David Silver

Aloittaja IC 77, 09.05.17 - klo:13:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kun olette tilanneet tuolta David Silveriltä osia onko maksu onnistunut Paypalin kautta? Kokeilin omilla tunnuksilla ja kyseli kaikki tiedot suoraan Visasta joten jäin arpomaan uskaltaako tilata. Ainakaan älyluurissa ole mulla mitään virustorjuntaa tai muuta...
Paypalin kautta homma on aina toiminut.
Oletteko muualta Euroopasta osia tilanneet?
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Kun en ole tullut hankkineeksi noita Paypal-tunnuksia niin olen käyttänyt Master-cardia. Tavaraa on tullut niin Enlannin Silveriltä, kuin Hollannin CMS.ltä, Saksasta Ulis Motorradladen on vanhan BMW.n kanssa tullut myös tutuksi. Hyvin ja luotettavasti noi on kaikki toimineet.

Tilasin silveriltä kuukausi sitten pannariin osia.Maksoin
visalla ja tavara oli vajaassa viikossa UPS:n tuomana
kotiovella,toimi kuin junan vessa,ei mitään ongelmia. thumbsup1

Vituiks meni. Koitin tilata David silveriltä osia. Napsuttelin luottokortti tiedot ja tilasin. Tuli juuri ilmoitus että luottokortti ei toimi?  Visa on voimassa ja luottoraja 2000€ ja laskut maksettu aina. Ihme puulaaki jos ei saa paypalin kautta maksettua,oma Visa on rekisteröity paypaliin ja toiminut 15 vuotta. Kun silveri kysyy luottokortti tietoja,sivulta ei myöskään siirrytä oman pankin sivuille joilla maksu vahvistetaan?
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 16.05.17 - klo:18:25
Kun silveri kysyy luottokortti tietoja,sivulta ei myöskään siirrytä oman pankin sivuille joilla maksu vahvistetaan?

Laitoitko sen kolminumeroisen luvun kortin takaa???
Sen ne vaatii, sit rupee ropisemaan tavaraa kotiin....  thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Kyllä luin sen 3 numeroisen turvaluvun. Issue numberia kyllä kysyi? Jätin sen tyhjäksi. Kysyi myös myöntämis päivää,jätin sen tyhjäksi. Katsoin juuri nettipankista,ei Ole osto tai käyttö rajoitusta Visassa.
Kun tilasitte tuolta,menikö tilaus sivu ja maksu varmistus vielä oman nettipankin sivujen sisäänkirjautumisen kautta? Mulla ei ainakaan.
Nythän kuka vain voi tilata toisen kortilla tavaraa kun ei kortin haltiaa varmisteta?!
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 16.05.17 - klo:18:57
Kyllä luin sen 3 numeroisen turvaluvun. Issue numberia kyllä kysyi? Jätin sen tyhjäksi. Kysyi myös myöntämis päivää,jätin sen tyhjäksi. Katsoin juuri nettipankista,ei Ole osto tai käyttö rajoitusta Visassa.
Kun tilasitte tuolta,menikö tilaus sivu ja maksu varmistus vielä oman nettipankin sivujen sisäänkirjautumisen kautta? Mulla ei ainakaan.
Nythän kuka vain voi tilata toisen kortilla tavaraa kun ei kortin haltiaa varmisteta?!
En ihan ymmärrä et haluut ostaa tavaraa mut jos toinen (myyjä) kysyy voimassaolo päivää niin jätät sen tyhjäksi ??

Toinen juttu eikö sen pankkikortin pitäis olla aina OMASSA HALLINNASSA ??
Jos ei ole niin jotakin pitäis tehrä ? Ettei kukaan sillä osta tavaraa sun piikkiin? Eikö?
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

16.05.17 - klo:19:54 #7 Viimeisin muokkaus: 16.05.17 - klo:19:59 käyttäjältä HajaMi
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 16.05.17 - klo:19:39
Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 16.05.17 - klo:18:57
Kyllä luin sen 3 numeroisen turvaluvun. Issue numberia kyllä kysyi? Jätin sen tyhjäksi. Kysyi myös myöntämis päivää,jätin sen tyhjäksi. Katsoin juuri nettipankista,ei Ole osto tai käyttö rajoitusta Visassa.
Kun tilasitte tuolta,menikö tilaus sivu ja maksu varmistus vielä oman nettipankin sivujen sisäänkirjautumisen kautta? Mulla ei ainakaan.
Nythän kuka vain voi tilata toisen kortilla tavaraa kun ei kortin haltiaa varmisteta?!
En ihan ymmärrä et haluut ostaa tavaraa mut jos toinen (myyjä) kysyy voimassaolo päivää niin jätät sen tyhjäksi ??

