Uusi penkki,vai jälleen penkin muokkausta

Aloittaja unnah, 30.08.16 - klo:18:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Nyt tuo tilaus aukeni meikäläiselle. Oman penkin LÄHETYSKULUT pitää ilmeisesti maksaa itte....vai mitenkä on. Kertokoot jotka ovat tilanneet ??
You Only Live Twise

Lainaus käyttäjältä: pannam - 12.03.17 - klo:13:23
Nyt tuo tilaus aukeni meikäläiselle. Oman penkin LÄHETYSKULUT pitää ilmeisesti maksaa itte....vai mitenkä on. Kertokoot jotka ovat tilanneet ??

Itse pitää lähetyskulut maksaa kumpaankin suuntaan.

Juu....niin mä oletin...
You Only Live Twise

Olen teettänyt suomessa,jopa kotikaupungissa Naantalissa,verhoiljalla joka pystyy tekemään juuri sellaisen istuimen pyörään kuin mahd,itse haluaa. Nytkin on tekeillä tuohon ostamaani Honda deauvilleen itselleni parempimuotoinen satula.Juuri perjantaina tuli tekstari häneltä,että tuleppas koeistumaan penkki ennen kuin hän pistää verhoilun siihen.En lähde tilaamaan nistään ulkomailta satulaa, en väitä niistä mitään,ainoastaan sen että saan ainakin itse sanoa painavan sanani sen muodosta ja sopivuudesta kokeilemalla,ja väitän että hinta ei kaikkineen ole ainakaan kalliimpi.Aiemmin kun olen teettänyt 2 kpl  on hintahaarukka ollut 250-300 e ja siihen on silloin laitettu lämpöelementti,mutta ei mitään geeliä.

Minä kannatan suomalaista työtä ja laatua,olen ollut erittäin tyytyväinen. thumbsup1

FF1pan  rd11

juuri tuos itse haikailin jos löytyis jostakin 1100,sen vanhan penkin joka olis tarpeeksi edullinen että vois kokeilla
rakennella .ylimääräisen penkin vois aina piiloittaa kun tulee susi..justiin kävin Jalasjärveläisellä verhoojalla, lähellä juustoporttia hakemas huopaa ja sieläkin oli jonkun 1100 satula jota oli muokattu ,, kysyinkin onko
paikallisia että vois käyrä istumas kun on valmis mutta ei ollu tästä kylältä ..ja kyllähän seinäjoellakin on
verhoojia

Lainaus käyttäjältä: SGT - 12.03.17 - klo:16:22
juuri tuos itse haikailin jos löytyis jostakin 1100,sen vanhan penkin joka olis tarpeeksi edullinen että vois kokeilla
rakennella .ylimääräisen penkin vois aina piiloittaa kun tulee susi..justiin kävin Jalasjärveläisellä verhoojalla, lähellä juustoporttia hakemas huopaa ja sieläkin oli jonkun 1100 satula jota oli muokattu ,, kysyinkin onko
paikallisia että vois käyrä istumas kun on valmis mutta ei ollu tästä kylältä ..ja kyllähän seinäjoellakin on
verhoojia


Tuolla foorumin torilla oli joku ST 1100 penkki myynnissä pyysi 80 e,ainahan voi tarjota jotakin.

tai pistä sinne ilmoitus että haluat ostaa..
joku vuos takasin täältä näin myyntiilm 1100 penkki muistaakseni maksoin siit jotain 20 e + rahti keskisuomesta matkahuoltoon

FF1pan rd11

Lainaus käyttäjältä: FF1pan - 12.03.17 - klo:14:09
Olen teettänyt suomessa,jopa kotikaupungissa Naantalissa,verhoiljalla joka pystyy tekemään juuri sellaisen istuimen pyörään kuin mahd,itse haluaa. Nytkin on tekeillä tuohon ostamaani Honda deauvilleen itselleni parempimuotoinen satula.Juuri perjantaina tuli tekstari häneltä,että tuleppas koeistumaan penkki ennen kuin hän pistää verhoilun siihen.En lähde tilaamaan nistään ulkomailta satulaa, en väitä niistä mitään,ainoastaan sen että saan ainakin itse sanoa painavan sanani sen muodosta ja sopivuudesta kokeilemalla,ja väitän että hinta ei kaikkineen ole ainakaan kalliimpi.Aiemmin kun olen teettänyt 2 kpl  on hintahaarukka ollut 250-300 e ja siihen on silloin laitettu lämpöelementti,mutta ei mitään geeliä.

