Jalkatappien siirtosarja ST 1300/ST1100

Aloittaja jarska, 04.05.09 - klo:10:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

04.05.09 - klo:10:01 Viimeisin muokkaus: 21.11.12 - klo:11:41 käyttäjältä jarska
Mulla tahtoo varsinkin vasen polvi kipeytyä ajaessa pitkää matkaa niin tilasin Motorcyclelarryltä tuollaisen sarjan-->Kliks

Ainakin tuossa kehutaan kovasti ja jos tulee helpotusta niin hyvä.

Paljonko maksaa sarja?
_tahmakäsi kun en löydä tosta sivulta hintaa....

Hinta oli n. 63 usd. Katso http://www.motorcyclelarry.com
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

Kaikkea sitä löytyykin!  :rr:

Varsinkin matkustajan polvikulma muuttuu jos tommosen sarjan laittaa!

Tässä molemmat sarjat paikoillaan:

Lainaus käyttäjältä: "jarska"Mulla tahtoo varsinkin vasen polvi kipeytyä ajaessa pitkää matkaa niin tilasin Motorcyclelarryltä tuollaisen sarjan-->Kliks

Ainakin tuossa kehutaan kovasti ja jos tulee helpotusta niin hyvä _1_v

Toivottavasti ehdit jo saamaan ne käyttöön ennen Ähtäriä, että voit kommentoida niitä. Minullahan on tuo sama ongelma jalkojen väsymisestä pituudesta johtuen ja tuo siirtosarja olisi ratkaisu siihen. Mietin vaan, tuleeko paino sitten enemmän käsien varaan, mutta kohtapa se kuullaan.

Lainaus käyttäjältä: "Pankku"
Lainaus käyttäjältä: "jarska"Mulla tahtoo varsinkin vasen polvi kipeytyä ajaessa pitkää matkaa niin tilasin Motorcyclelarryltä tuollaisen sarjan-->Kliks

Ainakin tuossa kehutaan kovasti ja jos tulee helpotusta niin hyvä idea3

Mut niinkuin sanoit, pian sen näkee. :cussing:

Lainaus käyttäjältä: "jarska"Edit: Hieman myös mietityttää miten paljon lähtee pois kallistusvarasta eli alkaako raapimaan jo näillä meidänkin mutkanopeuksilla. reps1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"
Lainaus käyttäjältä: "jarska"Edit: Hieman myös mietityttää miten paljon lähtee pois kallistusvarasta eli alkaako raapimaan jo näillä meidänkin mutkanopeuksilla. reps1

Ei ole koskaan millään pyörällä jalkatapit raapineet maata, niin saattaa lurahtaa vetelät housuun ja nousta pyörä väärässä kohtaa pystyyn jos yhtäkkii kipinät zinkoilee _1_v

13.05.09 - klo:21:04 #9 Viimeisin muokkaus: 21.11.12 - klo:11:41 käyttäjältä jarska
Tänään tupsahti tiskiin palikat ja heitin paikalleen, tosi helpot asentaa.

200 kilsan lenkki ja plussat ja miinukset:

+Helpottaa polvikulmaa reilusti ja jotenkin helpompi liikkua satulassa
+Koko "ajopaketti" hieman rennompi ja käsiltä hivenen painoa pois, ei mitään merkittävää muutosta kuitenkaan ajoasentoon
+Ei puutunut wanhat polvet niin paljoa


-Jarrupoljin ei kaipaa välttämättä säätöä alemmas, mutta kun jalkatapit tulee ulommas rungosta niin joutuu hieman kääntään jalkaterää sisäänpäin kun painaa poljinta
-Vaihdetanko on ainakin ST1300:ssa pakko säätää alemmas, hankala painaa ykönen pesään kun joutuu nostaan jalkaa tapeilta(tuli ohjeet mukana molempien säätämisestä)
-Sivutuessa oleva tappi osuu vasempaan jalkaan häiritsevästi välillä ja hankaloittaa sen potkaisemista kantapäällä sivulle kun parkkeeraa mopon

Vaikka helpotti polvikulmaa kivasti ja muutenkin rennompi asento niin päädyin kuitenkin ottaan nuot pois.
Mä en osannut oikeen luontevasti enää ajella mutkia tapit noin alhaalla ja miinukset painoi myös pelissä.

Jos joku ST1100/ST 1300 kuski haluaa kokeilla noita pyöräänsä, voin ottaa mukaan Ähtäriiin.

Myydään edullisesti ja ostopakkoa ei ole jos ei tykkää

Moro,
Itse kun olen pitemmän puoleinen, niin tuntuisi kaipaavan jalkatappien siirtosarjaa ST1100 pyörääni.
Onko kellään tullut tämän viestiketjun kirjoitusten jälkeen kokeiltua/ asennettua moisia laitteita?

Ei nyt varsinaisesti siirtosarjoihin liity, mutta wanhuksen ehostaminen jatkuu.
Tänään oli vuorossa jalkatappien kumeksien uusiminen.
Jopas näyttääkin paremmalta kun kuluneet lähti poijes.
Hondan alkuperäiset kumit, 15€/kpl..ei ollu etes kallista!

uutena 1300 Pannarikuskina vaikea kaikkea sanoa,
Mutta usealla 300km lenkeillä oikea polvi kolottaa >:(
Ex mopo H-D tapit edessä ja sai kaatumaraudoilla lepuuttaa ja eipä ollut kolotusta. :)
Jotkut lepuutus tapit tähän on saatava...
Olen 183cm.pitkä vaikka on jakkara korkeimmalla,tuntuu polvikulma kovalta? vaikka ei kyykyissä haittaa,vaikka on jyrkempi...
Olen myös ajellut jalat takatapeilla...
Kyykyillä paljon ajaneena puutui persshe butt1  sitten ranteet,,,
HooReella vaivasi suorat putket melu,reissuajossa,ja tuulisuojan puute :o
Nyt paistuu pallit,viiisi viikkoa hellettä :P
Jalat esikartanon liekeissä... varmaan ajettava "mu.......n.. ;D
On todella tuulisuojaa,mopossa katteitten levike sarja.
Helteelä paistuu,outo ilmiö ex.mopoissa ajoviima jäähdytti..
kylmällä tervetullutta.
Oieaa polvea alkaa kolottaa 1h-1,5h ajon jälkeen? wallhead
Perse puutuu,mopossa joku korvike satula,,, :-[
Munat vaahdossa,Lindstransseissa ilman kalvoa? Buutseissa,kun tempasen jalkaan Rukka nahka Goret ja Alpparin gore ratamonot,
vaahtolentää,olo kuin Sallassa Tammikuussa saunassa +125 c jeejee:
Mikä meni pieleen,,,



Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

03.08.14 - klo:21:52 #13 Viimeisin muokkaus: 03.08.14 - klo:22:02 käyttäjältä lönni

Tuossa olis joitakin lepuutustappeja!
Paitsi eipä tunnu enää aukeavan,nuo sivut?
Unohtakaa koko juttu! sa_doh


Ite oon hommannu tuolta: http://www.motorcyclelarry.com/

Hankin sieltä satulan korokkeen sekä takapenkkiläiselle jalkatappien madalluspalat.

Oon ollu tyytyväinen.  thumbsup1

Powered by EzPortal