10v Juhlamiitinki 17.-19.5.2019

Aloittaja lehtonen, 25.07.18 - klo:21:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hellou,
Terveiset Oulaisista, ilmoittaudumme mukaan mutta yhteensattumien vuoksi tulemme autolla emmekä majoitu hotellissa.
Mielellään liitymme seuraanne jos se vain sopii. Näyttäkää stop -kylttiä niin häivymme takavasempaan vähin äänin :(

Antsu & Memmu

Lainaus käyttäjältä: Antsu - 12.05.19 - klo:20:04
Hellou,
Terveiset Oulaisista, ilmoittaudumme mukaan mutta yhteensattumien vuoksi tulemme autolla emmekä majoitu hotellissa.
Mielellään liitymme seuraanne jos se vain sopii. Näyttäkää stop -kylttiä niin häivymme takavasempaan vähin äänin :(

Antsu & Memmu

Ette ole ainoita autolla tulijoita. Minunkin kartturi tulee autolla perästä.
Hänellä on perjantaina aamuvuoro töissä joten ei ehdi minun mukaan.

Ilmanmuuta kaikki ovat tervetulleita kulkupelistä huolimatta!  thumbsup1

Startti To 16.5 klo 7-9 Reittiä Parkano, Viitasaari, Iisalmi.

Yhden pysähdyksen taktiikalla tai kahden, kolmen tai neljän.....  ???

SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Yöpyminen varattu! Eli tulossa olen thumbsup1

ORE
03Biker

Heippa,
onnistuimme järjestämään vapaata perjantaiksi ja viikonlopuksi. Huone varattuna. Mukana ollaan. Grillillä tavataan.... ehkä ?

Terveisin
Anna ja Tapsa

Tervehdys

Tässä tein reittisuunnitelmaa perjantaille. Jyväskylästä olisi tarkoitus ajella Leppävesi,Konnevesi,Vesanto,Keitele, Pielavesi, Iisalmi, Sonkakoski, Muistolanmutka ja Vuokatti reittiä. Toivottvasti ei osu kovin kehnoa pätkää reitille.
Vinkkejä ja neuvoja kuuntelen mielelläni, esim. kahvi/ruokapaikkoja. rd11

t.Wille


Mites se nimilappusysteemi. Käytetäänkö entisiä, uusia vai eikö laisinkaan. Olishan se joskus kiva puhutella ihan nimellä, ja mieluummin ristimänimellä. Ja sen "nikneimin" vois laittaa vaik alle sulkuihin. Vai?

Lainaus käyttäjältä: KHU - 13.05.19 - klo:23:20
Mites se nimilappusysteemi. Käytetäänkö entisiä, uusia vai eikö laisinkaan. Olishan se joskus kiva puhutella ihan nimellä, ja mieluummin ristimänimellä. Ja sen "nikneimin" vois laittaa vaik alle sulkuihin. Vai?

Minun mielestäni nimilaput on hyvä asia ja Rovaniemelläkin oli sellaiset.

Vaikka on paljon tuttuja kasvoja vuosien varrelta, nimimuisti, ainakin minulla, on huono.

En tiedä onko Marialla uusia lappuja, mutta vanhoja voi ottaa mukaan.

Vanhaa nimilappua en löytäny ?

Lähden jo torstaina reissuun ja menen Mustasaareen Merenkurkun majataloon (Vaasa) yöpymään, olen jo kauan halunnut käydä siellä katselemassa. Perjantaina ajelen Raahen kautta ja tuon meitin Clubin äiteen Marian kyydissäni, jos pääsemme lähtemään Raahesta n. 12.30. niin ollaan siellä n.15.30 - 16.00. thumbsup1  rd11

Lainaus käyttäjältä: lehtonen - 14.05.19 - klo:06:00
Lainaus käyttäjältä: KHU - 13.05.19 - klo:23:20
Mites se nimilappusysteemi. Käytetäänkö entisiä, uusia vai eikö laisinkaan. Olishan se joskus kiva puhutella ihan nimellä, ja mieluummin ristimänimellä. Ja sen "nikneimin" vois laittaa vaik alle sulkuihin. Vai?