Minä kannatan suomalaista työtä ja laatua,olen ollut erittäin tyytyväinen. thumbsup1

FF1pan  rd11

Juu kyllä mäkin kannatin suomalaista. Toissa vuonna pyysin tarjouksia varmaan puolelta tusinalta lähialueen yrityksiltä. Puolet vastasi,  ja teetin sitten työn eräällä. Vein lestan TODELLA AJOISSA, että ehtii vapuksi. Kerrankin oli hyvä keli vappuna, mutta työ oli kesken.
Nyt tuli pyörän vaihto näin myöhäiselle, joten vahingosta viisastuneena, yritän saada jakkaran ennen juhannusta, ja käytän ulkomaista työvoimaa, hyvällä sydämellä.
You Only Live Twise

Minulla aivan samat kokemukset Helsingin alueella , osa ei edes vastannut kun kysyin ja loput sanoi etteivät kerkiä . Tilasin Ranskasta ja n. 2 viikoa ja satula oli tällä. Vanhan palautus samassa laatikossa takaisin.

Tilasin viimesyksynä tuon topsellerien satulan, joka vaikutti muuten mukavalle istua. Mutta en saanut istuinta takapäästä käymään muihin kuin ylimpään asentoon. Ei mennyt tarpeeksi eteen, että olisi laseutunut alas. Velimies osti tässä talvella samanlaisen pyörän, jossa oli samanlainen satula. Tapasimme eilen illalla ensikertaa pyörän oston jälkeen ja rupesimme kokeilemaan satuloita keskenään, ja hänen satula laskeentui alimpaankin pykälään hyvin. Aikamme ihmeteltyä satulaani, että mikä siinä on vikana, huomasin että istuin geeli oli etupäässä niin pitkällä, että otti kiinni tankkiin eikä satula siksi mennyt riittävän eteen. Kotiin tultuani irroitin istuimen alapuolella olevat etureunan niittaukset, ja leikkasin mattoveitsellä Geeliä lymemmäksi, ja sen jälkeen rakennus nitojalla nahkan reuna takaisin kiinni, ja nyt penkki pelaa niin kuin pitääkin. Saa laskettua takaakin alimpaan pykälään. Istuma asentohan muuttui täysin erinlaiseksi. Samallapa sain tuntumaa myös tangon koroke palasta, kuinka paljon paremman tuntuinen oli senkanssa ajoasento, niin sehän piti myös tilata heti eilen illalla Englannista. Joten pitäneekö lähteä jo syksyllä koittamaan rautapersettä. horisko  thumbsup1
Kaikkea se horistessa teettää.

Kerralla kunnollista eli köyhän ei kannata halpaa ostaa.

Tuollaisen Corbinin penkin kun hankkii, niin loppuu penkkimurheet. Seuraava murhe onkin sitten "jatkuva tankkaaminen" eli ei ole enää takapuolen kestosta reissut kiinni. Hintaa vain taitaa tällä hetkellä olla postikuluineen melkein 1000 €.

Suosittelen, niin loppuu kärvistely ja voi keskittyä ajamiseen eikä tarvitse etsiä vähän väliä niitä linnoja ja kirkkoja yms tekosyitä jaloitteluun, jotta saisi takapuolta lepuutella...! :)

Corbinin voi koeistua Tuusulassa.


Liian tarkka suunnittelu vain pilaa reissun!

