Iridium tulpat

Aloittaja karhula, 18.09.14 - klo:09:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Onko joillakin kokemuksia noista iridiumtulpista.? Vaikuttaako bensan kulutukseen vähentävästi ja minkälaisia kilometrejä noilla voi ajella.? Itse ajelen vielä vakiotulpilla mutta olen harkinnut vaihtaa noihin iridiumtulppiin.
Onko hintansa väärtti.? Syysterveisin Harri. 

Moi
Mulla ollut kyseiset tulpat nyt 23000km.
Toiminut kyllä ihan moitteetta, mutta kuullut että niissäkin on ollut maanantai kappaleita, eli mennyt jo muutaman tuhannen jälkeen pimeäksi.
Bensan kulutuksesta en pysty sanomaan mitään, kun kaikki menee mitä tankkiin laittaa rd11 ja mitä ennemmän vääntää  airrev kahvasta, niin sitä useammin joutuu käymään tankilla.
Mutta jos nää toimii niin kuin on luvattu, niin noin 77000km on vielä edessä.
Syysterveisin toinen Harri.

Hei ! ei ollu teitin kirjoituksissa niitten iridium tulppien hintaa ja mistäpä niitä saa ??? horisko

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 19.09.14 - klo:11:31
Hei ! ei ollu teitin kirjoituksissa niitten iridium tulppien hintaa ja mistäpä niitä saa ??? horisko
Stormilta saa ja 18,90 € kpl.

Jaa ! Minä laitoin indridiumit myös 1100:seen heti kun sain sen viime talvena  thumbsup1  ja hyvin on toiminnu.
CX käyttää myös samoja tulppia,,,,Ville jonka myin keväällä ,siinäkin samat,,,niillä tuli ajettua 23 tkm kevyesti.
Villessä hieman mutkikkaat vaihtaa joten laitoin heti indridiumit , toista on tässä 1100 ,,,heleppoa kui,,,,,

Ja polttoainetalous = pienempi kulutus,herkempi sytytys,,,,hintaan n, 20 € ja normitulppa n, 4,50 €

Eikä tarvii joka kevät uusia tulppia  ;)
Elämä on lainaa ,miksi et nauttisi siitä harrastuksen parissa !

Eikö nuo normi tulpatkin kestä aikas paljon ja on halvat,en uusi noita joka kesä.
Ainakin MP liikkessä töissä ollessani,oli gollegoilla ja omistajalla mielipide.
Eivät juuri kehuneet noita iridiumeja,maksaa paljon ja hyödyt,lähinnä mainosmiesten puheita...
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 12.09.15 - klo:20:57
Eikö nuo normi tulpatkin kestä aikas paljon ja on halvat,en uusi noita joka kesä.
Ainakin MP liikkessä töissä ollessani,oli gollegoilla ja omistajalla mielipide.
Eivät juuri kehuneet noita iridiumeja,maksaa paljon ja hyödyt,lähinnä mainosmiesten puheita...

ja kyllä mielipiteitä saa ja täytyy olla.

Nykyinen pyöräni vie/kuluttaa n, 4,2 - 5 l / 100 km (1100 ST)riippuen ajotavasta,vasta tuulesta,nopeudesta,,,,
Kuitenkin metallilla jota tulpassa käytetään on mielestäni merkitys (+ montako kärkeä )
Edelliseen pyörääni oli aika työ vaihtaa tulppia ,joten laitoin nykyiseen "vanhasta muistista  horisko  "

Ja kaikki mikä menee "harrastukseen",terapiaan,elämän hyvinvointiin = +:ssaa !
Nykyiset tulpat kestävät kestävät varmaan moniatuhansia kilometrejä  :)
Siis olen ollut "markkinamiesten" orjana kun olen moiset ostannu  bowdown (luvattu jopa 40.000 km kestävyys )

T. Mikko  horisko
Elämä on lainaa ,miksi et nauttisi siitä harrastuksen parissa !

Powered by EzPortal