Tässä osiossa ei nähtävästi ole juuri kommentteja....enkä itsekkään juuri niitä ihmettele!
Varsin tylsä pyörä jos haluaa roplaa/korjata pyöräänsä!
Lähes yhtä tylsä kuin pikkuveljensä Deuville....(ja matkatehojakaan ei voi moittia)
Jos kattoo hondamanian listaa, niin kyllä tässä mopossa ainakin modattavaa löytyy
Lainaus käyttäjältä: "jarska"Jos kattoo hondamanian listaa, niin kyllä tässä mopossa ainakin modattavaa löytyy
Varsinkin niillä joilla on ihan orggisnaali.
Pannarissa ei ole mahdollista edes olla sitä samaa ongelmaa, minkä yksi kaverini (ei onneksi edesmennyt) väitti cebarissa olevan: 260 km/h vauhdissa toinen sivupeili kuulemma alkoi kääntyä katetta vasten
Lainaus käyttäjältä: "Pankku"Pannarissa ei ole mahdollista edes olla sitä samaa ongelmaa, minkä yksi kaverini (ei onneksi edesmennyt) väitti cebarissa olevan: 260 km/h vauhdissa toinen sivupeili kuulemma alkoi kääntyä katetta vasten idea3
Pysyy peilit paikallaan.
Lainaus käyttäjältä: "Pandemia"Lainaus käyttäjältä: "Pankku"Pannarissa ei ole mahdollista edes olla sitä samaa ongelmaa, minkä yksi kaverini (ei onneksi edesmennyt) väitti cebarissa olevan: 260 km/h vauhdissa toinen sivupeili kuulemma alkoi kääntyä katetta vasten idea3
Pysyy peilit paikallaan. 8-[
No ei sit muutakun nopeesti jarrutus kun oli mahdollista ja ettimään peliä, noh löytyhän se sieltä ojanpenkalta ja oli muuten ehjä mutt tietty oli hieman tullut naarmuja.
Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"Hmmm...totaaa..kerran tässä ajoin vauhdilla ohi muutamasta rekasta ja pyörre oli siinä vieressä aika kova..nii peili tippu tielle, oli se "turvaköysikin" mennyt poikki. :tongue:
tänään ajaessani parkkiruutuun ja aikoessani hieman pakittaa ei mopo likkunutkaan taaksepäin, ensimmäinen ajatus oli että onpas voimat vähissä... :rr: ...ei muuta kuin liikkeeseen valittamaan.
Huoltomies otti mopon sisälle ja toi sen pian takaisin sanoen että takajarrut olivat hieman jumissa ja nyt taas toimii. Tyytyväisenä taas ajamaan kunnes huomasin lievään ylämäkeen pysähtyessäni että mopo ei alakkaan mennä taaksepäin.... sama vika ja paljon pahempana g035 .... mutta eiköhän se siitä parane.... uudenkarhea toverini
Lainaus käyttäjältä: "leevi"tänään ajaessani parkkiruutuun ja aikoessani hieman pakittaa ei mopo likkunutkaan taaksepäin, ensimmäinen ajatus oli että onpas voimat vähissä... :rr: ...ei muuta kuin liikkeeseen valittamaan.
Huoltomies otti mopon sisälle ja toi sen pian takaisin sanoen että takajarrut olivat hieman jumissa ja nyt taas toimii. Tyytyväisenä taas ajamaan kunnes huomasin lievään ylämäkeen pysähtyessäni että mopo ei alakkaan mennä taaksepäin.... sama vika ja paljon pahempana g035 .... mutta eiköhän se siitä parane.... uudenkarhea toverini lookaround
Lainaus käyttäjältä: "jarska"Oliko mopo juuri huollossa ja kämmäsivät jotain vai?
ostin sen keväällä kyseisestä liikkeestä, sanoivat tehneensä 6000km huollon... mopo ollut mulla vajaan viikon...
saattaahan se olla jumittanut käytön puutteestakin kun on -07 ja aettu vaan 4500km....
...kototaan mitä tohtori sanoo...en ainakaan vielä mitenkään liikettä moiti....
ST11 takajarrun ajoittainen jumittuminen on ulkomaan voorumien mukaan miltei "tyyppivika", harmi juttu jos honda on kopioinut saman ominaisuuden ST13. Mulla on niin vanha ST11, ettei siinä ole etu- ja takajarrun yhteiskäyttöä, joten painelan takajarrua tilanteissa joissa riittäisi hyvin pelkkä etujarrukin.
Valitettavasti ovat ilmeisesti "kopioineet" tuon vian. Aika helposti alkaa jumittaa ja palat saattaa mennä raudoille asti 10 tkm aikana. Itsekin olen jo pariin kertaan putsannut/herkistänyt männät ja joutunut myös ne satulan liukutangot putsaamaan/rasvaamaan. Ostin hinnan perusteella Lousilta jotkin Saiton palat => ne ei kestäyt lainkaan. Eli kokemus on että kannattaa ostaa laadukkaat ja kovemman sorttiset (ainakin taakse).
Lainaus käyttäjältä: "hondamania"Valitettavasti ovat ilmeisesti "kopioineet" tuon vian. Aika helposti alkaa jumittaa ja palat saattaa mennä raudoille asti 10 tkm aikana. Itsekin olen jo pariin kertaan putsannut/herkistänyt männät ja joutunut myös ne satulan liukutangot putsaamaan/rasvaamaan. Ostin hinnan perusteella Lousilta jotkin Saiton palat => ne ei kestäyt lainkaan. Eli kokemus on että kannattaa ostaa laadukkaat ja kovemman sorttiset (ainakin taakse).
Kuuluuko tuo jarrujen herkistely/rasvaus missään kohtaa kilometreissä huolto-ohjelmaan?