Tunnelmia Kevätmiitistä

Aloittaja serekki, 22.05.11 - klo:15:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Iltaa. Juu kiitoksia myös minun puolesta vaikka toi mun mies tänne jo ehti kirjoittelemaan  :)
Tosi hieno kokoontuminen ja paikka oli hieno.  ja tanssittua tuli ja kiitos kahdelle  miehelle ketä haki tanssimaan kun toi serekki on aika laiska siinä hommassa vaikka sainkin hänet välillä sinne tanssimaan.
Nyt alkaa jo astma oireetkin pikku hiljaa helpottamaan .. 
Uutta tapaamista odotellessa
Niin ja kiitos Timpalle ja Sarille matka seurasta  03Biker
Elämä on

Myös kotona , kilometrejä pannari liikkui viikonloppuna 887. Tuli paluu reitti valittua alapuolelta ja käväisin tarkistamassa Patalahden ST-1 tankin, taisi olla tämän kevään kallein tankkaukseni 1,689/l 98ja huhhuh.Mutta ei se mitään kun pannari-pannari pyörällä ajellaan.
Kiitokset Summasaaren järjestäjille hauskaa oli.
Terveisin Retery ja Tarja

   se on moro .suuret kiitokset järjestäjille jälleen kerran hyvät meiningit. ei keretty ikävä kyllä paikallisseuran motoristikirkkoon. olttiin kajjaanissa 12.30 ja jäätiin sitten sinne sukuloimaan.olivat kuulemma paikalliset käyneet hyrynsalmella pikakahveet .kahvi oli kylmää ja munkkiki oli yön yli nukkunutta.. kivasti tuli kilometrejä viikolopulle 851km. tulomatkalla pärrä 1300 söi 5,3l. ei muuta kuin pärräillään ja palaillaan...

22.05.11 - klo:22:16 #18 Viimeisin muokkaus: 22.05.11 - klo:22:31 käyttäjältä Timppa
kiitoxset jatkuu.... bittebitte

Marialle ja Jarskalle SUUR KIITOS oli loppu huipentuma aika yli veto siis TALVI TURKKI POIS.onnex jarska oli unohtanut saunan päälle elina

ps.lisäxi kiitos kaikille pannaristeille myös minun puolesta oli kyllä hieno nähdä teidät LIVENÄ. bowdown

oli se kivaa. että mun moodaukset kiinnosti IHAN oikeesti ja tuli pelkästään kannustavaa palautetta  bittebitte

ai niin ei kaikki varmaan kuullut/nähnyt mun ja jarskan yhteis karaoke esiintymistä mutta onnex jarska hoisi osuutensa KIITETTÄVÄSTI mää koitin vaan olla laulavanani reps reps reps

Lainaus käyttäjältä: HAKKE - 22.05.11 - klo:21:12
Kiitos järjestäjille ja summasaaren henkilökunnalle (joku varmaankin välittää kiitokset myös sinne) kaikki toimi hienosti,kelit suosi ja seura oli mukavaa.
kylkylkyl kiitin koko porukan puolesta henkilökuntaa (respa ja keittiö sai erityisen paljon kiitosta) ja Summassaaressa ohjat käsissään pitäneelle Pialle laitoin mailin,
kun ei ollut tänään työvuorossa.

Kaikki oli ainakin respan tyttöjen näkökulmasta sujunut tosi mutkattomasti,
Emme siis saaneet ikuista porttikieltoa icon_mrgreen

Niin ja se Kari Tapion kopsu (karaoken vetäjä) ällisteli, että mikä ihmeen porukka voi olla näin sydämellistä  applause applause  love5 applause applause

22.05.11 - klo:23:00 #20 Viimeisin muokkaus: 22.05.11 - klo:23:13 käyttäjältä Tonzal
Olipas viikonloppu elina Vieläkin on hymy korvissa ja fiilis korkealla!

