silmälasikotelo tai paikka laseille

Aloittaja Kauko, 26.06.09 - klo:15:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Mihinkäs laitatte silmälasit kun kypärää puetaan?
Penkillehän nuo voi laittaa, mutta putoaminen siitä voi maksaa paljon.
Yritin sovitella perinteisiä pidikkeitä pannariin, mutta ei oikein istu.

(tiedän, tiedän, klip-klap kypärät)

Vastasit jo tohon itte eli mulla on avattavat kypärät C2 ja C3, joten ei ole ongelmia ton suhteen!   headbang

Suuperttia kokeilin ja ei tuntunut meitin päähän hyvältä, toiseksi olen käyttänyt Arain muovia 15-vuotiaasta lähtien, paha vaihtaa;)
Ja toiseksi liputan tuon kokokypärän puolesta sen verran voimakkaasti että avattavaa ei saa ainakaan vielä ostopinnoja.
Joku lasikotelo / -alusta olisi hyvä. Tavallinen autokäyttöön tehty kojetaulukotelo ei löydä oikein paikkaa tuosta pannarista.

Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"Vastasit jo tohon itte eli mulla on avattavat kypärät C2 ja C3, joten ei ole ongelmia ton suhteen!   :rr:  Ja kun on tuo aurinkosuojakin visiirissä niin vot. Mahtaakohan niitä saada muun värisenä tuohon Nolanin kypärään?

"Kitkamuovi"-lärpäke toimii hyvin silmälasien laskualustana ja eilen totesin lasien pysyvän
kyydissäkin 80km/h pari kilometria ennenkuin aloin kaipaamaan näköä;)
Aine on muovia, joka pysyy kojetaulussa ilman liimoja  ja "tarraa" siihen laitettavat
tavarat itseensä. Kokeilin pystysuoralla pinnallakin: sytytin pysyi hyvin.
Huolto-ohje tuolle: pestään kylmällä vedellä.

Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"Vastasit jo tohon itte eli mulla on avattavat kypärät C2 ja C3, joten ei ole ongelmia ton suhteen!   headbang

Minkä merkksiä on noi C2 ja C3, vai onko se niiden merkki? Meillä on avattava LEM joka on muuten mukava käyttää, mutta aivan tolkuttoman meluisa. Ei voi ajaa yli 90 km/h ilman että tärykalvot puhkeaa. Onko muilla minkälaisia kokemuksia avattavien melusta.

Lainaus käyttäjältä: "varamies"
Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"Vastasit jo tohon itte eli mulla on avattavat kypärät C2 ja C3, joten ei ole ongelmia ton suhteen!   8-[

Lainaus käyttäjältä: "Pannaristi"
Lainaus käyttäjältä: "varamies"
Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"Vastasit jo tohon itte eli mulla on avattavat kypärät C2 ja C3, joten ei ole ongelmia ton suhteen!   8-[

Kiitos tiedosta! Täytyykin katsella HJC:n kypäriä sillä silmällä. Shubertit lienee aika kalliita. LEMmi ei kelpaa kuin mopoilu käyttöön.

Onko kenelläkään Maruschin avattavaa kypärää?Siinä olis aurinkovisiiri ja on kuitukypärä ja lisäksi huokea.

Lainaus käyttäjältä: "SatuHelena"Rillipäänä ostin itekkin avattavan kypärän ja kyllä on helppoa nyt!   Vanhan kypärän sisään ei tahtonu nuo lasien aisat sujua millään. =D>
Visiirejä kyllä saa eri väreissä ja pinlockkeja, mutta en ole törmmännyt missään erivärisiin aurinkosuojiin bikeri

C2 ja C3 ovat Schubertin avattavia malleja. Itsellä ja kyytiläisellä on C3 ja olemme tyytyväsiä niihin.
Se on  ainakin minun päähän passeli, siinä on aurinkolippa vakiona ja on tosi hiljainen. Laatu tietenkin maksaa...

Powered by EzPortal