MP-messut 2015

Aloittaja lehtonen, 07.12.14 - klo:11:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hei.

Täältä ilmoittautuu yksi nykyinen bemaristi ja ehkä tuleva pannaristi messuille. Mitäs osastoja siellä kannattaa käydä tiirailemassa? Olen menossa perjantaina.

Itse astelen järjestään kaikki osastot  :)

Kyllä tulevan pannaristin kannattaa pistäytyä myös moikkaamassa TFMK:n standilla, jossa saat tekemämme reittiesitteen ja tapaat varmimmin muita pannaristeja, pidetään lippu ylhäällä:-)

Mitä muuten tulee messutarjontaan niin kannattaa hiukan tutustua tarjontaan linkistä

http://www.messukeskus.com/Sites1/MP/Sivut/default.aspx

Päähalleja on yleensä kaksi, toisessa on mozkat ja toisessa krääsät- tämä siis karkea jako ja sitten on ajonäytöksiä ja ravintola mestat jne

Mphessu

 
Lainaus käyttäjältä: sepeteus - 16.01.15 - klo:18:09
Nykkävi ohrasesti  wallhead

Olisin päässy messuille, kun mulla olis tää työ Temperalta loppunu 26 pv maanantaina, mutta nyt vaihdanki lennossa
paattia 19 pv Futuraan enkä tiedä kuinka pitkään siellä menee rinning , mut ainaskin 2-3 viikkoo.
Naaaaattttikaaaaa te muut messuista jeejee:

No nyn nualaistiin ennenku tipahti !!!
tein tänne vaan viikon sopimuksen, kun ei tiedetä
saako vakkari lisää saikkua 25 päivän jälkeen ???
joko jatkan tai lennän Rotterdamista himaan ja
tuun sittekki messuille ???

24.01.15 - klo:21:21 #19 Viimeisin muokkaus: 24.01.15 - klo:22:51 käyttäjältä tapasa
Tulipa käytyy Ruotsin mp-näyttelyssä Tukholmassa ja siellä
oli esillä Pannarin 25v juhlamalli !! oikein numeroitu
messupyörä oli nro 3.Saas nähdä miten Helsingissä onko
siellä esillä "juhlamallia"


T  Tapsa

Olenko ymmärtänyt oikein : tulossa perjantaina mm Reko,lehtonen, ja ahonekal,,,,ketkä muut olisivat tulossa pe ? Messut avautuu klo 10.00

Itse yritän "luistaa töistä" pe jo n .klo 13.00 jos tulossa muitakin,,,, thumbsup1

Jos EI niin siirrän la päiväx  ::)
Elämä on lainaa ,miksi et nauttisi siitä harrastuksen parissa !

 Sanotahan tää ny näin pohojalaasehen tapahan:
Lauantaina ollahan tulos isooolla porukalla: kaks pannari henkistä (matkaalu miäles) ja etenki Kroati (aves) ja sitte
kaks enska kuskia  :'( jokka haluaas vaihtelua pohojalaasehen maisemahan ja suritella pyörillä johonakin muallakin ku asfaltilla
Täs akenra ens viikonlopulle...
ps. nii ja vaimolle pitää saara hyvä kypärä ens kesäksi...(tuallaanen kapia päinenhän tua näkyy olovan). eherotuksia saa laittaa, ny oh Shoei merkkinen. olisko kellään ehdottaa mitään hiljaasta pottaa. (tuas ny on mulle tarpeeksi akenraa kattella sopiva ens kesälle Kroatiaan.) rd11

25.01.15 - klo:09:19 #22 Viimeisin muokkaus: 25.01.15 - klo:11:48 käyttäjältä FF1pan
Lainaus käyttäjältä: mikkokui - 24.01.15 - klo:22:22
Olenko ymmärtänyt oikein : tulossa perjantaina mm Reko,lehtonen, ja ahonekal,,,,ketkä muut olisivat tulossa pe ? Messut avautuu klo 10.00

Itse yritän "luistaa töistä" pe jo n .klo 13.00 jos tulossa muitakin,,,, thumbsup1

Jos EI niin siirrän la päiväx  ::)

Olen tulossa näillä näkymin myös perjantaina.Yhdistetty työ ja huvireissu,jos ei mitään erityisen yllätävää estettä
tule.Vois vaikka sopia joku kelloaika että terffattas vaikka Hondan osastolla.Tai ketä nyt olettekaan tulossa, ehdottakaa sopiva aikaolis kyllä mukava nähdä. thumbsup1

FF1pan  rd11

Mullakin muodostuu tuo perjantai messupäiväksi.

Ehdotan että tuo tapaaminen oli vaikka kello 14.00. Ehtisivät nuo töistä luistelijatkin jo pelipaikalle. :)

25.01.15 - klo:13:36 #24 Viimeisin muokkaus: 25.01.15 - klo:13:52 käyttäjältä lehtonen
Sovitaan treffit klo 14 Hondan osastolla. thumbsup1
Nämä treffit siis perjantaille.
Toki muina päivinä kävijät voivat sopia heille omat treffiajat.

 rd11  horisko Noniin !!!

Vakkari tyypille ei tullut lisää saikkua joten sepeteuskin pääsee MOPOMESSUILLE !!!
Lentelen torstaina Englannin Imminghamista himaan.

Oon kyllä vasta Sunnuntaina menossa messuille, kun siellä on vähemmän porukkaa ja
sillon näytteille panijoilla on hyviä tarjouksia.
3 vuotta sitten saatiin takapenkkiläiselle edullisesti avattava kypärä,
ovh. 237e, kaksi hopean väristä jäljellä ja toinen sopivan kokoinen  70e.

koitan kanssa "luistaa" töistä aikaisemmin perjantaina ja olla 14.00 hondan osastolla.

01.02.15 - klo:08:53 #27 Viimeisin muokkaus: 01.02.15 - klo:09:12 käyttäjältä Reko
 thumbsup1 Morjens!
Mp-messut käyty ja kotiin palailtu. Olipa se taas kiva tavata pannaristeja ja wingahtaneita. Hondalla paljon uusia malleja, mutta Pannarin uutta mallia saa edelleen odotella. Taitaa tämä wingahtaneiden alaosasto kasvaa.....

Messut käyty myös Lauantaina. Hienoja oli pyörät. Mutta ei uutuuksia ihan niin paljon kuin odotti. Ainakaan siis sellaita johon olisi voinut ihastua niin kuin Pannariin rd11 .
No käteen jäi kuitenkin uusi ajotakki ja K&N suodattimen pesuaine ja öljy. 062802jumpie

Lainaus käyttäjältä: Reko - 01.02.15 - klo:08:53
thumbsup1 Morjens!
Mp-messut käyty ja kotiin palailtu. Olipa se taas kiva tavata pannaristeja ja wingahtaneita. Hondalla paljon uusia malleja, mutta Pannarin uutta mallia saa edelleen odotella. Taitaa tämä wingahtaneiden alaosasto kasvaa.....
Komeita miehiä. thumbsup1

Powered by EzPortal