Takalaukku

Aloittaja uusipanisti05, 15.09.09 - klo:14:16

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Olipa aikalailla eroa kovemmassa ajossa (120), kun heitin takalaukun pois.Oli jonkinverran vinoa takatuulta ja meni niinkuin pitää.On ne tehtaalla näköjään tiennyt tuon heilumisongelman, kun ovat sen kiinnityksenkanssa temppuilleet.Onko kenelläkään sitä sboileria siinä laukun takaosassa ja mitä se vaikuttaa?

Muistaakseni niksulla oli spoireli. :compress:
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "uusipanisti05"Onko kenelläkään sitä sboileria siinä laukun takaosassa ja mitä se vaikuttaa?
Terve!

Mä rakentelin keväällä takalaukkuun spoilerin, ja tein siitä tämmöisen sepustuksenkin tänne foorumille.

Lähtökohtana mulla oli se lisäjarruvalon tuoma turvallisuus, enkä niin ole perehtynyt tuohon aerodynamiikkaan. En kyllä kesän reissuissa mitää eroa pyörän käytöksessä huomannut, eli ei esim. keventänyt keulaa, niin kuin jostakin olen lukenut jonkun pohtineen. Tosin näillä suomen nopeuksilla ei varmaan mitään merkitystä tuolla ole.

t.Tonza
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Muistaakseni niksulla oli spoireli. :compress:
Joo,meidän takalaukussa oli valmiina lisäjarruvalopaneeli.Minusta se ei kyllä mitään spoilerin tehtäviin liity. Kun ajan yksin on ehdottomasti vakaampaa menoa kun ottaa laukun pois. Kun mamma on takana ei laukusta ole niinkään haittaa. Tosin emme ole kertaakaan kokeillut ajoa yhdessä ilman laukkua. Pitänee sitäkin joskus kokeilla.

Powered by EzPortal