Kuukausitapaamiset kesä 2016

Aloittaja Timppa, 15.03.16 - klo:22:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hyvä äijät.! Pikkutuulet ei vissiin haitannu menoa, eikä tainnut olla kovin kylmäkään. Oli näköjään aika paljon muitakin liikkeellä. Pannarit kyllä erottuu kuvista hyvin.
thumbsup1

Mukava kuukausitapaaminen Lahnajärvellä ja lokakuun ilmakin oli ajeluun sopiva . Kahvittelussa oli mukava seurata uuden paikan tehokasta toimintaa , tuotiin pizzoja pöytiin ja seuraavaksi leikattiin hiuksia ja taas pöytiin tarjoilua. Tehokas oli likka . Make lähti paluumatkalla seuraksi Pusulan ja Karkkilan hienojen mutkateiden ajaksi ,340 km tuli mittariin .

Mukava oli vielä tavata Pannaristejä. Tuulisessa, aurinkoisessa säässä. Pertin kanssa paluumatka Pusulan, Karkkilan kautta mutkatietä kruunasi mun ajokauden kilometrejä kertyi 217. Päivän päätteeksi vein "hänet" lämpöiseen talliin. t. Make

Lainaus käyttäjältä: Make - 09.10.16 - klo:09:28
Mukava oli vielä tavata Pannaristejä. Tuulisessa, aurinkoisessa säässä. Pertin kanssa paluumatka Pusulan, Karkkilan kautta mutkatietä kruunasi mun ajokauden kilometrejä kertyi 217. Päivän päätteeksi vein "hänet" lämpöiseen talliin. t. Make


Piruvie ! mikäs kummajainen toi valkonen menopeli tossa kuvassa on ???
panin perälaukku,pakoputket, mutta katteet ,lamppu plexi, peilit whats app ??? ;D

Ihan magee kuitenki  thumbsup1

09.10.16 - klo:20:06 #79 Viimeisin muokkaus: 09.10.16 - klo:20:16 käyttäjältä lehtonen
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 09.10.16 - klo:19:35
Lainaus käyttäjältä: Make - 09.10.16 - klo:09:28
Mukava oli vielä tavata Pannaristejä. Tuulisessa, aurinkoisessa säässä. Pertin kanssa paluumatka Pusulan, Karkkilan kautta mutkatietä kruunasi mun ajokauden kilometrejä kertyi 217. Päivän päätteeksi vein "hänet" lämpöiseen talliin. t. Make


Piruvie ! mikäs kummajainen toi valkonen menopeli tossa kuvassa on ???
panin perälaukku,pakoputket, mutta katteet ,lamppu plexi, peilit whats app ??? ;D

Ihan magee kuitenki  thumbsup1

Soon Wille,,,meinaan Deauville ! Ja sepeteus putki ,ei putket niit on vaa 1. Kuva näyttää vain toispuolenjokkee 😉 n 100 kg kevyempi kui pannari,,,mukava ajaa !
Elämä on lainaa ,miksi et nauttisi siitä harrastuksen parissa !

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 09.10.16 - klo:19:35
Lainaus käyttäjältä: Make - 09.10.16 - klo:09:28
Mukava oli vielä tavata Pannaristejä. Tuulisessa, aurinkoisessa säässä. Pertin kanssa paluumatka Pusulan, Karkkilan kautta mutkatietä kruunasi mun ajokauden kilometrejä kertyi 217. Päivän päätteeksi vein "hänet" lämpöiseen talliin. t. Make


Piruvie ! mikäs kummajainen toi valkonen menopeli tossa kuvassa on ???
panin perälaukku,pakoputket, mutta katteet ,lamppu plexi, peilit whats app ??? ;D

Ihan magee kuitenki  thumbsup1

Så olet sepi ollu niin kauan merellä ettet tunnista pyöriä ja varsinkaan oman kotikaupungin.  cool_smil

FF1pan

Onk sul tullu tommonen ny talliin ??? vai kenen see on ???

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 10.10.16 - klo:19:25
Onk sul tullu tommonen ny talliin ??? vai kenen see on ???

Tulihan tuo deauville ostettua ja haettua tuolta Summassaaren läheltä Saarijärveltä.Hauska pyörä ajaa,kevyempi ja enemmän moottoripyörä kuin tuo wing.Varsikin kun olen tuota villeä
nyt muokannut itsellini sopivaksi. thumbsup1

FF1pan

Powered by EzPortal