Peite Pannariin. Onko kokemuksia Oxford Rainexista ?

Aloittaja PanAna, 09.02.14 - klo:13:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

No niin, nyt kun tuo Pannari tuli hankittua ja sitä joutuu olosuhteiden pakosta säilyttämään pihalla tulikin mieleen, että millainen peite siihen kannattaisi hankkia. Aikaisemmin oli Varressa joku Stormin mallin, mutta tuossa ei ollut mitään hempeämpää sisäverhoilua vaan aika tanakan tuntuinen pinta pyörää vasten.

Olen katsellut tuossa tarjontaa ja tuon Oxfordin Rainex L-koossa ainakin oli jossakin mainittu toimivaksi eikä hio kiiltoja nurkista. Onko jollakin täällä ollut tuota käytössä? On vähän arvokas verrattuna muihin eikä viitsi tietenkään hyvää bensarahaa käyttää suotta siihen jos on joku muukin toimiva...

Niin ja kyseessä siis 1300-malli.

-ana
PanEuropean 1300 2008
ex : Varadero XL10000 2005

Mulla oli viimekesän ST1300 päällä Motonetista ostettu XL-malli eli isoin.
Väritys musta/harmaa ei ole kova eikä kovetu kylmässä.
Siinä on myös ilmaventiili joka tasaa tuulen vaikutusta.

Sopii hyvin päälle vaikka kaikki laukut on paikalla.

 horisko Mulla on sellainen Tammersuojan (tekee esim. autojen penkinpäällisiä) tekemä isoihin   
         pyöriin tarkoitettu peite, joka on helppo pukea Pannarin päälle. Mahtuu hyvin takalaukkuunkin
         sisäkassin ympärille ja olen sitä reissuissakin usein käyttänyt. En vain tiedä kuka sitä myy, koska
         sain sen joskus lahjaksi. Peite istuu hyvin, eikä lepata liikoja.
         On ainakin kivempi lähteä jatkamaan aamulla, vaikka sataisikin  :) .
tee se nyt, huomenna voi olla.....

 horisko Tässä linkki kyseisen firman sivuille: http://www.tammers.fi/tuotteet/suojapeitteet/moottoripyorat .
         Näkyy olevan paljon muutakin, sattui silmään, kun auton kumimattoja katselin.

tee se nyt, huomenna voi olla.....

Powered by EzPortal