Toinen juttu eikö sen pankkikortin pitäis olla aina OMASSA HALLINNASSA ??
Jos ei ole niin jotakin pitäis tehrä ? Ettei kukaan sillä osta tavaraa sun piikkiin? Eikö?

David Silver kysyy muistaakseni molempia, sekä myöntämis että viimeistä voimassaolo päivää, mutta myöntämispäivää ei ole pakko laittaa kun ei ole tähdellä merkattu, ei myöskään tuo issue.numero ole pakollinen.
Niin eikä luottokortilla tehdyt maksut mene nettipankin kautta.
Mutta jos tekee maksun suoraan tililtä eikä luoton kautta, niin sitten tietenkin menee verkkopankkiin.

Timppa luit joteskin väärin,tottakait laitoin luottokortinnumeron,sekä kääntöpuolella olevan 3-lukuisen numeron joka nimikirjoituksen perässä sekä voimassa olo päivän,kuten kuuluu,ei muuten voi tilata mitään.
HajaMi taisi ymmärtää mitä tarkoitin,tuon issue numberin jätin tyhjäksi,kun ei Ole pakollinen ja en tiedä mitä se tarkoittaa? EI Ole 15 vuoteen sitä kukaan kysellyt?
Samoin myöntämispäivän jätin auki,kun ei Ole pakollinen ja ei mitään tietoa montako vuotta sitten tämän kortin sain. Uusiutuu automaattisesti muutaman vuoden välein. KOPin aikaa sain eka kortin.

Mikä muuten on tuo issue number? Löysin netistä 3 täysin eri versiota tuosta?

Mulla kolme eri luottokorttia,2 Visaa ja Master. On kahdessa eri pankissa till. Missään kortissa ei ole issue numberia? Eikä myöntämis päivää?

Eli tein tilauksen ekakertaa tuonne,tunnukset oli jo aiemmin. Laitoin pakolliset Luottokortin numeron,päättymispäivän ja sen turvanumeron takaa 3 numeroo.
Ja painoin vahvista,tilais meni läpi ja tuli vahvistus @:tiin.
Tunnin päästä tuli @ että tilausta ei voi tehdä,luottokortti ei toimi tai muuta sellasta...
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Jatketaan vielä... Katsoin omasta nettipankista maarajoitukset ynm... Kaikki ok. Laskut maksettu ja koko luotto määrä 2000€ käytettävissä,osat n.50-55€ mitä tilasin.
Olen ostanut ebayn,amazonin,ja parin ison jenkki firman kautta osia kelkkaan,pyörään,useaan autoon osia. Sekä levyjä ynmm.... Jo 10-15 vuotta. Liki kaikki olen maksanit paypalin kautta jonne oma luottokortti on rekisteröity. Tuonne paypaliinkin on tiedot päivitettävä kun luottokortti vaihtuu,Visa tai Amexi tai Master. Jos päättymis päivä muuttuu joutuu taas tiedot päivittämään.
Tähän asti olen sina onnistunut tilauksessa paitsi nyt??
Ymmärtääkseni ostaja ei saa luottokortti tietoja,kun maksaa paypalin kautta,eli todella turvallinen.

Olen kyllä pitänyt kortit tallessa. En Ole niitä koskaan hävittänyt. En hukannut edes lompakkoa.
Löysin joskus lompakon jpssa kortit oli vein poliisilaitokselle.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

16.05.17 - klo:21:12 #10 Viimeisin muokkaus: 16.05.17 - klo:21:16 käyttäjältä HajaMi
Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 16.05.17 - klo:20:52
Timppa luit joteskin väärin,tottakait laitoin luottokortinnumeron,sekä kääntöpuolella olevan 3-lukuisen numeron joka nimikirjoituksen perässä sekä voimassa olo päivän,kuten kuuluu,ei muuten voi tilata mitään.
HajaMi taisi ymmärtää mitä tarkoitin,tuon issue numberin jätin tyhjäksi,kun ei Ole pakollinen ja en tiedä mitä se tarkoittaa? EI Ole 15 vuoteen sitä kukaan kysellyt?
Samoin myöntämispäivän jätin auki,kun ei Ole pakollinen ja ei mitään tietoa montako vuotta sitten tämän kortin sain. Uusiutuu automaattisesti muutaman vuoden välein. KOPin aikaa sain eka kortin.

Mikä muuten on tuo issue number? Löysin netistä 3 täysin eri versiota tuosta?

