Ähtäri -09 kimppa majoitus (6h huone)

Aloittaja Pankku, 04.03.09 - klo:20:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

04.03.09 - klo:20:40 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä Pankku
Lainaus käyttäjältä: "Pandemia"Ilmoitelkaa tässä jos on mahdollisuus/halukkuutta majoittua 6h mökkiin.

Kootkaa tässä "oma" mökillinen.
Sekä sopikaa vaikka yv:n avulla tarkemmin.
Ja varatkaa mökki itse.

Yrittäkää hyväksyä minut yhdeksi johonkin 6 h kämppään. Ajan illalla Kokkolasta suoraan miittinkiin näillä näkymin. En ole vielä edes soittanut tuonne majoitusvarauksiin, mutta pohjois-Pohjanmaallahan ei hötkyillä.meinaan...

04.03.09 - klo:20:48 #1 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä Timppa
Lainaus käyttäjältä: "Pankku"Yrittäkää hyväksyä minut yhdeksi johonkin 6 h kämppään. Ajan illalla Kokkolasta suoraan miittinkiin näillä näkymin. En ole vielä edes soittanut tuonne majoitusvarauksiin, mutta pohjois-Pohjanmaallahan ei hötkyillä.meinaan...

Nyt miettimään hyvää mainos lausetta  :-k
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Mökkien varustukseen ei kuulu
liinavaatteet tai pyyhkeet.  g035

Laitoin pientä kyselyä Ähtärin majoitukseen, josko he hieman joustaisivat,
ollaanhan ryhmä ilman ryhmäalennuksia.

oletteko varaneet ennakkoon monta mökkiä tai pitäiskö miten aikaisessa vaiheessa varata? Aika monta ja monenlaista kökkiä näkyis siellä olevan. Tarkoitus olis vaimon kanssa tulla ,vapaat tuohon varattu mutten mökkiä ole varannut. Pitaiskö saada vierekkäisiä mökkiä. Tietysti toisilla tarve yhteen vuodepaikkaan ja toisilla useampaan. Jos saa ryhmäalennusta pitäiskö sinne tiedottaa että varauksen yhteydessä mainitsee tämän pannari tapahtuman.

    =D>
Elä kuin viimeistä päivää!

Ähtäriin
 
Olen tulossa, majoitus 4h mökissä, (vain minä + puoliso)   33%  [ 8 ]
Olen tulossa, majoitus hotellissa tai muualla   13%  [ 3 ]
Olen tulossa, majoitus 4h/6h mökissä, siistit huonekaverit ok   13%  [ 3 ]
Valitettavasti en tule   29%  [ 7 ]
Tulen käymään päiväseltään   13%  [ 3 ]
 
Ääniä yhteensä : 24


Tuonverran oli jossakin vaiheessa menneitä mökkejä.

4h mökkejä oli varattu 10kpl
6h mökkejä oli varattuna 10kpl

mökit ovat suurimmalla todennäköisyydellä vierekkäin koska niitä ei muuten vielä vuokrata.(siis muille)
ilmoittautuessaan PITÄÄ KERTOA OLEVANSA PANFUN RYHMÄSTÄ sekä millaisen mökin haluaa(esim vaimon kanssa kahdestaan 4h mökki) ja kertoo että menette yksin siihen mökkiin.
Nuo yllä olevat tiedot ovat jo menneistä mökeistä!

Mökin varaus osoite
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Timppa tuossa jo hyvin kertoikin tilannetta.

Mun pitää huomenna soittaa ja kysyä tarkka tilanne sillä alunperinhän noita mökkejä luvattiin vain 10kpl molempia VARMASTI käyttöön.

Ja jos ovat jo menneet niin puhe oli silloin talvella että säitten mukaan on mahdollista saada lisääkin mökkejä.

Powered by EzPortal