Rautaperseilyt 2012

Aloittaja Maria, 16.03.12 - klo:10:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Minkälaisia lenkkejä itse kullakin on suunnitteilla?

Onko PanFun-kimppaa mahdollisesti muotoutumassa ensi kesäksi?  2lkrnd1

Lainaus käyttäjältä: Maria - 16.03.12 - klo:10:39
Minkälaisia lenkkejä itse kullakin on suunnitteilla?

Onko PanFun-kimppaa mahdollisesti muotoutumassa ensi kesäksi?  2lkrnd1
Mulla on mietinnässä ss2000k,mutta saas nähdä,miten "äijän"käy. 22yikes

Minä kävin kuolaamassa IBAn sivuilta löytyviä suunnitelmia ja sitten vetäydyin googlemapsiin suunnittelemaan omia polkuja...  nolstuttaa
Sen verran olen pessimisti/itsetunnoton, että reitin pitäisi kulkea mahd.monen sukulaisen ja kaverin asuinpaikkakuntien kautta.
Sitten jos tarttee keskeyttää, niin ei jää ihan omine nokkineen kauas kotoa  ashamed

Joko Lönnillä reitti valmiina?  airrev

Lainaus käyttäjältä: Maria - 16.03.12 - klo:12:40


Joko Lönnillä reitti valmiina?  airrev
Hahmotelma lähtee Turkkusest ja hyödyntää alkumatkasta noita moottoriteitä +5:s tietä pohjoiseen riittävän pitkälle ja takastullesssa pääkaupunkiseudulta vielä pikapyrähdys Tampereelle ja takas +sitte vielä Turkkusest Raumal ja se o siin tai sit ei ol  nolstuttaa

Tämmönen on tuolla IBAn sivuilla SS2000:n reittinä.
Meneeköhän teknisesti vaikeasti suorittaa, jos muuntelee (pikkutiet liian hitaita jne) kovin paljon...
Mietin siksakkausta koko Suomen leveydeltä  sa_doh

Moi,

Aja SS1000Finland , on tosi kiva ajo ympäri suomen  75maa75. Voit aloittaa Raahesta ja lopettaa Vaasaan.
Tuo SS2000Finland minkä linkin olit laittanut niin se aikas kova ajo, varsinkin suunnittelu on tarkkaa  wallhead, kun pitää huomioida kulmapisteiden aukioloajat .
Mutta jos haluat ajaa normaalin SS2000 ajon niin se on helppo suunnitella silleen että on  väliyön kotona.


-Juha67


Ps. Perseily on mukavaa... 062802jumpie
2010 ==>    SS1000   SS1600K   SS2000   BB1500   BB1500G
2011==>     BB3000G   SS1000 Finland  SS1000 PanFun kimppa

Lainaus käyttäjältä: juha67 - 16.03.12 - klo:15:11
Tuo SS2000Finland minkä linkin olit laittanut niin se aikas kova ajo, varsinkin suunnittelu on tarkkaa  wallhead, kun pitää huomioida kulmapisteiden aukioloajat .

doh1 no daaa... en hoksannut lainkaan, ettei ole normaali SS2000.
Vaikka hevosenkokoisena lukee otsikossa  :w-)(

Lainaus käyttäjältä: juha67 - 16.03.12 - klo:15:11
Aja SS1000Finland , on tosi kiva ajo ympäri suomen  75maa75. Voit aloittaa Raahesta ja lopettaa Vaasaan.

Mutta jos haluat ajaa normaalin SS2000 ajon niin se on helppo suunnitella silleen että on  väliyön kotona.


