Flektin kytkeytyminen St 1300

Aloittaja Pampula99, 10.09.23 - klo:11:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Monta palkkia pitää olla lämpömittarissa et se kytkeytyy päälle.

Ennenkuin neljäs palkki syttyy. Minun pyörässä flekti lähtee joskus pyörimään kolmella palkilla, kun pysäytän pyörän. Ajaessahan tuota ei kyllä huomaa.
SS1000 PanFun kimppa

Täs ei tuu päälle 3 palkissa pitää varmaan antaa käydä paikallaan sit jos tulee 4 palkkia et käynnistyykö kuinka muilla foorumilaisilla flekti käynnistyy pitääkö olla 4 palkkia

3 palkilla pyörii joskus .4 en ole saanu näkymään

Kiitos vastauksesta täs taitaa olla molemmille flekteille oma lämpötilaanturi varmaan jotain vikaa ei tuu päälle 3 palkis

Moi tietääkö kukaan onko molemmille flekteille oma lämpötilaanturi näyttäis et olis mut en ole varma.

Mulla flekti menee päälle, kun reippaan ajon jälkeen pysähtyy ja antaa käydä niinkauan, että saa tallin ovet auki ja ajaa sisään. Silloin on kolme palkkia, neljättä ei ole mulla koskaan näkynyt.

Vastaan itse yksi lämpötilaanturi sain sen kuvan korjauskirjasta et flekti pitää tulla päälle 4

Kyllä flekti varmaan 3 palkis kuulu tulla päälle ei taida uskaltaa käyttää paikalla et tulee 4 pykälää menee kansi pian

Hei onko teillä pannaristit ollut vikaa tossa flektin releessä

Omassa pyörässä flekti lähtee herkästi päälle kun seisoo liikennevaloissa. Ei tarvii edes hellettä. Neljättä palkkia ei ole syttynyt.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Jos saa 4 palkkia syttymään niin tarkistaisin paisuntasäiliön onko vettä

Olen purkanut koko mopon on nestettä nyt tutkin tota relettä jos siinä olis vikaa toi lämpötilaanturi hankalas paikas sielä kaasuläpän runkon tuleeko jollain vasta 4 palkis flekti päälle kiitos

Korjauskirja näyttää et flekti kytkeytyy 98-102C aika kuumas

Powered by EzPortal