tuulisuoja naarmuinen tai vaihto

Aloittaja panimani, 06.09.12 - klo:18:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tere tyhmyyksisäni onnistuin naarmuttaa tuulisuojan "ihmesienellä" kauheeseen kuntoon ,Kun aloittelia oon näissä visiiriasioissa , ja pani on ollut vast pari viikkoo. Onko mitään tietoa voiko naarmuil tehd mitään , ja mist uutta suojaa kannattaa hankkia.

Minä olen käyttnyt Star Brite scratch removeria. Löytyy Motonetin veneosastolta. Olen pesun jälkeen käsitellyt em. aineella ja pleksi pysyy kunnossa, eli jos naarmut eivät ole kovin syviä, niin pitäisi tepsiä.
SS1000 PanFun kimppa

kiitoksia , täytyypä kokeilla!

Lainaus käyttäjältä: panimani - 06.09.12 - klo:20:14
kiitoksia , täytyypä kokeilla!

Heips  ajelu.gif kun oot kokeillu niin kerroppa tääl viestiketjus miten toimi, mulla vähän samaa vikaa. hat1

porissa ainaskin onnistuu kylkylkyl naarmujen poisto olen tehnyt useita naarmujen poistoa porin konepyörä klubilaisille, kiillotusaine tulee saksasta ja työstetään lampaanlaikalla. tulee kuin lähes uusi... jos ette saa poistettua niin lähetys poriin talvella matkahuollon kautta niin homma kunnossa.ja maksaa 25€+rahti.panfun clubi jäsenille.

Lainaus käyttäjältä: jussi613 - 08.09.12 - klo:17:28
porissa ainaskin onnistuu kylkylkyl naarmujen poisto olen tehnyt useita naarmujen poistoa porin konepyörä klubilaisille, kiillotusaine tulee saksasta ja työstetään lampaanlaikalla. tulee kuin lähes uusi... jos ette saa poistettua niin lähetys poriin talvella matkahuollon kautta niin homma kunnossa.ja maksaa 25€+rahti.panfun clubi jäsenille.

Pitääpä laittaa muistiin Jussi613, mutta kokeilen ensin itse tota Brite Scratch removeria  respectii

Katselin Motonetin sivuilta Star Brite naarmunpoisto ainetta. Hinta näkyy olevan 15,90. Käyttötarkoitusluettelon perässä on teksti : Käytä aina käsittelyn jälkeen "step 2" ainetta! Mitä tuo aine on ja mistä sitä sitten saa? Ellei käytä,mitä sitten tapahtuu?

Lainaus käyttäjältä: niksu - 09.09.12 - klo:13:55
Katselin Motonetin sivuilta Star Brite naarmunpoisto ainetta. Hinta näkyy olevan 15,90. Käyttötarkoitusluettelon perässä on teksti : Käytä aina käsittelyn jälkeen "step 2" ainetta! Mitä tuo aine on ja mistä sitä sitten saa? Ellei käytä,mitä sitten tapahtuu?

Olisikohan se Star Brite muovin kiillotusaine "2" ? Tuotenumero 38-7617.
Tuon tiedoissa sanotaan että käytä aina ensin "step 1" ainetta.
Rinnakkaistuotteena ( sama sopivuus ) mainitaan Star brite Muovin naarmunpoistoaine "1", tuotenumero 38-7616.

Pitääpä kokeilla noita.

naarmut taitaa olla aika syviä , auttoi kohtalaisessti, mut kokeilen viel Jussin ehdotusta , joten oon häneen yhteyksis

Lainaus käyttäjältä: niksu - 09.09.12 - klo:13:55
Katselin Motonetin sivuilta Star Brite naarmunpoisto ainetta. Hinta näkyy olevan 15,90. Käyttötarkoitusluettelon perässä on teksti : Käytä aina käsittelyn jälkeen "step 2" ainetta! Mitä tuo aine on ja mistä sitä sitten saa? Ellei käytä,mitä sitten tapahtuu?
Step 2 on hienompijakeista ja tarkoitettu käytettäväksi viimeistelyyn. En itse ole käyttänyt tuota kuin kerran, kun Step 1:lläkin näytti tulevan kirkasta. Ei tämä kuitenkaan syviä naarmuja poista. Pleksin peruskunnostukseen 3v. sitten käytin Fareclan G3:sta (Motonet).
SS1000 PanFun kimppa

Jahas, muitakin touhopeukaloita täällä vertaistukiryhmässä. Tänä kesänä sain saman älynväläyksen itsekin. Itikat lähtivät karhunkielellä tosi vikkelään  nolstuttaa

Pitääpä talven aikana kokeilla Farecla-hiontaa.

Uutta pleksiä en vielä näillä tiedoilla osta, kun maksaa yli 400 €. Mutta AT-Pleksille Kiuruvedelle saattaa tulla asiaa ensi keväänä, ellei Farecla-käsittely johda toivottuun lopputulokseen.

Tekivät nimittäin aiempaan Bemariini alkuperäistä paremman pleksin tilaustyönä ja ihan kohtuuhintaan.

Heillä on lisäksi se etu, että voivat toimittaa myös tavallisista mitoista poikkeavia kokoja, esim. muuten vakio, mutta tavallista korkeampana.

Lainaus käyttäjältä: lätty - 12.09.12 - klo:18:31Pleksin peruskunnostukseen 3v. sitten käytin Fareclan G3:sta (Motonet).
Tuleeko G3:lla jo kirkas lopputulos, vai pitääkö vielä viimeistellä jollain hienommalla?

Lainaus käyttäjältä: Hannu59 - 17.09.12 - klo:23:32
Lainaus käyttäjältä: lätty - 12.09.12 - klo:18:31Pleksin peruskunnostukseen 3v. sitten käytin Fareclan G3:sta (Motonet).
Tuleeko G3:lla jo kirkas lopputulos, vai pitääkö vielä viimeistellä jollain hienommalla?
Harmaa huntu poistui ja syvempien naarmujen reunat pyöristyivät eli eivät juurikaan erottuneet enää. Koneella tehtävä jos haluaa välttää tenniskyynnärpään. Viimeistelin vielä StarBrite 1:llä, jota olen käyttänyt silloin tällöin pesujen jälkeen (sitkeämmät itikat poistuvat helposti).
SS1000 PanFun kimppa

Tulipa tänään hinkattua Star brite step 1:sellä, naarmut lähti aikast hyvin mutta yhdestä kohtaa
jäi sellaseks pilkullisen harmaaks, eli ei oo ihan kirkas, haen vielä sitä step 2:osta ja kokeilen mitä sitte tapahtuu ???

Lainaus käyttäjältä: Hannu59 - 17.09.12 - klo:23:32
Lainaus käyttäjältä: lätty - 12.09.12 - klo:18:31Pleksin peruskunnostukseen 3v. sitten käytin Fareclan G3:sta (Motonet).
Tuleeko G3:lla jo kirkas lopputulos, vai pitääkö vielä viimeistellä jollain hienommalla?
Itse itselleni vastaten, ei tarvitse viimeistellä. Jos jaksaa veivata (koneella) G3:lla tulee kyllä oikein hyvä lopputulos.

Alkuperäisessä pleksissä näyttäisi olevan joku suojakalvo pinnassa ja siitä kun hioo ensimmäisen kerran läpi, niin tulee aika järkyttävän näköisiä laikkuja. Ei auttanut kuin vetää koko pinta yli asti pois. Saa näkee nyt sitten menikö siinä joku kovetettu pinta ja koko pleksi on saman tien täynnä naarmuja uudelleen?

Powered by EzPortal