Kypäräpuhelin kysymys

Aloittaja rthaa, 16.05.09 - klo:21:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Olen edelleen sitä mieltä, että vanha perinteinen lankamalli on paras ja toimii. Minulla on ollut vuosia Autocom ja sen kautta kulkee johtoja myöten Tompan autonavi, radio, ja mp-soitin, ainoastaan kännykkä toimii bt:n kautta. Keskustelu toimii kyytiläisen kanssa mainiosti vox- toiminnolla. Tässä järjestelmässä on molemmat kypärät kierrejohdolla yhteydessä Autocomiin, jotka antavat anteeksi  meille huono muistisille, jos ei muista irroitta johtimia.
Vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia. ;)
 bikeri

Lainaus käyttäjältä: "PANNARI1300"Olen edelleen sitä mieltä, että vanha perinteinen lankamalli on paras ja toimii. Minulla on ollut vuosia Autocom ja sen kautta kulkee johtoja myöten Tompan autonavi, radio, ja mp-soitin, ainoastaan kännykkä toimii bt:n kautta. Keskustelu toimii kyytiläisen kanssa mainiosti vox- toiminnolla. Tässä järjestelmässä on molemmat kypärät kierrejohdolla yhteydessä Autocomiin, jotka antavat anteeksi  meille huono muistisille, jos ei muista irroitta johtimia.
Vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia. ;)
 :blah5:

Mulla toimii zumo, kaksi scaalaa ja puhelin (ei n900) zumossa kiiinni ilman kikkailua ja aina. Eikä tarvitse kävistellä johtojen kanssa.

Soitin tänään tuonne duelille,ja kysyin sieltä src systeemeistä vastaavalta henkilöltä onko tuohon src systeemin tulossa parannuksia?Aijemmin olin lähettänyt hänelle sähköpostia noista src systeemin ongelmista.
On kuulemma tulossa uusi päivitys parin viikon sisällä,ja tulossa kunnollinen suomenkielinen ohje  bikeri

Mulla toimii Nokia n95 ja scala rider q2 kuin junan vessa.  Aina toimii ja kukkuu. Tosin en ole kyytiläisen kanssa bluetoottia paritellut... Mutta  perustoimiva peruspaketti on. Ja akku riittää päivän ajoon radio päällä ja bt-yhteys Noksuun aktiivisena muutamin puheluin. Ei ole vielä akku loppunut ikuna. Soundi on tosin Lo-Fi...

Lainaus käyttäjältä: "PANNARI1300"Olen edelleen sitä mieltä, että vanha perinteinen lankamalli on paras ja toimii. Minulla on ollut vuosia Autocom ja sen kautta kulkee johtoja myöten Tompan autonavi, radio, ja mp-soitin, ainoastaan kännykkä toimii bt:n kautta. Keskustelu toimii kyytiläisen kanssa mainiosti vox- toiminnolla. Tässä järjestelmässä on molemmat kypärät kierrejohdolla yhteydessä Autocomiin, jotka antavat anteeksi  meille huono muistisille, jos ei muista irroitta johtimia.
Vanha konsti on parempi kuin pussillinen uusia. ;)
 bikeri

Mulla myös ollut jonkun vuoden Autocom Super Pro AVi ST1100:ssa. Vähän käyttökokemuksia, pääsääntöisesti positiivisia, mutta pari negatiivista. Kytkettynä on navigaattori Garmin Zumo 550. Virransyöttö Autocomille on ohjeen mukaan rosvolla takajarrun (=jalkajarrun)  virtakaapelista. Ongelma 1 on että korviin välittyy inhottava vinkuna, ikäänkuin laturin aiheuttama? Vaatisiko häiriönpoistajan vai pitäiskö ottaa virtasyöttö muualta.
Toinen Autocomin vika (ominaisuus??) on että katkaisee yhteyden liian nopeasti. Eli kun keskustelet takamatkustajan kanssa, ja normaalisti "rytmität" puhettasi, yhteys katkeaa liian nopeasti. Jokaisen, minimaalisenkin, tauon jälkeen, joudut "rykäisyllä" aukaisemaan yhteyden uudestaan...inhottavaa.

Olen tiedustellut, onko tämän mallin Autocomissa säätöä tälle linjayhteyden katkeamisajalle ja saanut vastauksen, ettei ole.

Onko teillä jollain kokemuksia/vastauksia näihin ongelmiin?

