Pannarin Satulanmalleja

Aloittaja serekki, 23.05.11 - klo:13:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lainaus käyttäjältä: lönni - 29.05.11 - klo:22:14

On ne Fransmannit ihmeissään,että mikä "penkkivillitys",siellä pohjolassa nyt on. 062802jumpie

Olis varmaan pitänyt tehdä joku diili ko. firman kanssa, ennenkuin ryhdyin mainostamaan heidän tarjoustaan. Mutta siinä näkyy, että tämä foorumi toimii tosi hyvin. Tarpeellinen tieto leviää nopeasti  rinning

no onhan niitä hyviä penkinvalmistajia maailma väärällänsä jopa täällä pienessä härmässä mutta tässä nähdään tämä foorumin voima. täällä on pioneerit Top Sellerien penkkejä tilanneet ja ne hyviksi havainneet ja jakaneet kokemuksensa muitten kanssa.  respekt ja tästä on hyvä muitten jatkaa ja jakaa omia kokemuksiaan.

mun kokemuksen mukaan viis päivää menee laivamatkassa, joten odotellaan pikaista raporttia! (ja kuvia kanssa...) 062802jumpie
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

29.05.11 - klo:23:39 #17 Viimeisin muokkaus: 30.05.11 - klo:00:06 käyttäjältä Obelixxx
Minuu hämää toi kun toisessa kuvassa on kaks osanen ja toisessa yks osanen satula.  sa_doh
Kertokaa sit millanen tuli ne ketkä tilas satulan sieltä ja mitä se sisälti, siis noita hiton koodeja, että itekin osais tilata satulan sieltä.

PS. Ny vasta tajusin mistä lokerikosta te löysitte niitä valmiita satuloita tarjoushintaa, muuten hyvä mut nauha pitäis tietty olla punanen.

29.05.11 - klo:23:44 #18 Viimeisin muokkaus: 30.05.11 - klo:05:29 käyttäjältä serekki
toi mallikuva on ihan /ceestä. (siis toi tos keskellä) noissa valmiiks tehdyissä näkyy selvästi etu- ja takapenkki. toi on aika häävin näkönen toi "marmori"pintanen...   :)

ite kattelin materiaalit noista valmiista vaikka sit tilasinki iha "uniikin".


muoks: erikoisesti pudonnut neljään yön aikana toi "in stock"- luku 062802jumpie
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 23.05.11 - klo:16:01
Laitoin vielä yhden "version" lisää eli tuo alimainen on saman valmistajan kuin Serekin jakkarakin Top Sellerie
Mutta madallettu versio 3cm kuljettajan penkin kohdalta. Molemmissa istuimissa Geeli ei lämppäreitä.

hyvä varmaan laittaa tässä kohtaa kun "puolet porukasta" on jo tilannu penkin, anteeks siittä, mut tuleville tilaajille tiedoks, että istuinosan madallus/korotus/pidennys/lyhennys kuuluu hintaan, geelipehmuste maksaa 35€/istuin ja lämppäri 75€/istuin. mä en oo varma saako lämppärii ja geelii samaan penkkiin, luulen että se on joko-tai.
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia


Näyttäis satulat olevan menossa,kohti Pariisin esikaupunkia 062802jumpie

tulipa mieleen että onkos muita kuljetus firmoja tuonne ranskan suuntaan kuin Itella jolla oman satulan lähettäminen maksaa tuon törkeät 80€ thumbsup1?

itsellä tulisi mieleen ainaskin UPS, DHL mutta hinnoista ei ole tietoa mutta veikkaisin että kalliimmaksi ei ainakaan tule!

Myykääs joku teistä St1300 satulan ostajista mulle teidän vanha satula!

Lainaus käyttäjältä: sammy76 - 01.06.11 - klo:21:34
tulipa mieleen että onkos muita kuljetus firmoja tuonne ranskan suuntaan kuin Itella jolla oman satulan lähettäminen maksaa tuon törkeät 80€ thumbsup1?

itsellä tulisi mieleen ainaskin UPS, DHL mutta hinnoista ei ole tietoa mutta veikkaisin että kalliimmaksi ei ainakaan tule!

No tuo UPS ainakin on tuomassa meidän penkkejä tänne HALLITUSKRIISIMAAHAN 22yikes, hintaan 38,61€.

01.06.11 - klo:22:37 #24 Viimeisin muokkaus: 01.06.11 - klo:22:39 käyttäjältä serekki
Lainaus käyttäjältä: sammy76 - 01.06.11 - klo:21:34
tulipa mieleen että onkos muita kuljetus firmoja tuonne ranskan suuntaan kuin Itella jolla oman satulan lähettäminen maksaa tuon törkeät 80€ thumbsup1?

itsellä tulisi mieleen ainaskin UPS, DHL mutta hinnoista ei ole tietoa mutta veikkaisin että kalliimmaksi ei ainakaan tule!

mä kyselin silloin kun omaani olin lähettelemässä. UPS, DHL, Matkahuolto ja Posti (joka yllättäen olikin halvin)
Oon hukannut sen lapun jo, minkä tein, mut olikohan se niin, että UPS otti 180€ ja DHL yli 600€. Hinnat kun menee kuulemma tilavuuden mukaan noin isossa, mut köykäsessä paketissa.

Ranskasta ne tulee tänne lähetysmaan hintakriteerien mukaan
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

parreen olla kyselemättä

Voisiko joku kertoa keltanokkapannaristille laskiko istuinkorkeus satulan vaihdon myötä, vai miksi vaihdoitte satulaa, näönkö vuoksi? Masa.

02.06.11 - klo:19:45 #27 Viimeisin muokkaus: 02.06.11 - klo:19:48 käyttäjältä Meesse
Parempi muoto tulee penkkiin,pyöreämpi istuinosa,eli lähtee noi terävät reunat pois tosta sivuilta painamasta ,etenkin kyytiläisen osalta,myös kyytiläisen ja kuskin väliosaan tulee selvä muoto eli jarrutuksissa ei tule niskaan niin helposti.  Baern penkki mataloituu noin 2 cm kuskin osalta.

Myöskin Top Sellerie tuntuu ihan hiukan matalammalta vakiokorkuisenakin. (vai johtuuko geelitäytteestä) Paremmin yltää kantapäät maahan. Ja totahan saa myös madallettuna/korotettuna.
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Miten satulan vaihto on vaikuttanut ajomukavuuteen pitkällä matkalla, puutuuko enemmän, vai onko parempi kuin alkuperäinen?

Powered by EzPortal