Kevätkokoontuminen -09

Aloittaja jarska, 15.02.09 - klo:23:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

18.02.09 - klo:07:10 #15 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: "HRoF"Hei

en haluan puuttua millään tavalla! Teidän toimintaa, koska nähtävästi tässä mennään kaveri pohjalla  

Mutta kun olette poh.suomeen tekemässä treffejä niin pikku vinkkinä http://www.hondariders.fi/keskustelu/in ... board=28.0
Pohjoisen Aluevastaava on käytössä meidän osalta.

Ainoa toive minulla on (sama kuin maahantuonilla) Ei hajoitteta HONDAA useisiin pikku kerhoihin!! Parempi olla yksi iso kerho suomessa jonka sisällä on KAIKKI HONDAT.

Ajokelejä odotellessa
Mika

Mun fiilikset on kuitenkin niin että tälle Pan European kuskeille tarkoitetulle foorumille on ollut tilausta jo pitkään.
Ja liittymiset tänne tukee tuota ajatusta.
Onhan Goldwing porukallekin oma fooruminsa, miksei myös meillä.
Ei tässä kuitenkaan ole tarkoitus hajoittaa mitään vaan YHDISTÄÄ ja myös yhteistä meille on tykätä HONDASTA

18.02.09 - klo:09:19 #16 Viimeisin muokkaus: 20.02.09 - klo:21:31 käyttäjältä Olli
...
Lähtiskö käväsemään Alpeilla?

18.02.09 - klo:11:17 #17 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: "Olli"Avoin ja asiallinen keskustelu aiheesta on ihan hyvä.
Minä olen se Pohjoisen aluevastaava HRoF kerhossa, jonka Mika tuossa jo mainitsi.
Pyrin hoitamaan tuota aluevastaavan pestiä parhaan kykyni mukaan ja järjestämään jotain hauskaa tapahtumaa pohjoisen Honda henkisille motoristeille. EAK on suunnitteilla Oulun seudulle. Vappuajeluita eri suuntiin ja letka Toukoajoihin Säkylään.
Avoin ja rakentava yhteistyö on varmaan ihan hyvä asia tämän Pan Fun Clubin ja HRoF:in välillä. Toivon, että homma etenee siihen suuntaan.
Mitä tulee Pannaristien tapaamiseen niin olen kyllä kiinnostunut asiasta ja mahdollisuuksien mukaan paikalla.

Ilman muuta voidaan tehdä yhteistyötä, ei tämä mikään salaseura ole

18.02.09 - klo:11:56 #18 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä jarska
Takaisin asiaan, eli soittelin tuonne Ähtärin leirintäalueelle ja tietyin varauksin(sää) voisi olla mahdollista yöpyä osassa mökeistä jo 15.5 alkaen.
Telttamajoitus/uudempi huoltorakennus on avoinna jo aikaisemminki, jos löytyy sissejä jotka tarkenoo teltoissa.

Kiinteistövastaava siellä päässä vielä selvittelee asiaa tarkemmin montako mökkiä saataisiin aikaisemmin ja soittaa mulle.

Tuossa on vaan aika hankala ruveta ennustamaan säitä ettei menisi sitten liian kiireellä aikataululla koko homma keväämmällä.

18.02.09 - klo:21:57 #19 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä wage
meitä on monenmoista porukkaa (niin pitääkin)
mulle käy kunhan lyötte lukkoon joku vkon loppu , koetan tulla paikalle
ja mieluiten oulu etelä/jyväskylä pohj niin kaikille olisi hyvä etäisyys
henk.koht. olen
 27/5--kesäkuuta fim ralli zadarissa croatiassa
12-14/7 otepää touring virossa
6/7   8-ruukinkierros t:saaressa
ja syksyn viimeinen reissu (ei vielä lukkoon lyöty ,ahvenanmaa/gotlanti etc)
ulkomaan reissuista ym.jos on kysymyksiä,tiet,pieniä vinkkejä,tai jos halut liittyä mukaan niin koetan auttaa(kuuntele muitakin,koska nämä nyt vaan on minunvinkkejä,nöyränä kuuntelen kaikkia 3-100v,nainen tai mies,kaikkilla kielillä heh heh)(ruotsi,saksa,englanti)