Mulla kans kyseinen autocom ja virta mulla tulee releen kautta akusta ja ei oo mitää vinkunaa!
Ei minusta meillä on nii herkässä toi että kesken lausee katkasee pölinät jos on pieni tauko..hmm..mutt eipä me pitkää pölistäkkään.
Kerran sääteli jotaa autocomin sisältä, siellä on kasa säätöpotikoita, liittyköhän se voxiin...ei muista.
Sellanen pulju Tampereella kuin rxtx / Lassi, se tietää noista autocomeista tosi paljon, kysele siltä!

Lainaus käyttäjältä: "unnah"Soitin tänään tuonne duelille,ja kysyin sieltä src systeemeistä vastaavalta henkilöltä onko tuohon src systeemin tulossa parannuksia?Aijemmin olin lähettänyt hänelle sähköpostia noista src systeemin ongelmista.
On kuulemma tulossa uusi päivitys parin viikon sisällä,ja tulossa kunnollinen suomenkielinen ohje  bikeri

Toivottovasti tuo päivitys tulee mahdollisemman pian.Tänään nimittäin muutaman välipäivän jälkeen ei taaskaan kahden src systeemin intercom tila toimi  :tongue:    :disgust:   :tongue:

Lähetin pari päivää sitten duelille sähköpostia,koskien src systeemin jatkuuvaa uudellen parittamista uudestaan kahden src systeemin välillä.Ei tullut vastausta joten soitin tuonne duelille.Sain uutta tietoa koskien tuota src syysteemiä.Päivitys tulee kuulemma vasta kesäkuun lopulla,ja parannusta tulee kuulemma vain radion toimintaan.Eli meidän tapuksessa kun kaksi laitetta pitää parittaa jatkuvasti uudestaa ,ei ole tulossa parannusta/päivytystä tuohon ongelmaan  g035
Aikoivat soittaa vielä minulle tuolta duelilta.Saapa nähdä milloin soitetaan,vai pitääkö taas soittaa itse.

Lainaus käyttäjältä: "unnah"Eli ilmeisesti meidän kaksi src kypäräpuhelinta on rikkinäisiä  g035
Mitäpä  jos testaisit noita src laitteita siten, että unohdat sen puhelimen ja katsot pysyykö parittelu
kunnossa. Nyt taisi pysyä viikon kunnossa? Tietty täysresetointi ensiksi ja sitten vasta pariutumiset.
Jokin täytyy olla yhteinen nimittäjä, kun noi huonoa tuuria ei voi olla.

Olet testannut nyt aika montaa systeemiä; kertoisitko mitä kaikkia olet ostanut & palauttanut.

Lainaus käyttäjältä: "Kauko"
Lainaus käyttäjältä: "unnah"Eli ilmeisesti meidän kaksi src kypäräpuhelinta on rikkinäisiä  \:D/

Pitäsköhän vaihtaa alaa ja alkaa näitten laitteiden täyspäiväiseksi testaajaksi  :blah5:

Tarkemmin kun miettii niin tuo handsfree laitteen valmiustilassa olo häiritsee kypäräpuhelimen puheyhtyeyttä.
Eli puhelimen hf-kytkentä, mutta sitähän ei tarvita mopohommissa. Vahingossa vaan jäänyt talven jälkeen päälle kesällä ajellaan ilman hf-vempainta.
Kun poistaa hf-yhteyden toimii kypäräpuhelimen puhelin ominaisuuskin OK.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

LainaaOnhan noita ollut melkoinen määrä.
-hello biker
-cellular line inerphone
-scala rider teamset
-midland bt 2
-camot bts
-autocom logic independence
- Shubertin SRC jatkoksi

Jankuntan, sorry, mutta kokeile nyt ilman sitä nokiaa, kaikissa olet? kokeillut nokian kanssa ja mikään
ei toimi oikein. Scala on täällä ja monella muullakin ilman ongelmia (tai kovin isoja).
Aina löytyy jotain vikaa jos oikein yrittää, mutta perustoiminnot toimivat
En yritä edes puhelinta siihen kiinni, riittää intercom ja tomppa.
Soittakoot sitten myöhemmin, jos tarvis

Onko kenelläkään muulla panfunilaisella tätä src kypäräpuhelinta (enään).
Tai onko sitten tuota G4 kypäräpuhelinta.Jos jollakin on niin kertokaa ihmeessä miten toimii,ja mitä laitteita olette parittananeet kypäräpuhelimiin.Varmaan toimisi tosiaan paremmin jos ei parittas mitään puhelinta näihin kypäräpuhelimiin.  bikeri

kauko edit: jos nyt kokeilisit viikon / kaksi ilman sitä puhelinta

Powered by EzPortal