Sweep ajotakki

Aloittaja unnah, 19.06.11 - klo:14:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hei.Osin sweep vision vision ajotakin.Muuten olen ollut tyytyväinen takkiin,mutta yksi seikka häiritsee.Takissa on irroitettava vuori ja vedenpitävä kalvo.Jos takkia käyttää vuoren kanssa,niin on käytössä kaksi sisätaskua.Samoten jos käytän takkia ilman vuorta ja kalvoa,niin on myös käytössä kaksi taskua.Mutta jos käytän takkia irroitettavan kalvon kanssa,niin ei ole yhtään sisätaskua käytössä    Mitenhän muun merkkisten takkien laita on.Onko muissa merkeissä kalvossa taskut 
Onnistuiskohan Oulussa missään tehtyä taskut tuohon vedenpitävään kalvoon,vielä että ne myös olisivat vedenpitävät 

Lainaus käyttäjältä: unnah - 19.06.11 - klo:14:57
Hei.Osin sweep vision vision ajotakin.Muuten olen ollut tyytyväinen takkiin,mutta yksi seikka häiritsee.Takissa on irroitettava vuori ja vedenpitävä kalvo.Jos takkia käyttää vuoren kanssa,niin on käytössä kaksi sisätaskua.Samoten jos käytän takkia ilman vuorta ja kalvoa,niin on myös käytössä kaksi taskua.Mutta jos käytän takkia irroitettavan kalvon kanssa,niin ei ole yhtään sisätaskua käytössä    Mitenhän muun merkkisten takkien laita on.Onko muissa merkeissä kalvossa taskut 
Onnistuiskohan Oulussa missään tehtyä taskut tuohon vedenpitävään kalvoon,vielä että ne myös olisivat vedenpitävät

Laitoin varsin kyselyn tuonne eurobikerille tuosta sweepin takista että mitä tulisi maksamaa jos laitettas kalvoon povitasku.Vastaus tuli että kalvoon ei voi laittaa taskua,muuten vedenpitävyys kärsii.Voidaan kyllä tehdä vedenpitävästä kankaasta povitasku päällyskankaan alle.Tasku jäisi tyhmästi vedenpitän kalvon alle  butt1   Tuolle taskulle kertyisi eurobikerin kautta hintaa hirveät 50€  butt1

Ratkaisin asian itse  bittebitte
Kävin ostamassa Oulusta Shelby merkkisestä liikkeestä vedenpitäävää saumanauhaa(samaa saumanauhaa käytetään myös sweepin kalvotakissa ompeleitten päällä) ja ostin samalla kangasta povitaskuun.Siinä sitten ompelin povitaskun(Siis vaimo ompeli),jonka jäkeen laitoin vedenpitävän saumanauhan kiinni ompeleiden päälle silitysraudalla.Hyvä tuli  062802jumpie
Hintaa tälle kaikelle tuli varmaan noin 2 € (ostin toki taskukangasta 5 € mutta ei mennyt siitä kuin pikkupala + vedenpitävää kalvonauhaa saa 0,75 € metri.

Powered by EzPortal