vastine:
hrof :in sanoma että ei hajoitettaisi honda ympäriinsä
no ,,en ole kyykkymiehiä saati wingi, joten jarskan aloittama panfun
on juuri se mitä kaipaan,siis matkaporukkaa,
olkoot reissu vaimon kanssa 100km tai ymp eurooppa
pannarin kokemukset ja yhteishenki on se pääasia jos oon ymmärtänyt oikein
wingi taas ei oo sitä mtä haluan (bmwlt/wing 1800)
ei se ole rahasta kiinni,vaan se.......
jarskalle nostan hattua,tästä saitista,toivon että mies jaksaa
en kuulu hrof porukkaan,enkä liity,ajan niinkuinennenkin
(niin kaikki kaveritkin tekee,turhia maksuja)
mutta en vaan kuulu vfr,xxxx,wingi porukkaan ,kait olen jo niin vanha
mutta meistähän tää on kiinni
jartsi aloitti hienosti, (vaikken tunnekaan koko ihmistä)
kysykää/ilmoitakaa omia kokemuksia ymp. maita
eihän ole tarkoitus oppia kantapään kautta reissuista
pan foorumi tämä on, eikä hrof hajoitus
(fanaatikon elämä on aina lyhyt,ks.historia)
jartsalle aloittamastasi saitista suuri kiitos

18.02.09 - klo:22:16 #20 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: "wage"meitä on monenmoista porukkaa (niin pitääkin)
mulle käy kunhan lyötte lukkoon joku vkon loppu , koetan tulla paikalle
ja mieluiten oulu etelä/jyväskylä pohj niin kaikille olisi hyvä etäisyys
henk.koht. olen
 27/5--kesäkuuta fim ralli zadarissa croatiassa
12-14/7 otepää touring virossa
6/7   8-ruukinkierros t:saaressa
ja syksyn viimeinen reissu (ei vielä lukkoon lyöty ,ahvenanmaa/gotlanti etc)
ulkomaan reissuista ym.jos on kysymyksiä,tiet,pieniä vinkkejä,tai jos halut liittyä mukaan niin koetan auttaa(kuuntele muitakin,koska nämä nyt vaan on minunvinkkejä,nöyränä kuuntelen kaikkia 3-100v,nainen tai mies,kaikkilla kielillä heh heh)(ruotsi,saksa,englanti)

vastine:
hrof :in sanoma että ei hajoitettaisi honda ympäriinsä
no ,,en ole kyykkymiehiä saati wingi, joten jarskan aloittama panfun
on juuri se mitä kaipaan,siis matkaporukkaa,
olkoot reissu vaimon kanssa 100km tai ymp eurooppa
pannarin kokemukset ja yhteishenki on se pääasia jos oon ymmärtänyt oikein
wingi taas ei oo sitä mtä haluan (bmwlt/wing 1800)
ei se ole rahasta kiinni,vaan se.......
jarskalle nostan hattua,tästä saitista,toivon että mies jaksaa
en kuulu hrof porukkaan,enkä liity,ajan niinkuinennenkin
(niin kaikki kaveritkin tekee,turhia maksuja)
mutta en vaan kuulu vfr,xxxx,wingi porukkaan ,kait olen jo niin vanha
mutta meistähän tää on kiinni
jartsi aloitti hienosti, (vaikken tunnekaan koko ihmistä)
kysykää/ilmoitakaa omia kokemuksia ymp. maita
eihän ole tarkoitus oppia kantapään kautta reissuista
pan foorumi tämä on, eikä hrof hajoitus
(fanaatikon elämä on aina lyhyt,ks.historia)
jartsalle aloittamastasi saitista suuri kiitos

Oikein paljon kiitoksia wagelle kannustuksesta ja hienosta kiteytyksestä.
Kiva kuulla että porukka tykkää foorumista, sillä onhan Pan European hieno pyörä ja ansaitsee oman(kin) foorumin  

Tässä sitä oppii tutustuun pannaristeihin ja sitä kautta porukkahenki senkuin kasvaa

Jokainen kulkekoon millä foorumeilla haluaa ja ketään(tai mitään) syrjimättä mennään rennolla meiningillä eteenpäin, jookos

18.02.09 - klo:23:01 #21 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä Pannari Petteri
Kyllä puolestani Ähtäri käy, mutta toi majoitus saattaa olla ongelma!
Itselläni ei luultavasti ole ongelma majoittua vaikka teltassa, mutta jos toi parempi puoliskon=aivoni haluaa lähteä mukaan...
Jos haluamme aloittaa suht helpolla niin ehdottaisin seuraavaa:
Aika: 23.5.2009
Paikka: Kylpylä Kivitippu, Lappajärvi(keskellä Pohjonmaata)
1.Kylpylä Kivitipussa on MP-aiheinen tapahtuma 23.5.2009
http://www.kivitippu.fi/index.html(ajankohtaista/sivun alareuna...)
2.Jokainen varaa itse majoituksen jne.
3.Koottu tapaaminen paikan päällä jossakin tietyssä paikassa jne.