Mulla kolme eri luottokorttia,2 Visaa ja Master. On kahdessa eri pankissa till. Missään kortissa ei ole issue numberia? Eikä myöntämis päivää?

Eli tein tilauksen ekakertaa tuonne,tunnukset oli jo aiemmin. Laitoin pakolliset Luottokortin numeron,päättymispäivän ja sen turvanumeron takaa 3 numeroo.
Ja painoin vahvista,tilais meni läpi ja tuli vahvistus @:tiin.
Tunnin päästä tuli @ että tilausta ei voi tehdä,luottokortti ei toimi tai muuta sellasta...

Issue numero tarkoittaa muistaakseni visa kortissa sitä että monesko kortti menossa, eli kortin järjestysnumero.
Masterissa ei taida olla kyseistä numeroa.
Voin kyllä muistaa väärinkin kun tuo atsalea alkaa vaivaamaan

16.05.17 - klo:22:03 #11 Viimeisin muokkaus: 16.05.17 - klo:22:11 käyttäjältä IC 77
Missä moinen järjestys numero näkyy? Vai näkyykö? Mulla on kaksi Visaa,enkä moista numeroa keksi? Enkä keksi Mastetistakaan?
Mistä se lukumäärä lasketaan? Mulla on 2 Visaa lompakossa,toisen Visa ehkä 5-10 kys.pankin kortti.
Toinen visa 1-2  toisen pankin kortti,oli ennen master,pankki muutti masterit visaksi.

Tarkoitin tuolla väärin käytöllä sitä: Jos sulta varastetaan tai vaikka jälki kasvu ottaa bileviikon loppuna sinun lompakosta Visan,jos ei tiedä pin koodia ei sillä paljon ostella. Eikä tilata netistä jos ostokset pitää maksaa paypalin kautta Visalla. Tarvii myös käyttäjä tunnukset ja salasanat.
Mutta jos netti kauppaan riittää turvaluvuksi kortin kääntöpuolella oleva 3-lukuinen turvaluku,kuka vain voi tilata tavaraa,enenkuin väärin käytös ilmoitetaan tai huomataan.
Kuten ennen pin koodeja sillä varastetulla tai lainatulla kortilla sai höylätä kapakassa tai kaupassa kuten halusi. Isoissa ostoksissa saatettiin kysyä paperit.
Nyt pitää tietää myös pin.
Muistan myös ajan kun kortit höylättiin tai siis "kopioitiin tai jäljennettiin" ja laskutettiin perästä. Tässä ei siis luettu mangneettijuovaa mitenkään.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Olen tilannut muutaman kerran ko. paikasta. Olen vapaaehtoisesti laittanut numeron lisäksi myöntämis vv/kk ja voimassaolo vv/kk (jotka löytyy minun kortista)+ tarkistusnumero. Aina on kelvannut.
Ja kyllä asia on niin, että kuka vaan, voi noilla tiedoilla tilata. Ei maksun saaja tarvitse muita todisteita, valitettavasti.
You Only Live Twise

Pienellä googletuksella selvisi että ei välttämättä kaikissa visa korteissa issue numeroa ole. Silloin voi käyttää vaikka numeroa 0 tai 1.
Myöskään masterissa ei ole ja voi käyttää numeroa 0.
Täältä tähän tästä..

Laitoin sähköpostia tuonne Silverille. Poistuvat tilauksen ja tein uuden yrityksen toisella kortilla,Visa. Tämä kelpasi ja tuli vahvistus @postiin,samoin tuli vastaus aiemmin laittaamaani @ postiin. Aiemmin tekemäni tilausyritys poistettiin ja uusi veloitus meni läpi,lupasivat paketin lähtevän maanantaina.

Sain myös vastauksen pankista kun ilmoitin nettipankin kautta kortti ongelmasta. Kortin Credit puoli oli aktivoimatta. Pankki vaihtoi Masterit Visaksi joskus vuosi sitten,enkä sen jälkeen Ole käyttänyt tämän Visan credittiä. Sanoivat soittaneensa korttiyhtiöön ja aktivoineet sen,eli nyt pitäisi toimia?
Kokeilen creditillä ostamista kun käyn viinonloppuna kaupassa.
Verkkopankissa ei ollut tuosta kortin aktivoimisen puutteesta mitään mainintaa?

Tilaus siis meni läpi toisella kortilla ja ilman issue numeroa.
Tausta peileistä näkyy vain taakse jäänyttä elämää,,,ja sen minkä sade kastelee,niin DRY VODKA kuivaa...

Powered by EzPortal