Wingi vaihtui Pannariin...

Aloittaja Pohjanpoika, 19.12.11 - klo:18:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Joo, sommoro vaan tälläkin areenalla. Just liityin foorumille, mutta vielä on wingi alla. Wingi ajelut on kuitenkin mun osalta ajeltu ja se vaihtuukin ihan kohta pannariin. Wingi on tosin 1200:n ja kauan piti arpoa, että vaihdanko 1500:n vai johonkin muuhun. Paljon mutkateitä ajelevana, siis Norja ja alpit tulin siihen tulokseen, että pannari on se oikea ja edes vähän urheilullisempi vaihtoehto kun vaimokin liikkuu omalla pärrällään.
Saa nyt sitten nähdä, että tulenko katumapäälle vielä joskus, mutta nyt mennään näillä.

Juuh, eli ens viikolla on sitten jo Pannari tallissa ja Wingi myyty. Vähän tosin jää Wingiä ikäväkin, sillä onhan siinä erinomaiset kyydit ja yhteisiä reissujakin jo monta takana. Jospa tää nyt olis kuitenkin hyvä valinta, eikä tarvitsisi katua myöhemmässä vaiheessa.

Lainaus käyttäjältä: Pohjanpoika - 22.01.12 - klo:17:59
Juuh, eli ens viikolla on sitten jo Pannari tallissa ja Wingi myyty. Vähän tosin jää Wingiä ikäväkin, sillä onhan siinä erinomaiset kyydit ja yhteisiä reissujakin jo monta takana. Jospa tää nyt olis kuitenkin hyvä valinta, eikä tarvitsisi katua myöhemmässä vaiheessa.

Tervetuloa mukaan ja onnee uudelle pyörälle!

Kiitoksia, ja nyt näitä juttuja lueskellessani tuli eteen asia, joka on mulle uusi, eli kysymys kuuluu: mikä on HISS?

Lainaus käyttäjältä: Pohjanpoika - 28.01.12 - klo:17:17
Kiitoksia, ja nyt näitä juttuja lueskellessani tuli eteen asia, joka on mulle uusi, eli kysymys kuuluu: mikä on HISS?
Kyseessä on Honda Ignition Security System. Elikkä Käynnistyksen esto. kylkylkyl
Pyörä lähtee käymään,vain oikein koodatulla avaimella.(luin tämän tuosta käsikirjasta :w-)()


Päätin sitten hiukan silputa aihetta kun onhan se täysin eri asia jos
Wingi vaihtuu pannariin kuin että pannari vaihtuu wingiin.  f.i.r.s.t  :w-)(
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Onhan se kyllä eriasia, kun sitä mietiskelin, että "oonko jo tässä iässä" ja totesin että en muuten ole. Vaikka ikääkin on jo 50+ mutta kun tukka on pysynyt päässä, eikä vatsakaan ole pahemmin venähtänyt, niin sitä mahtuu vielä pannarin kyytiinkin ja mutkatiet toivottavasti ovat kivempia Pannarin kanssa. Ja onhan tuo pannari 1100 ollut haaveena jo nuoresta miehestä lähtien. Muista kun 90-luvun alkupuolella ajelin 500 ja 750 Hondilla ja katselin Pannaristeja kohtalaisen kateellisena, ajatellen, että jumankauta vielä mullakin joskus on tollanen, ja nyt on p..kele. Paitsi että onkin 1300:n, mutta eipä sen väli, kait sitä silläkin kerkiää.

Nyt ajattelen ehkä siirtyväni uudelleen Wingiin joskus 80v tai yli tai en ollenkaan. eipä silti pirun hyvä ajettavahan se on tuo 1200 Wingikin uudemmista puhumattakaan, muttä möhkö mikä möhkö. Yks kaveri ja suunnittelee parhaillaan 1500:n Wingin jälkeen siirtyvänsä Busanistiksi, lieneekö myös pitää itseään ikinuorena.

Itsellä tallissa samanikäiset (-99) LT bemari ja 1100 pannari. Enkä yhtään häpeä tunnustaa, että
kyllä bemari jää useimmiten talliin. Viime kesän alppireissukin tein pannarilla ja nautin. Ajelen pääsääntöisesti yksin.
Sen verran olen bemarista vaikutteita

Nyt on sitten Pannarilla ajeltu muutama sata km, eikä ole wingiä tullut ikävä, ei yhtään. on se vain niin paljon mukavampi mutkissa ja muutenkin. Ei enää sitä möhkömäistä fiilistä ja kaikin puolin tasapainoisempi. Erityisesti kaksi päällä paljon mukavampi kuin wingi, ainakin kuskin näkökulmasta.

Innolla odotan, että pääsen taas Norjaan kesällä kokeilemaan miten Pannarilla taittuu mutkaan.

Onnittelut vaan minunkin puolesta pyörän vaihdosta. Itse olen kerran ottanut tyypit isommalla pannarilla ja kun viikko sitten Espoossa koeajoviikonloppuna ajoin 1600ccm GTL Bemarin, oli sen taipuminen mutkiin hyvin pitkälti samanlaista kuin pannarilla, tosi helppo ajaa. Ja hyvä, pappamainen ajoasento. Mutta enpä taida vanhaa rouvaa vaihtaa tuoreempaan ainakaan vielä ja ainakaan bemariin, saishan uuden pannarinkin vissiin kymppitonnin halvemmalla kuin tuon toisen.

Niin makuasioista ei voi kiistellä,ittelläni oli 5v 1100 ja tyytyväinen olin kyseiseen pyörään mutta kun ostin 1800 wingin ei paha ollenkaan,mutkat menee aivan samallalailla kuten ennen eikä tunnu kolhulta ajaa tai painavalta.Turvallisia km kaikille,varovasti kesää kohden! horisko

Powered by EzPortal