En itse ole koskaan kyllä käynyt ks. paikassa, mutta varmaan ihan OK.

Jos aika ja paikka kävisi niin saisimme järjestettyä paikalle ihan kunnon Pannari näyttelyn.....(katso ohjelmaa)

Ps. Minulla ei todellakaan ole mitään "Honda Riders"-kattojärjestöä vastaan, mutta silti voisimme tavata PANFUN merkeissä...
Ei riemulla rajaa kun Hondan Pannarilla ajaa.....

19.02.09 - klo:06:34 #22 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: "Pannari Petteri"Kyllä puolestani Ähtäri käy, mutta toi majoitus saattaa olla ongelma!
Itselläni ei luultavasti ole ongelma majoittua vaikka teltassa, mutta jos toi parempi puoliskon=aivoni haluaa lähteä mukaan...
Jos haluamme aloittaa suht helpolla niin ehdottaisin seuraavaa:
Aika: 23.5.2009
Paikka: Kylpylä Kivitippu, Lappajärvi(keskellä Pohjonmaata)
1.Kylpylä Kivitipussa on MP-aiheinen tapahtuma 23.5.2009
http://www.kivitippu.fi/index.html(ajankohtaista/sivun alareuna...)
2.Jokainen varaa itse majoituksen jne.
3.Koottu tapaaminen paikan päällä jossakin tietyssä paikassa jne.

En itse ole koskaan kyllä käynyt ks. paikassa, mutta varmaan ihan OK.

Jos aika ja paikka kävisi niin saisimme järjestettyä paikalle ihan kunnon Pannari näyttelyn.....(katso ohjelmaa)

Ps. Minulla ei todellakaan ole mitään "Honda Riders"-kattojärjestöä vastaan, mutta silti voisimme tavata PANFUN merkeissä...

Tämä olis kyllä kans hyvä idea, motskanäyttely yms. toimintaa samassa paketissa  

44€ per henkilö, aamiainen ja kylpylä kuuluu samaan pakettiin, ei ole kallista

19.02.09 - klo:14:15 #23 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä Obelixxx
Joo mukana ollaan eukon kanssa,kuhan vaan ajankohta käy, kun meikäläinen tekee vuorotöitä nii vapaat viikonloput on vähissä.

19.02.09 - klo:15:33 #24 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä HRoF
Lainaus käyttäjältä: "jarska"
Lainaus käyttäjältä: "HRoF"Hei

en haluan puuttua millään tavalla! Teidän toimintaa, koska nähtävästi tässä mennään kaveri pohjalla  

Mutta kun olette poh.suomeen tekemässä treffejä niin pikku vinkkinä http://www.hondariders.fi/keskustelu/in ... board=28.0
Pohjoisen Aluevastaava on käytössä meidän osalta.

Ainoa toive minulla on (sama kuin maahantuonilla) Ei hajoitteta HONDAA useisiin pikku kerhoihin!! Parempi olla yksi iso kerho suomessa jonka sisällä on KAIKKI HONDAT.

Ajokelejä odotellessa
Mika

Mun fiilikset on kuitenkin niin että tälle Pan European kuskeille tarkoitetulle foorumille on ollut tilausta jo pitkään.
Ja liittymiset tänne tukee tuota ajatusta.
Onhan Goldwing porukallekin oma fooruminsa, miksei myös meillä.
Ei tässä kuitenkaan ole tarkoitus hajoittaa mitään vaan YHDISTÄÄ ja myös yhteistä meille on tykätä HONDASTA

GWCF on ry ja myös ensimäinen hondan tyyppi kerho.

Kun HRoF ry. laittettiin pystyyn niin SUURIN pyyntö oli maahantuojalta! "kaikki malli varmasti voivat liittyä teihin!! nyt ja tulevaisuudessa!"

Joten jos PANNARIT ajattelavat omaa kerhoa niin suosittelen (hallitus takana) että tulette meidän siipien suojaan. Voitte toimia lähes itsenäisesti mutta HRoF ry olisi Teidän pää kerho jolloin esim. edut olisivat Teidän saativalla meidän kautta.

mp 09 HRoF ry ja GWCF ry tekivät yhteistyö sopimuksen joten yhteistyö on monessa asiassa ajaa kaikkien jäsenten etuja!

