinä sitten olla kyytiläisen kannssa hiljaa ainaski yksi päivä.
Seuraavana päivänä pitää sitten ladata jossain laitetta 3 tuntia,ja sen jälkeen toivoa ettälaite toimii oikeen

Onko muilla tullut vastaavaa ongelmaa vastaan src kanssa tai G4 kanssa?
Vai olenko taas ainut jolla noita vikoja riittää g035

Tänään sitten lähti laite takaisin duelille.Soitin nimittäin tänään tuonne duelille,josta he pyysivät toimittamaan laitteen ostoliikkeeseen josta he edelleen toimittavat sen duelille.
Kyllähän tuo src vaikuttaa aika surkealta.Eilen kun tuo laite tilttas,niin meni 12 tuntia ennenkuin laitteesta loppui akkusta virta.Tämän jälkeen pitäisi ladata laitetta vielä 3 tuntia ,ennenkuin laittetta voisi edes käyttää.
Ihmetyttää kun tuohon src systeemin ei ole laitettu mitään resetointi nappia,josta voisi painaa kun laite tilttaa.
Näköjään taas on tämänkin laitteen kanssa paska tuuri  :disgust:

Minkäs hintasia noi langattomat on ? vai onkos se tosi kalliita ..
Elämä on

Esim.netistä löytyy digimesta.com.Sieltä poimin joitakin tämän hetken tarjoushintoja.
SENA 299€, SCALA RIDERQ2+Q2 259€, CAMOS BTS-310/330 Partnerset 289€ sekä
MIDLAND BT2 Twin 249€.
Itselläni on tämä MIDLAND ja loistavasti on toiminut jo kaksi ajokautta. ajelu.gif

04.10.10 - klo:16:45 #141 Viimeisin muokkaus: 04.10.10 - klo:17:42 käyttäjältä lönni
Meilläkin tuo MIDLAND BT 2, ja toiminut tämän kesän (lukuunottamatta toisen puhelimen ääniohjausta)moitteetta.

Scala rider Q2 teamset (kahdelle kaikki vermeet kantama n.200-300m)

Toimineet moitteetta kaksi kesää hinta n.250€ langattomat.
saapi navin, puhelimen, kolme kypäräpuhelinta, radio......
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: lönni - 04.10.10 - klo:16:45
Meilläkin tuo MIDLAND BT 2, ja toiminut tämän kesän (lukuunottamatta toisen puhelimen ääniohjausta)moitteetta.
Oletko kokeillut niitä säätönappuloita?Meillä oli kanssa alussa ongelmia ääniohjauksen kanssa,
herkkyyttä säätämällä poistuivat.Tilasin muuten ne paremmat kaiuttimet ja kyllä nyt kelpaa kuunnella
musiikkia.Paljon parempi saundi ja myös uudistettu liitin jolla liitetään itse laitteeseen.Ovat himpun verran
isommat kuin alkuperäiset. ajelu.gif

Lainaus käyttäjältä: Pannaristi - 05.10.10 - klo:01:04
Lainaus käyttäjältä: lönni - 04.10.10 - klo:16:45
Meilläkin tuo MIDLAND BT 2, ja toiminut tämän kesän (lukuunottamatta toisen puhelimen ääniohjausta)moitteetta.
Oletko kokeillut niitä säätönappuloita?Meillä oli kanssa alussa ongelmia ääniohjauksen kanssa,
herkkyyttä säätämällä poistuivat.Tilasin muuten ne paremmat kaiuttimet ja kyllä nyt kelpaa kuunnella
musiikkia.Paljon parempi saundi ja myös uudistettu liitin jolla liitetään itse laitteeseen.Ovat himpun verran
isommat kuin alkuperäiset. ajelu.gif
No olen minä "räplännyt"niitä nappuloita,mutta ei ole vielä pelittänyt.Kohta on piiiitkä talvi aikaa säädellä.Emännällä on nuo hifikaiuttimet ja niin on minullakin ensi kesänä. thumbsup1

No niin,hommasin tuossa jokuaika sitten uuden kännykän eli nokian
N8:n.Lueskelin jostain,jotta sitä ei voi käyttää korvakuulokkeiden kanssa
bluethootilla yhdistettynä :'( Pa..a puhetta!  samperi Paritin sen Midland BT2:n
kanssa ja toimii ihan sairaan hyvin,onpa ilo kuunella musaa nyt ;_:;!
Puhelut tulee läpi ja nokia navigaattori toimii mukavasti elina

Lainaus käyttäjältä: lönni - 04.10.10 - klo:16:45
Meilläkin tuo MIDLAND BT 2, ja toiminut tämän kesän (lukuunottamatta toisen puhelimen ääniohjausta)moitteetta.

No nii nyt toimii tuo ääniohjaus molemmissa,kun otti ohjekirjan esiin ja pikkusen sääteli. wallhead
Olis ehkä kannattanu ottaa ohjekirja jo viime kesänä esille. thumbsup1

Meillä on käytössä joulun alla 2009 ostetut Scala Rider Q2 ja hyvin on pelittäneet tähän asti. Radio toimii hyvin. Puhelimia ei käytetä ajaessa. Talvella on ladattu noin kerran kuukaudessa, et akut ei ihan mee tyhjäksi.
Nyt  ekojen ajojen jälkeen mun oma ei alkanu lataantumaan.  Kokeiltiin molempia latureita, mut  ei vaan lähde lataantumaan. Toine lataantuu mut ei tämä mun oma.
Soitin myyjälle ja takuu ei tietenkään enää ole voimassa ( takuu 12 kk, 5 kk yli takuuajan).  respectii 
Myyjä ehdotti ostamaan uuden. Voi p..... le. Ei niitä voi kuulemma korjata, ne kun on vesitiivitä ja silleen ....  Kyllä ottaa päähän.
Mies vei laitteen kuitenkin paikalliseen kännykkähuoltoon ja siellä näppärä mekaanikko korjas laitteen. Nyt siinä "yksikössä" on johdon pätkä johon laturi kiinnitetään. Eihän se kauniin näkönen oo, mut toimii ja lataantuu.
En oikein ymmärrä miten ne sisukalut  on päässy  vääntymään. Et olkaahan varovaisia kun lataatte omia laitteitanne, ihan  hellälläkädellä laturi kiinni  thumbsup1

Onko kellään kokemusta Scala Rider Solo mallista ,pitäis toimia puhelimen ja gps-laitteen kanssa . Ilmeisesti jos radion haluaa kuulumaan pitää olla Q2 tai viisaampi . Mihin avattavassa kypärässä tämä systeemi asennetaan , liikkuuko leukaosan mukana . Mulla on sohon multitec malli mahtaakohan mikrofoni mahtua kun ei leuan edessä ole suuria tiloja .

Kyllä se siihen kiinteään puoleen asennetaan. Ja sopii juuri ja juuri. Näissä mikrofoni pitää olla aivan suun edessä, huulet ulettuu koskettamaan jos vähän kurottaa.

Powered by EzPortal