Vaihtaako Pannari Bemariin??????

Aloittaja pulukko, 01.02.10 - klo:19:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: "Kauko"
Lainaus käyttäjältä: "jarska"Pannari on loisto pyörä, mutta ikävä kyllä tänä armon vuonna 2010 hieman tippunut kilpailijoiden kelkasta. headbang

Tosin tuossa käy juurikin niin että edelliset "kokeilumallit" jää joko hyllyyn tahi myydään halvalla, aina ei voi voittaa.

FJR:ää on kyllä tullut ajettua :tongue: Ei käy mielessäkään ostaa sitä.Huh mikä vaihteisto, verrattuna Hondaan.Ei ilman kytkintä ajatustakaan.Ulkonäkökin vaikuttaa, Kawa, siisti, nuomuut ??? Honda hieno.Onhan panissa suurinpiirtein asiat kohdallaan.Onko se nyt sitten hyvä ostos jos joka vuosi pitää päivittää ?Panissa on aika vähän heikkouksia, joten voi ostaa minkä vuosimallisen tahansa.Entäs näissä muissa merkeissä???pitää katsoa vuodet ja kuukaudet minkä ostaa.On panissa puutteita, mutta sanokaa sitten mulle, kun teillä oli pyörä ja jonka olette myyneet, missä ei ollut mitään huonoa.

Lainaus käyttäjältä: "uusipanisti05"FJR:ää on kyllä tullut ajettua jumpie

Noinhan se menee.Harvalta saa aitoa kritiikkiä silloin kun pyörä on itellä.

Lainaus käyttäjältä: "jarska"Ja aina sama vastaus, ei siinä varsinaisesti mitään vikaa ollut, mä vaan haluan kokeilla erilaisia pyöriä ja siten löytää sen omimman, tai ainakin lähimmäs omimman. idea3

Lainaus käyttäjältä: "Kauko"
Lainaus käyttäjältä: "jarska"Ja aina sama vastaus, ei siinä varsinaisesti mitään vikaa ollut, mä vaan haluan kokeilla erilaisia pyöriä ja siten löytää sen omimman, tai ainakin lähimmäs omimman. idea3

Totta puhelet, ei varmaan yhtään mopoa ole lähtenyt mun käsistä maailmalle modaamatta, se on niin kivaa. elina1

Kyllä mä tiesin syksyllä 2008 originaalin 1100:n pannarin. 22yikes

ja ......... :compress:
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Vaihdoin aikoinaan Pan.. Pannonia 250:n 600:een BMW:hen ja hevosvoimat tuplaantuivat samalla eli 14 hv ja sitten 28 hv.  Olivat muuten 50-luvun malleja.  Sitten seuraava pyörä oli taas Pan... nonia monta vuotta ja reissua.  Bemua pidettiin jo 60-luvulla laatupyöränä, mutta Pan...nonia vei voiton ja laatu taisi olla Jawa-luokkaa.  Ihan vaan näin tuli vanhat ajat mieleen.

Suurin syy miksi ajan Hondilla: Ne ovat rakennettu mun mittasuhteille ja moottorin temperamentti on sopivan vääntävä. Kestävyys, uskallan lähteä sillä 10000 kilometrin retkelle jos tekee mieli ja saan huoltoa tarvittaessa. Testaan mielelläni muitakin motoja,vaan en ole löytänyt Pannarin voittanutta  jeee .

Joo mulla ol kans vielä marraskuu 2009 orginaali st1100, kun löysin tän panfun porukan,ei ole enään  orggis , rupes muuttumaan,nyt on proto pleksi,lisäjarruvalot,vilkun lisäledit,jakkara verhoilijalla,tuplavalot edessä,mitä vielä? reps1 Kyllä on kiva modata!

Kiitos kaikista vinkeistä FF1 P A N

Kieltämättä modattua on Pannaria tullut, lähinnä pitkän matkan ajamista mukavammaksi tekevin modauksin eli kahvalämppärein, paremmalla penkillä ja vakionopeussäätimellä. Kyllä minullakin tuo Bemun 1300 GT on varteen otettava moottoripyörä, tuli siinä nettivalintatestissäkin minulle sopivimmaksi valinnaksi   bikeri  Täytyy olla Jarskan kanssa samaa mieltä siitä, että eri vaihtoehtoja kannattaa kokeilla, jotta se omin vaihtoehto löytyy. Minulle se ainut moottoripyörä on tähän saakka ollut Honda, mutta on tosiasia, että Pannarit alkavat varusteominaisuuksiltaan jäämään jälkeen kilpailijoistaan. Onneksi näin ei ole ajo-ominaisuuksien suhteen...vai onko ?

Minkähän tyyppisiä lisävarusteita yleensä kaipaatte noissa pyörissä? Jos ei nyt siitä ajoominaiseedesta puhuta.

jos tässä saa laittaa toivomuslistaa niin jotain tälläistä mitä ei saa
millään rahalla pannariin (mutta taitaa saada biimeriin):
* sähköllä säädettävä jousitus
* xeon valot (lailliset)

kaiken muun saakin sitten pikkulaitolla

Noniin saatiinhansitä keskustelua aikaiseksi täälläki,nun pöyhäisin oikealla tavalla!!!!! Kovasti tuntuu olevan porukka merkkiuskollista. Samantyypisiä kun nuo kuormaautoilijat,jos joskus jonkunmerkkisen kuormaauton on ostanut niin muut on aivan Paskoja ja vain muissamerkeissä on niitä tyyppivikoja. Omassaautossa ei koskaan ole vikoja vain huoltoja. Olen näitä seurannut 20 vuotta työpaikallani. Eipä silti hyvä peli tämä nykyinen 03 on muttei ilman vikoja tälläkään ole päässyt. Tosiasia kuitenkin on ettei kovaan ajoon tällä rungolla voi lähteä kun henkensä uhalla,senverran minäkin tällä kaahaillut olen ja muilakin.

 reps1  reps1  reps1  reps1  reps1  reps1  reps1  reps1
Elä kuin viimeistä päivää!

Onko kukaan nähnyt tilastoja siitä miten moni pannaristi on menettänyt henkensä ns. kovan ajon seurauksena, ihan vaan ihmettelen.  Taitaa mennä kohta jutut foorumilla ko. merkin ja mallin mollaamiseksi.  Sittenhän voi siirtyä Kawa GTR tai BMW Sports-bikes foorumeille.  Tiedän kyllä, kun pyörän vaihtokuume iskee, niin lääkkeet ovat vähissä.

Powered by EzPortal