säämiskä

Aloittaja Kauko, 04.04.09 - klo:10:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Viime kesänä tuli todettua, että kuivausrättiä tarvitaan ihan liikaakin. Aito säämiskä toimii.
Hassua täällä höpöttää mistä ostaa, mutta kun posti toi todella laadukkaan tuntuisin säämiskän puntakaupasta.
Ja vielä pikkurahalla, 4,49£ kuluineen. Vastavanlaatuista ei tullut vastaan täällä.  
Lambland

Ei ole kyllä hinnalla pilattu. Ne, säämiskät mitä olen kaupoissa nähnyt, maksavat ihan sikana, joten on tullut tyydyttyä keinosäämiskään. Kyllä sekin on asiansa ajanut, mutta aito on aina aito. Viimeksi on aitoa tullut käytettyä autojoukoissa ;)
Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

Panman tilaa vaemolleen stringitkin puntakaupasta. :compress:

periaatteessa on ihan hullua tilata muutaman euron säämiskää netistä
mutta itseasiassa meni helpommin kuin hakeminen marketista.
Kaikki bilteman yms sääämiskät ovat olleet ohkaisia retkuja ja tyyriitä.
Nyt tuli hyvä ja halpa, tänään käytetty ainakin kymmenen kertaa.
sataa yllättäen...

Lainaus käyttäjältä: "jarska"Panman tilaa vaemolleen stringitkin puntakaupasta. :blah5:

Lainaus käyttäjältä: "panman"
Lainaus käyttäjältä: "jarska"Panman tilaa vaemolleen stringitkin puntakaupasta. :blah5:

Pukeutuu vaikka siihen säämiskään kunhan osaa suostutella. oops2

Ööh siis täh? "tänään käytetty ainakin kymmenen kertaa"  siis mihin te sitä käytätte?  Itse käytäm köyhänmiehen säämiskää pesun jälkeen kuivaamiseen. Siis sellasta sellurättiä, jota on ainakin 23 kilometriä rullassa, voi rutistaa kuivaksi ja käyttää taas. Loppukuivaus työmaalta kähvelletyllä=ilmaisella rullapaperilla, joka imee TODELLA hyvin.
Mutta siis ettehän pese 10 kertaa päivässä pyörää? ettehän? :thumbleft:

Mulla on pitkillä reissuilla aina säämiskä mukana, sillä on hyvä pestä pani.Pidän sen märkänä minikrippussissa ja pyyhin sillä katteet sun muut.Pesu ja puhtaana pussiin.

Lainaus käyttäjältä: "painaja"Ööh siis täh? "tänään käytetty ainakin kymmenen kertaa"  siis mihin te sitä käytätte?
Ollaan reissussa Viron Tartossa, kaupunkia ajeltu ympäriinsä ja juostu erilaisissa
paikoissa, ja kun täällä sataa jo kolmatta päivää, niin on kiva kuivata penkki ja
muutakin ennen ajoonlähtöä. Eli pientä korttelipyörittelyä. Keinosäämiskä ei vaan
toimi samoin kuin aito, ja tuleehan samalla osa pölystä "pestyä".

Powered by EzPortal