2010?

Aloittaja Kauko, 28.06.09 - klo:20:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Tuo MCN on hehkuttanut tuota pyörää on kaksi vuotta ja erilaisia photoshopattuja juttuja on näkynyt useita. Sinällään uskon että jotain tuollaista Hondalta tulee. He ovat lähtemässä samanlaiseen konseptiin jota BMW käyttää eli samasta runko/moottori/perä yhdistelmästä tehdään erilaisia versioita: sporttimalli räväkämpää haluaville, touring-malli matkamotoristeille jne. Jos siitä tulee pystymmällä ajoasennolla, järkevän näköisillä laukuilla  ja sähköplexillä varustettu versio, voisi jopa kiinnostaa. Huhujen mukaan moottorissa on n. 200 pollea => ei jää ainakaan jalkoihin !
Olisi siinä vastusta Bemarin GT:lle ja Kawan GTR:lle !
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Uudest Pannarista tässä ollaan yllättäen kiinnostuneita  :cussing:
Tuossa MCN kansikuvassa hehkutetaan uudesta V4 moottorista, 1200cc ja alalaidassa
"new PanEuropean". Arvaisin kuitenkin että Pannarissa moottorin koko ei laske vaan pikemmiten
kasvaa, vaikka muuta tarvetta ei ole kuin markkinointi.
Syksy näyttänee onko 2010 uusi ST1400/ST1500 sitten olemassa

Hondalta on kuulemma tulossa useita uusia malleja 2010, ja muutama myyjä on myös uskonut pannarin kolmanen polven tulevan julki - eli ensiesittely pitäisi olla siis muutaman kuukauden päässä.  Mielenkiintoista nähdä kuin käy...

Itse veikkaisin koneen pysyvän nykykoossa, ellei jopa hieman pienene.  Jos teho nousee saman  25 % kuin ekasta polvesta,  oltaisiin Bemarin kanssa samoissa lukemissa.  Tarvetta enempään ei ainakaan minulla ole (rehellisesti voi sanoa että nykyinenkin on riittänyt ihan hyvin).

V4, keppiveto, yhdistelmäjarru ja abs, penkin säätö, sähköpleksi, moni asia varmaan säilyy uudessakin.  Mitä uutta veikkaisitte tulevan - turvatyyny, luistonesto, nappiohjattu jousitus (perinteinen jousitus/jotain muuta), vakionopeus, säädettävä ohjaustangon korkeus, ohjausvaimennin, integroitu navigaattori, turbo tms?  (tai olihan luistonesto jo st1100ssa).  Paino jää varmaan selvästi nykyisen alle.   Yksi ominaisuus jää taatusti pois, eli woblausta ei uudesta mallista löydy.  Hinta lienee bemarin GTn tasolla.  Mitä muuta veikkaatte?

Heitetään tähän nyt vaikka 6 vaihdetta, paremman näköinen myös ilman sivulaukkuja, Xenon-valot, säädettävät sarvet.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

Powered by EzPortal