Minun mielestäni nimilaput on hyvä asia ja Rovaniemelläkin oli sellaiset.

Vaikka on paljon tuttuja kasvoja vuosien varrelta, nimimuisti, ainakin minulla, on huono.

En tiedä onko Marialla uusia lappuja, mutta vanhoja voi ottaa mukaan.

Noista nimilapuista,Olin eilen puhelimitse jutuissa Marian kanssa,ja mielestäni hän kertoi,että Pate sotkamosta on hankkinut nimilappuja ilm. blankkoja ja niihin sitten tulessa kriivataan oma nimike. thumbsup1

FF1pan Naantali

Lainaus käyttäjältä: KHU - 13.05.19 - klo:23:20
Mites se nimilappusysteemi. Käytetäänkö entisiä, uusia vai eikö laisinkaan. Olishan se joskus kiva puhutella ihan nimellä, ja mieluummin ristimänimellä. Ja sen "nikneimin" vois laittaa vaik alle sulkuihin. Vai?

Ilmoittautumisen yhteydessä jaetaan nimilaput kotelolla!

Willelle terveisiä sotkamosta sonkakosken kautta kun tulette niin routavaurioinen tie joutuu jossain vaiheessa hidastelee mut mielummin pyörällä kuin autolla. Turvallista matkaa vain.

Lainaus käyttäjältä: pate - 14.05.19 - klo:21:18
Willelle terveisiä sotkamosta sonkakosken kautta kun tulette niin routavaurioinen tie joutuu jossain vaiheessa hidastelee mut mielummin pyörällä kuin autolla. Turvallista matkaa vain.
Kiitos thumbsup1

Lainaus käyttäjältä: vml - 14.05.19 - klo:20:53
Lainaus käyttäjältä: KHU - 13.05.19 - klo:23:20
Mites se nimilappusysteemi. Käytetäänkö entisiä, uusia vai eikö laisinkaan. Olishan se joskus kiva puhutella ihan nimellä, ja mieluummin ristimänimellä. Ja sen "nikneimin" vois laittaa vaik alle sulkuihin. Vai?

Ilmoittautumisen yhteydessä jaetaan nimilaput kotelolla!

Totta. Toimeliaiden paikallisten toimesta meillä on nimikyltit,
PanFun-logolla ja sponssaavan yrityksen logolla varustettuna.
Nimikylteissä on neulakotelo tosiaan mukana ja kirsikkana kakun päällä juokseva numerointi,
joka toimii arpanumerona  thumbsup1

Siihen liittyen toivoisinkin jokaisen tuovan jonkin pienen jutun mukanaan,
ja jos ei löydy mitään arvottavaa, täytetään tyhjät paikat PanFun-tarroilla.

Perinteistä arvontaa on pidetty puuduttavana ylimääräisenä pahana,
joten askarrellaan pöydälle numeroidut kamat ja jokainen käy hakemassa omaa nimikylttinumeroaan vastaavan tuotteen omaan tahtiin. Samalla voi kirjoittaa vieraskirjaan nimensä. Ilmoitellaan tästä sitten paikan päällä milloin ja missä pöytä on.

Samoin pitäisi semmoinen asia pitää mielessä kuin oma kotiosoite  :)
Sitä tarvii, kun osallistuu "kisaan" lauantaina aamiaisravintolassa klo7-10

Meitä on nyt tulossa 62 henkilöä hotellin mukaan  welcome1

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 14.05.19 - klo:08:54
jos pääsemme lähtemään Raahesta n. 12.30. niin ollaan siellä n.15.30 - 16.00. thumbsup1  rd11

Naisia saa aina odottaa  :P
Karkaan klo12 töistä, ajan kotiin, käyn vessassa ja ja ja
kyllä vain, startataan klo12.30.

Perillä ollaan ennen klo16, jos ei vaihdeta kuskia matkalla  ???

Powered by EzPortal