8. PanFun kevättapaaminen 20.-22.5.2016 Leppävirta

Aloittaja lehtonen, 24.05.15 - klo:21:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

" Lisämaksusta löytyy keilailua, kurlinkia, hiihtoa (kallioon louhittu hiihtoluola n.30 m hotellin alapuolella) ja vaikka mitä muuta."
Alkuperäisessä kutsussa sivun alussa mainitaan hiihtoareenan käytön kuuluvan huoneen hintaan. Onko se nyt muuttunut maksulliseksi?
Itse tykkäisin paikasta, missä saisimme olla omassa porukassa. Vesileppis on senverran iso hotelli, ettei saada sitä omalla porukalla täyteen.

16.02.16 - klo:18:38 #16 Viimeisin muokkaus: 16.02.16 - klo:18:44 käyttäjältä sepeteus
Olen samaa mieltä kuin Hannu-56 thumbsup1  ja mökki majoitus on mielestäni
paljon parempi kuin Hotelli horisko ja sekin painaa vaa-assa jonkin verran
kun tulen yksin joudun maksamaan yhden hengen huoneesta/vkl 160e.
Jos nyt muistan oikein niin viimeksi mökki maksoi 3:een pekkaan 60e/knuppi :o
Minä,Pertsa ja ff1pan. 062802jumpie   

Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 16.02.16 - klo:18:38
Olen samaa mieltä kuin Hannu-56 thumbsup1  ja mökki majoitus on mielestäni
paljon parempi kuin Hotelli horisko ja sekin painaa vaa-assa jonkin verran
kun tulen yksin joudun maksamaan yhden hengen huoneesta/vkl 160e.
Jos nyt muistan oikein niin viimeksi mökki maksoi 3:een pekkaan 60e/knuppi :o
Minä,Pertsa ja ff1pan. 062802jumpie

Älkää nyt aina .... :)

-Jos oltaisiin kaikki mökeissä siinä kävisi juuri niin kuin Kihniössä... Kaikki olisivat sen oman kaljapullon vierellä ja kun saunasta on tultu huudellaan naapurimökkiin... Missä se porukka?
-Kenellähän meistä on sukset mukana  :o
-Hotellihuoneeseen (2hh)voi myös ottaa sen Luotto kaverin....ja hinta silloin jopa halvempi kuin esim. avioparilla kun isäntä maksaa molemmat ;)
-Mitä enemmän pannaristeja sitä vähemmän huoneita riittää muille Hopi Hopi varaamaan.


SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: hannu-56 - 16.02.16 - klo:18:23
" Lisämaksusta löytyy keilailua, kurlinkia, hiihtoa (kallioon louhittu hiihtoluola n.30 m hotellin alapuolella) ja vaikka mitä muuta."
Alkuperäisessä kutsussa sivun alussa mainitaan hiihtoareenan käytön kuuluvan huoneen hintaan. Onko se nyt muuttunut maksulliseksi?
Itse tykkäisin paikasta, missä saisimme olla omassa porukassa. Vesileppis on senverran iso hotelli, ettei saada sitä omalla porukalla täyteen.

Hiihtoareenan käyttö on maksuton kuten alkuperäisessä tarjouksessa mainitaan.

Anne luetteli pitkän rimpsun lisämaksullisista oheisohjelmia ja puhui myös hiihtomahdollisuudesta maan uumenissa kallion sisällä.
En lukenut tarpeeksi tarkkaan alkuperäistä tarjousta.


Sepeteus hoi!! Otetaanko huone kimppaan pe-su? T. Enkku😉
Elä nyt, koska huomenna voit olla historiaa..........

1.A, 2.B, 3.CDN 4.CH, 5.CZ, 6.D, 7.DK, 8.E, 9.EST, 10.F, 11.FL, 12.H, 13.HR, 14.I, 15.L, 16.LT, 17.LV, 18.MC, 19.N, 20.NL, 21.P, 22.PL, 23.RSM, 24.S, 25.SK, 26.SLO, 27.USA

No sehän sopii oikeen hyvin thumbsup1
Tilaatko sä sen vai laitanko mä ??? rd11

Tulossa ollaan huone varattu.


L&T

Nyt on varattu 2 h huone Enkulle ja mulle. horisko
Näkyillään sitte siellä, ajakaa turvallisesti rd11


Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 29.02.16 - klo:09:35
Seitsemän huonettako on varattu?  thumbsup1
On niitä enemmän varailtuna, mutta kaikki ei halua/viitsi kertoa asiasta....
Tarkkaa lukua en muista mutta eiköhän se selkiä lähiaikoina. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 29.02.16 - klo:09:35
Seitsemän huonettako on varattu?  thumbsup1

Tämän aamun tilanne oli 34 huonetta varattuna.
Alustavasti on sovittuna karaoketanssit pe ja la illoille. Perjantaina saa esiintyä jopa suoraan Iskelmäradion eetteriin. "Pavarotit" voivat jo huuhdella kurkun selväksi. :)  Beermugs

Perinteistä nuotiopaikkaa ei löydy, mutta kylpypalju on käytössä ja sen viereen tuodaan grilli.

Vesileppiksessä on mahdollisuus harrastaa monenlaisia aktiviteettejä omien mieltymysten mukaan.
Voit koota oman porukan ja varata esim. keilaradan käyttöösi.

Ei muuta kuin huoneita varaamaan! thumbsup1


Kaarle ja Korvi tulossa   rd11

Kämppä varattu!  thumbsup1

Pitää sitä reissuun lähtiä, ettei pyörä aivan käyttämättömäksi jää :D

20.03.16 - klo:09:53 #29 Viimeisin muokkaus: 20.03.16 - klo:09:57 käyttäjältä pekkakoi
Huone varattuna ja pihalta paikka valkoiselle pannarille! Tai voi tuo väri vielä vaihtua matta neon keltaiseksi jos ehtii tuon uuden projektin saamaan tulille ennen kokoontumista !

Powered by EzPortal