-Juha67

Ps. Perseily on mukavaa... 062802jumpie

thumbsup1 Kiitos vinkeistä.
(ei itsellä käynyt mielessäkään, että voisi yöpyä kotona  icon_mrgreen ei mitenkään pahalla perhettä kohtaan)

Joko Maria on tuon ss1000 ajanut??  Itsellä on ollut suunnitelmissa ajaa tuo ss1000! oli jo viimekeväänä mutta kavereilla meni jahkailuksi ja sitten jäi itsellänikin lähtemättä :(

Löytyisköhän oulunseudulta muutamaa pannaristia ss1000 ajoon porukalla?? 03Biker

17.03.12 - klo:10:53 #9 Viimeisin muokkaus: 17.03.12 - klo:11:39 käyttäjältä jussi613
Lainaus käyttäjältä: Maria - 16.03.12 - klo:10:39
Minkälaisia lenkkejä itse kullakin on suunnitteilla?

Onko PanFun-kimppaa mahdollisesti muotoutumassa ensi kesäksi?  2lkrnd1

huhtikuun alussa veryttely ss1600k ja sitten ennen vappuu bb3000 gold ja juhannuksena ss2000 ja sitten iban superviikonloppu ja sinne ss??-bb?? ehkä bb1500 finland.

tämmönen retki lukkoon lyöty. saas nähdä kuis äijän käy :w-)(

ps.on muuten oma spot seurantalaite jolla pääsee seuraamaan mun perseilyitä netissä airrev

Lainaus käyttäjältä: rane61 - 17.03.12 - klo:10:21
Löytyisköhän oulunseudulta muutamaa pannaristia ss1000 ajoon porukalla?? 03Biker
Olin mukana Panfun-kimppa-ajossa viime kesänä ja voisin lähteä uudestaan. rd11

Lainaus käyttäjältä: rane61 - 17.03.12 - klo:10:21
Joko Maria on tuon ss1000 ajanut??  Itsellä on ollut suunnitelmissa ajaa tuo ss1000! oli jo viimekeväänä mutta kavereilla meni jahkailuksi ja sitten jäi itsellänikin lähtemättä :(

Löytyisköhän oulunseudulta muutamaa pannaristia ss1000 ajoon porukalla?? 03Biker

Juu, viime vuonna Hondamanian ja parinkymmenen muun ihanan pannaristin perässä roikkumalla
sain suoritettua SS1000-ajon  thumbsup1

Luulempa, että mukaan lähtijöitä aina löytyy, mutta veturi taitaa puuttua?  :w-)(
Ensiarvoisen tärkeää olla jollakin kaikki narut käsissä, selkeä kuva reitistä ja aikataulusta, kokemusta tauotuksesta ja kuittirumbasta,
ymmärrystä ja kanttia tehdä nopeita ja oikeita päätöksiä jne jne jne.

Olisi harmi, jos ajo tyssäisi kokemattomaan koheltamiseen tai pienen pieneen huolimattomuusvirheeseen  ashamed

Ensi viikonloppuna on IBAF Superviikonloppu.
Onko pohjoisen pannaristeilla innostusta lähteä kimppa-ajoon näin lyhyellä varotusajalla?
Kaksi reittiä on valmiiksi "nuotitettu" IBA:n toimesta. Pohjoinen reitti kulkee mm. Raahen ja Oulun kautta.  rd11

Kovasti olen harkinnut lähtöä ja mieli tekis, mutta tein päätöksen, että en lähde.
Syy: yöt ovat vielä tosi kylmiä!!!
-kyllä rautaperse kotiin ajaa-

Lainaus käyttäjältä: lehtonen - 23.05.12 - klo:22:38
Ensi viikonloppuna on IBAF Superviikonloppu.
Onko pohjoisen pannaristeilla innostusta lähteä kimppa-ajoon näin lyhyellä varotusajalla?
Kaksi reittiä on valmiiksi "nuotitettu" IBA:n toimesta. Pohjoinen reitti kulkee mm. Raahen ja Oulun kautta.  rd11

03Biker ehdin jo innoissani kysellä mailitse tarkemmat tiedot Pankulta (lähtee johtamaan letkaa Vaalasta, ellei työkaverin hautajaisia pidetä lauantaina)
mutta valitettavasti ei löydykään resursseja lähteä mukaan  :'(

Lähdetkö sinä?

Powered by EzPortal