Liedon Motoristikirkkoon kimpassa

Aloittaja Mphessu, 03.02.14 - klo:09:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

03.02.14 - klo:09:19 Viimeisin muokkaus: 03.02.14 - klo:10:12 käyttäjältä jarska
Ajokauden kimppa-ajojen perinteinen avaus  ajetaan pääkaupunkiseudulta johdollani Liedon Motoristikirkkoon äitienpäivän lauantaina 10.5.2014.

Menomatkan reitti, mukaan voi liittyä taukopaikoilta.
http://goo.gl/maps/SmKxV

 (A ) Lähtö Tuusulan Vanhalta Unkalta 08.00.
 ( B) Lähtö Otalammen Nesteeltä 08.45
 ( C) Bongataan Hyrsylän mutkassa Airan ja Miinan Woima-sonni
 ( D) Lähtö Saukkolan ST 1:ltä  09.45
 ( E) Kahvit Fiskarsissa 10.30- 10.45
 ( G) Huoltotauko Tammisillan ABC:lla 12.00- 12.30
 ( H) Kokoontuminen Turun Kupittaalle noin klo 13.00


Ajetaan paraatissa Liedon kirkolle 10 km http://www.liedonseurakunta.fi/main.php?page_id=84&main_page_id=2

Paluumatka ajetaan Hämeen Härkätietä Eteläiseen Hämeeseen Nurmijärvelle, jossa ollaan vielä valoisan aikana.
http://goo.gl/maps/wS2qx

Ilmoittautumiset pannaristit tässä PanFun Club Finlandin foorumin ketjussa ja muut sähköpostilla simola.heikki (at) kolumbus.fi osoitteeseen. Säävaraus! Kylmällä sadekelillä ajan nelivedolla samaa reittiä Kaarinaan vanhaa äitiäni 88v tervehtimään.

Tervetuloa!

Mphessu


Sandis ja Eppu mukana. Liitymme joukkoon Fiskarsista.

04.02.14 - klo:11:16 #2 Viimeisin muokkaus: 04.02.14 - klo:11:18 käyttäjältä sepeteus
Jos en oo töissä niin voin mäkin ajaa Fiskarssiin (kotikylä) ja liittyä siellä mukaan seuraan.muuten on liian lyhyt reissu.Ois kiva tavata Sandis ja Emppukin taas pitkästä aikaa.

 Nyt vaan Sepi vuoroja järkkäämään, että pääset messiin. Ei laivan vaan meidän.

AmcRoad startissa Vanhalla Unkalla.

Tää "Vanha Unkka" on hauskaa luettavaa vieraspaikkakuntalaiselle.
Sama kun sanois että siinä viimetalvisen lumikasan kohdalla :)

07.02.14 - klo:15:29 #6 Viimeisin muokkaus: 10.03.14 - klo:21:02 käyttäjältä Mphessu
Lainaus käyttäjältä: pepe - 07.02.14 - klo:15:04
Tää "Vanha Unkka" on hauskaa luettavaa vieraspaikkakuntalaiselle.
Sama kun sanois että siinä viimetalvisen lumikasan kohdalla :)


Juu on täällä Vanhalla Unkalla isot kasat nyt lunta. Kohta ne kuitenkin sulaa. Ajo lähtee Vanhalta Unkalta ja sen verran suunnistajan ja kartanlukutaitoa motoristilla varmaan on, että osaa katsoa kutsusta kartan reitin ja Lähtöpisteen A ja sitten matkan varrelta B ja jne :D

Tuo nykynimi perustuu vanhaan Unionin huoltoasemaan, joka Hyrylän hävittäjät tunsivat Unkkana. Nyt alueella on mm. KTK ja iso Vanha Unkka ravintola. Hyvä parkkipaikka ja raskaat eväät!!

Ja vielä voisin heittää, että ei nimi miestä pahenna. Onneksi ei olla Lapissa, jossa lähtöpaikkana voisi olla Viheltävän vitun aapa.
Tämän sortin nimiä on Lapissa paljon ja syy on se, että saksalaiset tekivät sota-aikana karttoja ja kysyivät paikallisilta nimistöä  ???   Olen muuten lappalaisten poikain kanssa niitä samoillut lapsena 60-luvun kesinä.



Kari ja HondAntti mukana säävarauksella.

Make starttaa mukaan sää varauksella Vanhalta Unkalta

Lainaus käyttäjältä: pertsa - 16.04.14 - klo:18:42
eilen illalla ajelin talvisäilöstä kotiin, pikkusen kiertotietä. Hyvin pelas.
ilmaa lisäilin renkaisiin

Hienoo, että siellä minunkin kotikonnuillani tammilehvävyöhykkeellä Kaarinassa on päästy ajamisen alkuun. Tule Pertsa mukaan porukoihin vaikka Tammisillasta 10.5. puoleltapäivin. Pidetään pikku meeting Kupittaalla tuhansien motoristien kera ja pyörähdä vaikka Lieron kirkon ja mutkan kautta takaisin kotio Littoisiin.

Mphessu


Moi!

Jarmo ja Liisa tulevat mukaan säävarauksella Järvenpäästä. Tavataan lähtöpaikalla klo 8.00.

07.05.14 - klo:07:04 #11 Viimeisin muokkaus: 07.05.14 - klo:12:02 käyttäjältä sepeteus
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 04.02.14 - klo:11:16
Jos en oo töissä niin voin mäkin ajaa Fiskarssiin (kotikylä) ja liittyä siellä mukaan seuraan.muuten on liian lyhyt reissu.Ois kiva tavata Sandis ja Emppukin taas pitkästä aikaa.

Tulikin vähän muuta menoa niin etten ehdikkään ajamaan Fiskarssiin, mut lyöttäydyn porukkaan
Tammisillassa  klo: 12.00-12.30.

Hei voisko joku soittaa mulle, kun ootte Fiskarssissa jos Tammisillan aika jotenkin muuttuu niinku
kävi viimevuonna eli aikaistettiin enkä sitte löytänykkään sieltä ketään.
PUH: 050/5603355

Mä soitan sulle Fisusta.

sandis

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 09.05.14 - klo:12:23
Hei voisko joku soittaa mulle, kun ootte Fiskarssissa jos Tammisillan aika jotenkin muuttuu niinku
kävi viimevuonna eli aikaistettiin enkä sitte löytänykkään sieltä ketään.
PUH: 050/5603355

Juu soitetaan uudestaan,jos ei Tammisillassa Sepeteusta näy. Taisi käydä viimeksi niin, että sulla unohtu lompsa ja tulit Tammisiltaan muutaman minuutin myöhässä. Olin tuossa välissä tervehtimässä Kaarinan keskustassa vanhaa  äitiäni. Lähdön johtajaa Tammisillasta painotin, että ei ennen määräaikaa,joka oli silloin 12.00(olihan mun taas päästävä keulaan Saaristotien risteyksen jälkeen). Ainakin minulle kertoivat näin tapahtuneen.

Nyt lähtö Tammisillasta tasan klo 12.30. TAVATAAN

Powered by EzPortal