Ulkolämpömittari

Aloittaja sepeteus, 22.07.19 - klo:13:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Onko kellään koskaan käynnyt niin että pyörän lämpömittari ei ookkaan riittäny ? Mulla oli äsken ruuhkassa + 50 ja alko vilkkumaan, kun päästiin pois ruuhkasta niin nopeesti tippu vaan + 35 asteeseen. Etelä Romania matkalla Bulgariaan.

Mulla on tonnisatasessa jälkiasenteinen tarvikemittari. Se on pyörän mittaristossa takiaisteipillä kiinni, joten siihen pääsee paistamaan aurinko aika esteettä,
samoin siihen nousee kuumaa ilmaa jäähdyttimeltä pyörän seistessä. Monesti on siinä mennyt näyttö pelkille viivoille, viisikymppiä on siinäkin rajana.
Tyypillinen tilanne on stau autobahnilla auringonpaisteessa, saattaa olla ihan helevetillisen lämmin siinä.
Ei oo pitkiä matkoja, on vain vääriä vehkeitä.

Lainaus käyttäjältä: Wisa - 22.07.19 - klo:23:07
Mulla on tonnisatasessa jälkiasenteinen tarvikemittari. Se on pyörän mittaristossa takiaisteipillä kiinni, joten siihen pääsee paistamaan aurinko aika esteettä,
samoin siihen nousee kuumaa ilmaa jäähdyttimeltä pyörän seistessä. Monesti on siinä mennyt näyttö pelkille viivoille, viisikymppiä on siinäkin rajana.
Tyypillinen tilanne on stau autobahnilla auringonpaisteessa, saattaa olla ihan helevetillisen lämmin siinä.
mun reissukaverilla on harrikassa kanssa tollanen ja kaks kertaa on tosiaan meenny viivoille.

02.08.19 - klo:21:10 #3 Viimeisin muokkaus: 03.08.19 - klo:19:36 käyttäjältä hojare
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 22.07.19 - klo:13:21
Onko kellään koskaan käynnyt niin että pyörän lämpömittari ei ookkaan riittäny ? Mulla oli äsken ruuhkassa + 50 ja alko vilkkumaan, kun päästiin pois ruuhkasta niin nopeesti tippu vaan + 35 asteeseen. Etelä Romania matkalla Bulgariaan.

Huomasin viestisi vasta nyt. Silloin kun vedet tuli ulos Hampurissa, alkoi mittari näyttää +50 ja vilkkui.
Siihen oli silloin selvä syy, mutta jos nestepinta on hieman alhaalla. Mitä silloin tapahtuu?

hojare
tee se nyt, huomenna voi olla.....

Powered by EzPortal