Lainaus käyttäjältä: pajukallio - 02.07.17 - klo:15:07
Tilasin viimesyksynä tuon topsellerien satulan, joka vaikutti muuten mukavalle istua. Mutta en saanut istuinta takapäästä käymään muihin kuin ylimpään asentoon. Ei mennyt tarpeeksi eteen, että olisi laseutunut alas. Velimies osti tässä talvella samanlaisen pyörän, jossa oli samanlainen satula. Tapasimme eilen illalla ensikertaa pyörän oston jälkeen ja rupesimme kokeilemaan satuloita keskenään, ja hänen satula laskeentui alimpaankin pykälään hyvin. Aikamme ihmeteltyä satulaani, että mikä siinä on vikana, huomasin että istuin geeli oli etupäässä niin pitkällä, että otti kiinni tankkiin eikä satula siksi mennyt riittävän eteen. Kotiin tultuani irroitin istuimen alapuolella olevat etureunan niittaukset, ja leikkasin mattoveitsellä Geeliä lymemmäksi, ja sen jälkeen rakennus nitojalla nahkan reuna takaisin kiinni, ja nyt penkki pelaa niin kuin pitääkin. Saa laskettua takaakin alimpaan pykälään. Istuma asentohan muuttui täysin erinlaiseksi. Samallapa sain tuntumaa myös tangon koroke palasta, kuinka paljon paremman tuntuinen oli senkanssa ajoasento, niin sehän piti myös tilata heti eilen illalla Englannista. Joten pitäneekö lähteä jo syksyllä koittamaan rautapersettä. horisko  thumbsup1

Sama homma tehty, nyt menee paikoilleen hyvin ja oikeaan paikkaan.
- Raiteiltaan suistuneena jo vuodesta 1959 -
3XSS1000, AR19, SS1000FIN, SS1600K, SS2000, SS2000FIN, SS2000K, SS3000Batic, BB1500, BB1500FIN, 1500G, BB2000KG, BB3000K

Lainaus käyttäjältä: ltm - 02.07.17 - klo:17:47
Kerralla kunnollista eli köyhän ei kannata halpaa ostaa.

Tuollaisen Corbinin penkin kun hankkii, niin loppuu penkkimurheet. Seuraava murhe onkin sitten "jatkuva tankkaaminen" eli ei ole enää takapuolen kestosta reissut kiinni. Hintaa vain taitaa tällä hetkellä olla postikuluineen melkein 1000 €.

Suosittelen, niin loppuu kärvistely ja voi keskittyä ajamiseen eikä tarvitse etsiä vähän väliä niitä linnoja ja kirkkoja yms tekosyitä jaloitteluun, jotta saisi takapuolta lepuutella...! :)

Corbinin voi koeistua Tuusulassa.
Joo se on ostettava sitä mihin rahat riittävät. horisko
Kaikkea se horistessa teettää.



Muuten mikä se "hetula" on Topsellerin penkin etulaidassa, originaalissa sitä ei ole, mikä lie tarkotus mutta leikkasin senkin melkein kokonaan pois, jätin n. sentin soiron.

- Raiteiltaan suistuneena jo vuodesta 1959 -
3XSS1000, AR19, SS1000FIN, SS1600K, SS2000, SS2000FIN, SS2000K, SS3000Batic, BB1500, BB1500FIN, 1500G, BB2000KG, BB3000K

Lainaus käyttäjältä: Asemapäälikkö - 04.07.17 - klo:20:12


Muuten mikä se "hetula" on Topsellerin penkin etulaidassa, originaalissa sitä ei ole, mikä lie tarkotus mutta leikkasin senkin melkein kokonaan pois, jätin n. sentin soiron.
En tiedä mikä sillä lienee tarkoitus, minä jtin sen paikoilleen, käänsin sen alaspäin. Silleen se näkyi olevan veljenikin penkissä, ei varmaan mikään tarpeellinen.
Kaikkea se horistessa teettää.

Hah ! ei kaikilla ole tonnia laittaa satulaan ! :o  Mutta Suomesta löytyy aikast paljon
verhoilioita jotka osaa/pystyy muokkaamaan omasta satulasta perseeseen sopivan ja saat
vielä valita nahan värin. :)  mulla sininen ja ennenkun laitettiin nahka päälle kävin
koeistumassa että varmasti on omalle perseelle sopiva. rd11
Hintaakin tuli alle 300 e  thumbsup1
(jos en väärin muista niin Timppa möi corbinin geeli satulan pois kun ei se ollukkaan
hyvä hänen perälle).
Hyvä satula se kai muuten on muttaja kun ei voi tietää sopiiko oma ahteri siihen ???