Kulmaventtiili renkaisiin

Aloittaja hfc59, 21.06.12 - klo:10:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Moi
Onko kellään tietoa mistä noita kulmaventtiilejä renkaaseen voisi hankkia?
rd11 75maa75

Jokaisessa itseään kunnioittavassa moottoripyörä tarvike kaupassa pitää olla. thumbsup1

Tosin suolaiseen hintaan... viimeksi kun pyysin niin hinta oli n.10€/kpl !!!
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Motonetissäkin on onko sitten oikea reikä.


joo kulma ventiili >:( tarvii lukituksen ettei keskipakois voima avaa mennesään on meinaan useita kokemuksia kavereilta et tyhjenee  :w-)( voihan sen ihan ite kokeilla jos ei usko eeeiii

23.06.12 - klo:10:42 #5 Viimeisin muokkaus: 23.06.12 - klo:10:45 käyttäjältä serekki
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 21.06.12 - klo:12:24
Tosin suolaiseen hintaan... viimeksi kun pyysin niin hinta oli n.10€/kpl !!!

mulla laitettiin kanssa takarenkaaseen vaihdon yhteydessä kulmaventtiili. en tarkkaa hintaa muista, mutta olisko ollut 24,90€/pari. en oo kyllä huomannut että olis ilmat karanneet vielä takasesta. antti kyllä siel kaupassa räknäs ja sihtas (suom: laski ja tähtäs) huolella sen venttiilin, ennenku väänsi mutterin kiinni.
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Mulla poiki kulmaventtiili siten että keskipako repi koko venttilin juuresta osittain poikki...Siinä sitä ihmeteltiin puolassa että mitäs nyt aletaan...
No homma selvis halvalla ja hyvin paikallisessa rengasliikkeessä jonne hinuri mut kyysäs...Itell ei tule koskaan yhtään kulmaventtiiliä muihin ku työkoneisiin joksi en Pannaria lue!!!! :)
Sähkö on sinistä ja sattuu sormiin!!!

Mulla käytössä alumiiniset kulmaventtiilit,jotka tulivat
kimppatilauksena 2009.Otin silloin neljä kappaletta,joten
yks pari on viellä varastossa.Hyvin on pelittänyt,vaikka
renkaita on vaihdeltu useita kappaleita vuosien saatossa.
thumbsup1

01.06.15 - klo:09:19 #8 Viimeisin muokkaus: 01.06.15 - klo:09:21 käyttäjältä sepeteus
Mulla kans ollu vuodesta 2009 alumiiniset kulmikset ja hyvin
on pelittäny n. 85000 km. thumbsup1
                                                                          En hyväksyis Bilteman enkä Motonetin
kulmiksia, oon kuullu niistä aika paljon negatiivistä palautetta. wallhead

Seuraavan kerran kun vaihdatan takasen laitatan myös varmuuden vuoksi
uuden kulmiksen. horisko
Tulivat kotiin kupla kirjekuoressa 2 pv:ssä.

Tilasin uudet alumiini kulmaventtiilit täältä:
mprengas.fi  11,3 mm
Spesial Edition.j.p.
Teollisuustie 6
94450 Keminmaa
puh: 0400/689585
jukka.partanen@ppe.inet.fi
2 kpl     16 e
toimitus   2 e
yht.      18 e
                 Säästäminen on hyve ! mutta väärässä paikassa pahe !

Möin HRW:lle ? ainoan ylimääräisen kulmiksen joka mulla oli sivulaukussa PanFun kekkereiden jälkeen, kun huomattiinkin matkalla et rengas tyhjenikin venttiilin kautta (aikasemmin keskustelu ns. kottikärryventtiileistä foorumilla) VAARALLISET EI KESTÄ !!!
Tilasin 5 kpl oikeita kulmaventtileitä, koska, kun viimeksi vaihdettiin etunen niin en muistanut
antaa/mainita et laitetaan uus kulmis kanssa paikalleen. zekkaan n. 1-2 viikon välein ilmanpaineet (kestää renkaat pidempään)
ja etusen kanssa ottaa päähän, kun on niin hankalaa.
Nyt on sitte varalla 2 paria.
Tilaus osoite on tossa edellisessä kirjoittelussa.
On mustana ja alumiinin värisenä.

 Motonetin alumiiniset kulmaventtiilit. Onko joku testannut että toimiiko pannarin vanteessa.?

https://www.motonet.fi/fi/tuote/3830830/Kulmaventtiili-MP-alumiinia-musta

Lainaus käyttäjältä: karhula - 30.05.19 - klo:14:57
Motonetin alumiiniset kulmaventtiilit. Onko joku testannut että toimiiko pannarin vanteessa.?

https://www.motonet.fi/fi/tuote/3830830/Kulmaventtiili-MP-alumiinia-musta
Ainakin mulla.

30.05.19 - klo:18:31 #12 Viimeisin muokkaus: 30.05.19 - klo:18:36 käyttäjältä FF1pan
https://www.storm-motor.fi/media/dynamic/img/products/fullsize/7000-1.jpg

Minä laitoin storm motorilta ostamani kulmaventtiilin mikä vaikuttaa erittäin asialliseslta jos kopio onnistuu näkyy hänestä kuva. Hinta oli 12,90 laadukkaan oloinen vehe.
Helpottaa paljon rengaspaineen tarkistamista,kannattaa katsoa että tulee ulospäin,kun pyörä sivujalalla. Eli kardaanin puolen suuntaan.thumbsup1


FF1pan

Jos toi on 11,3 mm niin on oikea, ainakin näyttä samanlaiselta, kun aikanaan noita tuolta Kemistä tilattiin.  foorumin galleriassa sepeteuksella on kuva siitä. Ollu käytössä edellisessä pyörässä ja on nyt nykyisessäkin pyörässä, ei oo ollu tarvetta vaihtaa kertaakaan, kun kerran on laitettu siihen, edellisellä ajoin 173000 kmja niistä kulmventtiilien kera n. 150 000 km.

Lainaus käyttäjältä: uusipanisti05 - 21.06.12 - klo:15:57
Motonetissäkin on onko sitten oikea reikä.
Motonetistä osti viimekesänä ja oli käypäset.
Kaikkea se horistessa teettää.

Powered by EzPortal