Ensi viikolla HRoF ry (GWCF ry) neuvottelee jäsenille siljan / tallinik kanssa jäsenille laivamatkoista ale % . joten ennen kuin teette mitään niin toivon teidän olevan yhteydessä!!

Mika

19.02.09 - klo:15:49 #25 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: "HRoF"
Lainaus käyttäjältä: "jarska"
Lainaus käyttäjältä: "HRoF"Hei

en haluan puuttua millään tavalla! Teidän toimintaa, koska nähtävästi tässä mennään kaveri pohjalla  

Mutta kun olette poh.suomeen tekemässä treffejä niin pikku vinkkinä http://www.hondariders.fi/keskustelu/in ... board=28.0
Pohjoisen Aluevastaava on käytössä meidän osalta.

Ainoa toive minulla on (sama kuin maahantuonilla) Ei hajoitteta HONDAA useisiin pikku kerhoihin!! Parempi olla yksi iso kerho suomessa jonka sisällä on KAIKKI HONDAT.

Ajokelejä odotellessa
Mika

Mun fiilikset on kuitenkin niin että tälle Pan European kuskeille tarkoitetulle foorumille on ollut tilausta jo pitkään.
Ja liittymiset tänne tukee tuota ajatusta.
Onhan Goldwing porukallekin oma fooruminsa, miksei myös meillä.
Ei tässä kuitenkaan ole tarkoitus hajoittaa mitään vaan YHDISTÄÄ ja myös yhteistä meille on tykätä HONDASTA

GWCF on ry ja myös ensimäinen hondan tyyppi kerho.

Kun HRoF ry. laittettiin pystyyn niin SUURIN pyyntö oli maahantuojalta! "kaikki malli varmasti voivat liittyä teihin!! nyt ja tulevaisuudessa!"

Joten jos PANNARIT ajattelavat omaa kerhoa niin suosittelen (hallitus takana) että tulette meidän siipien suojaan. Voitte toimia lähes itsenäisesti mutta HRoF ry olisi Teidän pää kerho jolloin esim. edut olisivat Teidän saativalla meidän kautta.

mp 09 HRoF ry ja GWCF ry tekivät yhteistyö sopimuksen joten yhteistyö on monessa asiassa ajaa kaikkien jäsenten etuja!

Ensi viikolla HRoF ry (GWCF ry) neuvottelee jäsenille siljan / tallinik kanssa jäsenille laivamatkoista ale % . joten ennen kuin teette mitään niin toivon teidän olevan yhteydessä!!

Mika


Morjens Mika,


ensinnäkin mitä tarkoittaa lähes itsenäisesti?

Toisekseen en nyt ihan ymmärrä ollaanko tässä jollain lailla astuttu HRoF:n varpaille vai mistä moinen halu saada meidät jotenkin "liekaan"?

Yhteistyötä toki voidaan tehdä, mitä se sitten tarkoittaakaan tulevaisuudessa?

Onko nyt olemassa joku taistelutantere asetelma, ollaan joko HRoF:n kanssa samassa poterossa tai sitten vastapuolella?(toivottavasti ei).

En voi kuin puhua omasta puolestani että samaa HONDAA tässä ollaan ku muutkin näillä ajavat mutta jonkinmoinen itsenäisyys on kuitenkin hyvä säilyttää enkä halua että HRoF tai kukaan muukaan kun me itse päätetään omista asioistamme ja miitingeistämme.

Eihän tuo toki poissulje sitä etteikö yhteisiäkin miittejä voisi olla, mikäpä ettei.

Sanokoon muutkin Pannaristit mitä ovat mieltä?

19.02.09 - klo:16:10 #26 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä HRoF
Ehkä esitin asian väärin!!

Se että teillä on oma foorumi on HYVÄ ASIA.

Yleensä vain käy niin, että jengi alkaa kyhätä kerhoa pystyyn. ymmärrän myös sen! mutta samalla näen niin paljon hyvää yhdessä isossa kerhossa! koska niin moni ei edes tiedä MIKÄ TAI MITÄ kaikkea HRoF ry tekee niin toivon Sinun / Teidän miettivän ensin JOS ajatus omasta syntyy  

Ja ainakin suurin osa jäsenistämme pitää meidän kerhon toiminnasta ja nyt kun alkanut vielä aluetoiminta niin kohtaamme jäseniä varmasti ennemmän kuin menneinnä vuosina.

mika

19.02.09 - klo:16:15 #27 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: "HRoF"Ehkä esitin asian väärin!!

