Mitähän ST-1100huoltohommat maksaa?

Aloittaja boomerang, 23.11.09 - klo:21:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sitä olen tässä pähkäillyt, että Mitähän kustantaa noin tehtynä ST 1100 seuraavat työt:

Nokkahihnan vaihto
Laturin vaihto
Keulastefojen vaihto

Ja olisiko uudellamaalla hyvää ja kohtuuhintaista laittajaa. Voipi olla firma tai ihan yksityinenkin kaveri.

Saa myös ilmoittautua :compress:

Hinnoista en osaa sanoa mutta kaverillani on korjaamo Odilammella Vihdintien varrella. Soita Ari Kasuriselle ja kysele. Numero on 040-4159659.

Noihin em. jutskiin en osaa sanoa, mutta viime joulukuussa  Porvoon Motor Bike'ssä tonnisatasen venttiilivälysten  tarkistus makso n. 100€ , ei ollu säätötarvetta (Ajettu alle 80tkm) mut ilmotettiin välykset mulle.

En haluaisi pelotella, mutta eräs korjaamo tarjosi minulle jakopään hihnan vaihtoa kahdeksaansataan euroon... Siinä kun joutuu purkamaan aika paljon ja samalla menevät uusiksi mm. jäähdytysnesteet.

Todellakin purkuhommiksi menee mutta eiköhän nuo muutkin melkein samalla purkamisella mene.
Tuolla jossakin on juttua jakoremmin vaihdosta löytyy kuvia kuinka paljon pitää purkaa.
Itse asiassa ei mitään avaruustiedettä kun minäkin sen osasin tehdä.(pikkubroidi avitti aina välillä) kun sormi meni suuhun. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22


Powered by EzPortal