St 1100 pleksi

Aloittaja unnah, 17.02.09 - klo:15:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Itsellä on ollut  pannarissa MRA-pleksi kolme vuotta,sellainen ,jossa on säädettävä yläosa ja on todella hyvä ja hiljainen. Sopii ainakin minulle , olen 180 cm pituinen kuski. Kaveri toi sen Saksasta , maksoi siellä 130 ekeä. Se on kyllä hyvin pakattu, kontaktimuovit molemmain puolin, ei pääse helposti naarmuuntumaan,jos tilaa netin kautta ja se tulee vaikka postipakettina.

Lainaus käyttäjältä: "Marakeesi"Itsellä on ollut  pannarissa MRA-pleksi kolme vuotta,sellainen ,jossa on säädettävä yläosa ja on todella hyvä ja hiljainen. Sopii ainakin minulle , olen 180 cm pituinen kuski. Kaveri toi sen Saksasta , maksoi siellä 130 ekeä. Se on kyllä hyvin pakattu, kontaktimuovit molemmain puolin, ei pääse helposti naarmuuntumaan,jos tilaa netin kautta ja se tulee vaikka postipakettina.

Samanlainen on minullakin käytössä ja on pitkilläkin ajomatkoilla hyväksi havaittu. Ostin käytettynä, taisin maksaa jotain 50 eekkumia siitä. Pituutta minulla on 185 cm.

Lainaus käyttäjältä: "Pannari Petteri"Itselläni 2 kpl. pleksiä (orginaali+touring eli hieman korkeampi) juuri sellaiset reijälliset malliltaa.Itse en ole kokenut pyörteilyä ongelmaksi, mutta orginaalilla tuuli tulee juuri pahimmoilleen kypärää(=melua) jota ei taaskaan touring pleksillä esiinny (voi ajaa avattava kypärä auki moottoritielläkin).
Tämä korkeampi on siis ollut lähes kokoajan käytöstä juuri tästä syystä....
Ps.Osoitteessa https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_31075/ on lähes samannäköinen pleksi myynnissä . 8)

Onko kukaan tilannut tuolta tuota reijällistä pleksiä ?Mitähän mahtaa maksaa toimituskuluineen suomeen?

Lainaus käyttäjältä: "unnah"
Lainaus käyttäjältä: "Pannari Petteri"Itselläni 2 kpl. pleksiä (orginaali+touring eli hieman korkeampi) juuri sellaiset reijälliset malliltaa.Itse en ole kokenut pyörteilyä ongelmaksi, mutta orginaalilla tuuli tulee juuri pahimmoilleen kypärää(=melua) jota ei taaskaan touring pleksillä esiinny (voi ajaa avattava kypärä auki moottoritielläkin).
Tämä korkeampi on siis ollut lähes kokoajan käytöstä juuri tästä syystä....
Ps.Osoitteessa https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_31075/ on lähes samannäköinen pleksi myynnissä . 8)

Onko kukaan tilannut tuolta tuota reijällistä pleksiä ?Mitähän mahtaa maksaa toimituskuluineen suomeen?

Minulla oli tuo käytössä mutta ostin korotertun MRA:n Stormilta.

T kaitsu

Lainaus käyttäjältä: "KPac"
Lainaus käyttäjältä: "unnah"
Lainaus käyttäjältä: "Pannari Petteri"Itselläni 2 kpl. pleksiä (orginaali+touring eli hieman korkeampi) juuri sellaiset reijälliset malliltaa.Itse en ole kokenut pyörteilyä ongelmaksi, mutta orginaalilla tuuli tulee juuri pahimmoilleen kypärää(=melua) jota ei taaskaan touring pleksillä esiinny (voi ajaa avattava kypärä auki moottoritielläkin).
Tämä korkeampi on siis ollut lähes kokoajan käytöstä juuri tästä syystä....
Ps.Osoitteessa https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_31075/ on lähes samannäköinen pleksi myynnissä . 8)

Onko kukaan tilannut tuolta tuota reijällistä pleksiä ?Mitähän mahtaa maksaa toimituskuluineen suomeen?

Minulla oli tuo käytössä mutta ostin korotertun MRA:n Stormilta.

T kaitsu

Jatkoa ...pyörä tuotu Saksasta 2005-2006 en tiedä ihan tarkkaan siksi kai siinä oli tuo pleksi !!!  Kaitsu

Lainaus käyttäjältä: "KPac"
Lainaus käyttäjältä: "unnah"
Lainaus käyttäjältä: "Pannari Petteri"Itselläni 2 kpl. pleksiä (orginaali+touring eli hieman korkeampi) juuri sellaiset reijälliset malliltaa.Itse en ole kokenut pyörteilyä ongelmaksi, mutta orginaalilla tuuli tulee juuri pahimmoilleen kypärää(=melua) jota ei taaskaan touring pleksillä esiinny (voi ajaa avattava kypärä auki moottoritielläkin).
Tämä korkeampi on siis ollut lähes kokoajan käytöstä juuri tästä syystä....
Ps.Osoitteessa https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_31075/ on lähes samannäköinen pleksi myynnissä . 8)

Onko kukaan tilannut tuolta tuota reijällistä pleksiä ?Mitähän mahtaa maksaa toimituskuluineen suomeen?

Minulla oli tuo käytössä mutta ostin korotertun MRA:n Stormilta.

T kaitsu

Itsellä tuo laminar lip,mutta en ole tyytyväinen .Kypärämelu on valtava.Kumpi parempi reijällinen pleksi,vai tuo mra pleki jota esim storm myö?

Ehdottomasti  MRA ,olen kokeillut kumpaakin ja MRA vie voiton  10-0

Lätkäiskää nyt poijaat kuva kehiin tuosta paljon kehutusta MRA:sta.

Itekin hieman kiinnostunut muutaman tuuman korkeammasta pleksistä niin olisi mopo "äänetön"

Nuo kaiken maailman "lisäosat" tuppaa vaan olemaan aina sellasia "virityksen" näköisiä josko se MRA olisi omaankin silmään sopiva. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

08.06.09 - klo:22:29 #23 Viimeisin muokkaus: 10.03.11 - klo:21:48 käyttäjältä Timppa
Tämän näköinen se MRA on

Tulipa se nopeasti. elina1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Tulipa se nopeasti. elina1


Tai paremminkin netissä roikkumista silloin, kun valkoihoisen pitäisi olla jo nukkumassa  :fart:

Mutta kuten kuvasta ehkä näkyy, tuota yläosan kulmaa voi säätää ja kiristää sitten noilla "kiristimillä" sen tiettyyn asentoon.

Ja vielä sivulta...

Lainaus käyttäjältä: "Pankku"
Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Tulipa se nopeasti. elina1


Tai paremminkin netissä roikkumista silloin, kun valkoihoisen pitäisi olla jo nukkumassa  :fart:

Mutta kuten kuvasta ehkä näkyy, tuota yläosan kulmaa voi säätää ja kiristää sitten noilla "kiristimillä" sen tiettyyn asentoon.

Kuinka korkea tuo pleksi on ? Voiko pleksin korkeutta säätää?

Virtalukon pinnasta 49 cm. Voi säätää yläosan reunoissa olevista  ruuveista,säätövaraa on muutama sentti.

Lainaus käyttäjältä: "Meesse"Virtalukon pinnasta 49 cm. Voi säätää yläosan reunoissa olevista  ruuveista,säätövaraa on muutama sentti.

150 mm korkeampi kuin reikä -visiiri

Powered by EzPortal