Lämpöä piisaa!!

Aloittaja rane61, 11.06.11 - klo:00:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Miten pannaristit ovat tarenneet ajella??

Itse olen ajellut täällä oulunsuunnalla ihan sorteissa ja t-paidalla, toki kypärä täytyy kans olla.
Mootorin lämpö kyllä lämmitää tuota keskikehoa aika voimakkaasti ;)
Mutta mukavaa on eikä valiteta!!

11.06.11 - klo:01:18 #1 Viimeisin muokkaus: 11.06.11 - klo:01:26 käyttäjältä serekki
ei ole tarkoitukseni tuomita, eikä paasata. itseäni kyllä hirvittää ajatus ajella ilman ajopukua. -vaikka pitää myöntää että itsellä ei ihan ensimmäiseksi viimekesänä tullut ajopukua hankittua. mutta kauhistutti kyllä ajella farkuissa ja pilottitakki päällä. no, enpä kyllä kaukana kotoa käynytkään.

vaikka itse olis miten hyvä kuljettaja, aina tuolla on se, joka ei ole niin kovin kokenut. vaikka itse katsois kaikki risteykset, mutkat ja mäet hyvin ja ajelis ilman "sattumia" ja läheltäpititilanteita, tuolla on aina joku, joka puhuu ajaessa puhelimeen, keskittyy radioon, tai muuten vaan ei välitä muista. ja kun sellainen osuu omalle kohdalle, mä todella haluan, että se ajopuku antaa edes sen pienen suojan.

mielummin olen ajamatta kun ajan ilman ajopukua.

ja vielä lämmöistä:

yhtenä yönä sain ajatuksen että annanpa moottorille vähän kierroksia että palaa karstat. vaihde neloselle ja kierrokset seitsemään tuhanteen. vähintään viis kilometriä ajelin yhtä päätä tolla tavalla ja odotin kokoajan että koska se lämpömittarin neula alkaa kiipeämään ylöspäin. paskat, ei minnekkään liikkunut. koitin toistamiseen, sama tulos. kolmannella kerralla koitin kolmosvaihteella, ei vaikutusta. vahvasti alkaa tuntumaan siltä, et Pannaria ei saa ajamalla rikki.  myöhemmin kaupungilla se lämpömittari sitten alkoi nousta kun ajeli hiljaa isolla vaihteella. flektikin lähti puhaltamaan.

jäi karstat polttamatta... wallhead
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia


11.06.11 - klo:14:50 #3 Viimeisin muokkaus: 11.06.11 - klo:20:08 käyttäjältä serekki
Lainaus käyttäjältä: mikniemi - 11.06.11 - klo:13:54
Mitenkähän tuommoiset farkut toimisi?

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?s=41a1030c0663900100ce2252abc88841;act=ST;f=34;t=116381;hl=farkut

eiks Jarskalla oli tollaset Summiksessa? Kommentteja?

muoks: jaajuu, taitaa Jarska olla siel rautapeppurallissa
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Käväisin tuossa päivällä katsomassa alastaron rr kisoja ja mietin laittaako farkut vaiko core pöksyt ja täyden varustuksen otin koska kuuma oli joka tapauksessa,mutta onhan tämä täysin vapaaehtoista ajella +30 keleillä.
pitää tosin myöntää että työmatkat tulee ajeltua kevyemmillä varusteilla (5 km)
ja voihan se vahinko sattua silläkin matkalla.

Ostin keväällä Cloverin Crossoverin puvun ja olen kyllä tyytyväinen.  thumbsup1

Toppa ja kalvo lähtee erikseen pois ja  takissa on todella isot ja toimivat tuuletusaukot.
Tuuletus toimii hyvin jo 60:ssä eli kuumallakin voi pitää pukua päällä.
Housujen tuuletus ei ole ihan sama luokka mutta toimii sekin

Lainaus käyttäjältä: serekki - 11.06.11 - klo:14:50
Lainaus käyttäjältä: mikniemi - 11.06.11 - klo:13:54
Mitenkähän tuommoiset farkut toimisi?

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?s=41a1030c0663900100ce2252abc88841;act=ST;f=34;t=116381;hl=farkut

eiks Jarskalla oli tollaset Summiksessa? Kommentteja?


Sillä oli päällä Richan ajofarkut.
Kevlaria persus, lonkat ja polvet.
Minusta nuo istuu tosi hyvin.
Näyttää paremmilta kuin monet normifarkut  ;D

Ei Jarska kerennyt tähän hätiin malliksi,
mutta kuvasin pökät hengarissa roikkumassa.

Ja lataan koneelta pari kuvaa, jos äkkipäätä löydän ajofarkut jalassa suoritettuja poseerauksia.

Lainaus käyttäjältä: serekki - 11.06.11 - klo:14:50
Lainaus käyttäjältä: mikniemi - 11.06.11 - klo:13:54
Mitenkähän tuommoiset farkut toimisi?

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/palsta/ikonboard.cgi?s=41a1030c0663900100ce2252abc88841;act=ST;f=34;t=116381;hl=farkut

eiks Jarskalla oli tollaset Summiksessa? Kommentteja?

muoks: jaajuu, taitaa Jarska olla siel rautapeppurallissa

Farkkuja tulee käytettyä oikeestaan vaan miitinkien ja muiden reissujen yhteydessä kun käväsee kauppareissuja ja hengailee paikan päällä.

Muutaman kerran myös paikallisia mutkapätkiä kolutessa kun hellettä piisaa.

Helkkarin kivat jalassa ja helteellä erinomaiset, en vaan oikeen luota tollasiin kevlar suojuksiin  ja mieluiten nahkat päälle.

Powered by EzPortal