Liedon Motoristikirkkoon kimpassa

Aloittaja Mphessu, 03.02.14 - klo:09:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


10.05.14 - klo:21:22 #16 Viimeisin muokkaus: 10.05.14 - klo:21:24 käyttäjältä sepeteus
Jah thumbsup1  tälläkertaa en unohtanu lompakkoo, (ku tarkistin 3 kertaa et ainaki on mukana) ja olin Tammisillan ABC:llä jo 11.40. Oli kiva tavata Pannaristeja pitkästä aikaa, mainitakseni paimiolaiset,Hessu,Sandis y.m. oli meitä ABC:llä raitilla 11 jaq sit Hessu tunki mukaan Kaarinasta. jos ja kun PanFunilaisia on n. 950 kpl
taipa ainakin foorumilla enemmän niin porsenttuaalisesti meitä oli tosi vähän  airrev

10.05.14 - klo:21:53 #17 Viimeisin muokkaus: 11.05.14 - klo:09:57 käyttäjältä Mphessu
Kimpassa oli kaikkiaan tusina osallistujia - eri vaiheissa. Mukana oli myös tourinkilaisia, Wingejä 4 kpl ja 8 panikkaa.
Yhtään ei satanut vettä eikä tullut hiki-lämpötila mennessä about 7 ja palatessa 11 astetta.
Kuvakertomus onnistuneesta kimppa-ajosta.
Mukavaa porukkaa.

Mphessu

P.S.1 yhden tourinkipariskunnan onnistuin rekrytoimaan 19.7.hyvätekeväisyystalkoisiin.

Isäntä ryhmänjohtajaksi ja emäntä kasooriksi ja sopan jakajaksi

P.S 2 Ei löydetty Jussin vahoja

Tourinkilaisia oli tänään myös Härmälässä jossa koulutus/tiedoitus,,,,FIM-Rallyn tiimoilla!

Joten ei samaan aikaan voi olla kahdessa paikassa :'(
Elämä on lainaa ,miksi et nauttisi siitä harrastuksen parissa !

Minökin olin mukana Liedossa, en kimppa-ajossa, mutta PanFun-miehiä minäkin. Olin Gospel Riderien letkassa. Juteltiin siinä Kupittaalla parin Pan Fun -kaverin kanssa, toinen taisi olla MpHessu? Oli kiva tavata, nähdää joskus taas.



P.S 2 Ei löydetty Jussin vahoja

juu olin kyllä ja BMW miehet sai vahaa mut en jaksanut palella joten lähdin ajelee ja vahat mukana

Lainaus käyttäjältä: jussi613 - 13.05.14 - klo:10:57

juu olin kyllä ja BMW miehet sai vahaa mut en jaksanut palella joten lähdin ajelee ja vahat mukana

Niinpä sitten "peräkärryllinen" Summassaareen. Mphessu ja Make varaa molempia plaatuja purkit eli 2+2 = 4 kpl

Lainaus käyttäjältä: Mphessu - 13.05.14 - klo:12:24
Lainaus käyttäjältä: jussi613 - 13.05.14 - klo:10:57

juu olin kyllä ja BMW miehet sai vahaa mut en jaksanut palella joten lähdin ajelee ja vahat mukana

Niinpä sitten "peräkärryllinen" Summassaareen. Mphessu ja Make varaa molempia plaatuja purkit eli 2+2 = 4 kpl

tulee..

Powered by EzPortal