Pyörä kaatui vasemmalle paikallaan eikä startti toimi.
Asennontunnistin saattaa olla jumissa ja pyörä luulee olevansa edelleen kumossa.
Mulla 1300 kaatu paikaltaan, kun nostin ylös ja käynnistin niin jouduin jonkun aikaa sahaamaan ennenku lähti. mut näissähän on erillainen toi kaasutin järjestelmä joten ... ?
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 03.08.17 - klo:19:49
Mulla 1300 kaatu paikaltaan, kun nostin ylös ja käynnistin niin jouduin jonkun aikaa sahaamaan ennenku lähti. mut näissähän on erillainen toi kaasutin järjestelmä joten ... ?
Hyvä pointti. En ole koskaan kokeillut, että kuinka kauan pyörää täytyy pitää kyljellään että kohokammiot tyhjenee.
...mutta ongelmahan oli se, että startti ei toimi?
Kaverilla kaatui kans paikaltaan ja ei startannut, mut huomas että oli huitassut tappokytkimen päälle 🙄.
Lainaus käyttäjältä: peki66 - 03.08.17 - klo:16:05
Pyörä kaatui vasemmalle paikallaan eikä startti toimi.
Mites se anturi joka sammuttaa mopon kun on kyljellään ?? Jäänyt jumiin.
Tikkuaskin kokoinen laatikko, mut en sijainnista tiedä missä sijaitsee.....
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 05.08.17 - klo:10:40
Lainaus käyttäjältä: peki66 - 03.08.17 - klo:16:05
Pyörä kaatui vasemmalle paikallaan eikä startti toimi.
Mites se anturi joka sammuttaa mopon kun on kyljellään ?? Jäänyt jumiin.
Tikkuaskin kokoinen laatikko, mut en sijainnista tiedä missä sijaitsee.....
Etukatteiden alla se anturi on. Näyttäisi olevan oikean etukatteen alla. Siellä on kaksi osaa, jotka liityvät kyljellään oloon: Bank angle sensor ja Bank angle sensor relay. Muistaakseni sensoripurkin alapuoli on puolipyöreä. Jos vähän naputtelisit noita.