Se että teillä on oma foorumi on HYVÄ ASIA.

Yleensä vain käy niin, että jengi alkaa kyhätä kerhoa pystyyn. ymmärrän myös sen! mutta samalla näen niin paljon hyvää yhdessä isossa kerhossa! koska niin moni ei edes tiedä MIKÄ TAI MITÄ kaikkea HRoF ry tekee niin toivon Sinun / Teidän miettivän ensin JOS ajatus omasta syntyy  8)

Ja ainakin suurin osa jäsenistämme pitää meidän kerhon toiminnasta ja nyt kun alkanut vielä aluetoiminta niin kohtaamme jäseniä varmasti ennemmän kuin menneinnä vuosina.

mika

Okei, uskon että teillä on toimiva systeemi ja hyvä niin.

Jokainen näkee nämä asiat omalla tavallaan ja kuten meillä on tavaksi muodostunut ÄÄNESTETÄÄN asiasta

19.02.09 - klo:16:35 #28 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä Kauko
Lainaus käyttäjältä: "HRoF"GWCF on ry ja myös ensimäinen hondan tyyppi kerho.

Kun HRoF ry. laittettiin pystyyn niin SUURIN pyyntö oli maahantuojalta! "kaikki malli varmasti voivat liittyä teihin!! nyt ja tulevaisuudessa!"

Joten jos PANNARIT ajattelavat omaa kerhoa niin suosittelen (hallitus takana) että tulette meidän siipien suojaan. Voitte toimia lähes itsenäisesti mutta HRoF ry olisi Teidän pää kerho jolloin esim. edut olisivat Teidän saativalla meidän kautta.

mp 09 HRoF ry ja GWCF ry tekivät yhteistyö sopimuksen joten yhteistyö on monessa asiassa ajaa kaikkien jäsenten etuja!

Ensi viikolla HRoF ry (GWCF ry) neuvottelee jäsenille siljan / tallinik kanssa jäsenille laivamatkoista ale % . joten ennen kuin teette mitään niin toivon teidän olevan yhteydessä!!

Voi olla että kirjoitettu sana antaa aina hieman erilaisen mielikuvan kun puhuttu. Jotenkin minulle tuli mieleen semmoinen isoveli tässä näin ja tehkää niinkuin minä sanon.
Tämä pannari FUN foorumi luotiin, kun sille oli suorastaan sosiaalinen tilaus, muodostuuko tästä sitten perinteinen kerho jne, niin sen tulee aika näyttämään. Minulle ei ole ongelma ollaanko itsenäisiä tai kuulutaanko osana Honda Ridersiin, mutta tärkeintä on se, että on paikka jossa aktivisesti tuodaan mp-harrastetta esiin ja vieläpä tälleen kapealta alueelta. Tuolla .orgin puolella on paljon hyvää asiaa ja paljon myös ihan turhaa paskanjauhantaakin, kun siellä on paljon "lapsiakin". Jos katsotaan pannarikäyttäjien ikäjakaumaa, niin uskaltaisin sanoa meidän olevan jo aikuisia. Tämän foorumin kielenkäyttö ja aiheet ovat olleet aika asialliasia. Vaikuttaa muuten aktiivisemmalta kuin Honda ridersin keskustelusivut.
Jos tästä kehkeytyy pannarikerho, joka liittyy osana HROF:iin, niin mitä tarkoittaa "liki itsenäisesti" tarkasti ottaen.
Täky noista alennuksista tms ei osu, kun kuulun nyt jo Smotolaiseen mp-kerhoon, josta edut (alennukset) ovat varmasti yhteneväiset muiden kerhojen etujen kanssa. Hämmästelen kovasti, jos Brandt katsoo PanFun yhteisöä alakanttiin, luulisi heidän olevan vaan iloisia kun itseasiassa markkinoimme heidän maahantuomaansa tuotetta enempi tai vähempi fanaattisesti

19.02.09 - klo:16:42 #29 Viimeisin muokkaus: 01.01.70 - klo:02:00 käyttäjältä jarska
Minusta myös tuntuu aika kummalliselta jos maahantuoja ei tykkää hondan "hajoittamisesta" eri malleihin pohjautuviin foorumeihin/järjestöihin, myyntiähän se vain lisää käsittääkseni.

Missä motiivi Brandtin tiimoilta vai mihin ihmeeseen tuo perustuu?

Powered by EzPortal