Nyt on vikaa!! ??

Aloittaja seontaas, 27.04.09 - klo:08:00

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: "seontaas"Moro,

Tulpat ovat lähes uudet iridium tulpat. Katsoin että hengetön kipinä iskee myös väärässä kohdassa tulppaa. Luulen kyllä että kyseessä on elektroniikkaan tai puolaan liittyvä ongelma. Voin tietysti kokeilla vanhoilla tulpilla.. mutta en oikein usko kuin se ei edes yritä käynnistyä  :-k

Hei.

Mitäs tarkoitat tuolla "iskee väärässä kohdassa tulppaa"? Kuulostaa jotenkin oudolta, mutta vois kyllä viitata tulppavikaan. Joskus olen törmänny siihen että tulpista on tullut entiset kun konetta on usein käynnistetty kylmänä niin että on tarvittu ryyppyä ja sitten ei ole käytetty  kunnolla lämpimäksi. Seuraus on ollut vaurioituneet tulpat.

MakePan

muistan kuulleeni samoin, että Irdiumit ovat herkkiä hajoamaan, mikäli eivät ehdi lämmetä kunnolla. Omakohtaista kokemusta ei ole.
Kokeile niillä vanhoilla, jos lisävirtaskakaan ei auttanut

Kaikki 4 tulppaa kerralla?, en oikeen usko lookaround

Minne se vikaisan pannarin omistaja nyt katosi, kokeiltiinko sitä jossain välissä lisävirralla?

niin, jos tuo lisävirtakaan ei auta, debuggauksen voisi aloittaa tulppien vaihdolla.
Jos tappokytkin tai kaatokytkin sulkee virran, niin silloin kai ei tule mitään kipinää?

Virran anto ei auttanut. Kokeilematta ovat uudet tulpat, koska vanhoja en löytänyt. Täytyy kokeilla vielä sekin vaikka aika omituista jos kaikki iridiumit olisi kerralla hajonneet ???? Testasin/ohitin myös seisontatuen kytkimen, vaikka minun mielestä kone kyllä käynnistyy, mutta sammuu jos yrittää panna vaihteen silmään kun jalusta on alhaalla. Ihmettely jatkuu kun saan uudet tulpat. Palaan sitten asiaan.

Vika on sitten löytynyt  wine

Kappas, minäkin kallistuin akun puolelle jumpie

Vaatii täyden akun. Vaikka puolitäysikin pyörittää, niin ei herää mylly käymään. Laturi vaan kiinni. HISS tyhjää akun n. kolmessa viikossa.

Lainaus käyttäjältä: "seontaas"Vika on sitten löytynyt  wine

Jösses, muista pistää Lotto-hakemus kanssa menee tällä viikolla. En ole koskaan kuullut, että tulpat voisi mennä kaikki kerralla viallisiksi bannana
Hyvä, että tuli kuitenkin kuntoon ja matka jatkuu..
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Powered by EzPortal