Oli todella kiva vaihtaa kuulumisia niin uusien "naamojen" kuin "vanhojen" tuttujenkin kanssa. Todella onnistunut tapahtuma, jossa puitteet kohdillaan ja sopivasti ohjattua toimintaa ja omaa vapaa-aikaa. Modausvinkit tuli taas kerran katsottua, joskos sitä sais itse jotakin jossakin vaiheessa aikaiseksi -- laiskuus on lahja.

Suuren Kiitokset jälleen kerran aktiiveille, jotka jaksavat panostaa meidän kaikkien eteen pyyteettömästi. Ei voi kuin kumartaa syvään ja nostaa  hat1 Kiitokset myös kaikille osalistujille, joita ilman viikonloppu eikä letka-ajo olisi ollut yhtään mitään!

Kiitokset myös kotimatkaseurasta Timpan ja Sandiksen perässä oli ilo kurvailla. Mulla kului 310km tankkausvälillä polttoainetta 3,96l/100km, joka tuntuu todella vähäiseltä, kun aikaisemmat kulutuslukemat ovat olleet 5-6l välissä. Täytyy kyllä tarkastaa viime kesän kuitit, mut ehkä se 98 tekee ihmeitä ;)

edit: kerrotaan vielä, että koko viikonlopun kilometrisaldo oli 855.
t.Tonza

ps. terkut takas loistokämppikselle JarPanille!



Hugo:"Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!"

22.05.11 - klo:23:14 #21 Viimeisin muokkaus: 22.05.11 - klo:23:54 käyttäjältä Maria
Lainaus käyttäjältä: jussi613 - 22.05.11 - klo:22:16
kiitoxset jatkuu.... bittebitte

Marialle ja Jarskalle SUUR KIITOS oli loppu huipentuma aika yli veto siis TALVI TURKKI POIS.onnex jarska oli unohtanut saunan päälle elina

ps.lisäxi kiitos kaikille pannaristeille myös minun puolesta oli kyllä hieno nähdä teidät LIVENÄ. bowdown

oli se kivaa. että mun moodaukset kiinnosti IHAN oikeesti ja tuli pelkästään kannustavaa palautetta  bittebitte

ai niin ei kaikki varmaan kuullut/nähnyt mun ja jarskan yhteis karaoke esiintymistä mutta onnex jarska hoisi osuutensa KIITETTÄVÄSTI mää koitin vaan olla laulavanani reps reps reps
Beermugs Ilman Ahonens:n "uhoamista"  :w-)( olisi ainakin mulla jäänyt järvessä kohmettuminen aamuyöllä tekemättä... Sillä en ole millään muotoa yllytyshullu  ngl.ngl
Henrin puuhapussilla ei ollut niin isoa vaikutusta kuin elvytystaitoisen Tupun läsnäololla  respectii
icon_mrgreen icon_mrgreen

ISOT kiitokset täältä myös kaikille osanottajille, syräntä lämmittää tällainen porukka ja upea yhteishenki. bowdown elina 062802jumpie f.i.r.s.t

Suuret kiitokset myös kaikille jotka osallistuitte järjestelyihin, palkintojen hommaamiseen, yms. bowdown...Lehtoset, Salmiset, Sandis ja Eppu..  bowdown

Tonzalle kiitokset tietsikka-avusta, Jussi613:lle upeesta viennistä tanssilattialla(tunsin itteni ballerinaksi icon_mrgreen) ja uimaseurasta+karaookke yhteislaulannasta, kyllähän sää mukana vedit hienosti. 062802jumpie

Timpalle hienosti vedetystä letka-ajosta, suunnittelusta, esitelmästä ja myöskii karaookkesta.. bowdown

Tästä jäi loisto fiilis, olette työ hienoa porukkaa!!



Onko jollakin kuvia Jarskan(Armin) ja Timpan(Dannyn) Tahdon olla sulle hyvin hellä -biisin esittämisestä?
Jussin ja Jarin tanssikuvat jo näinkin Kaiman kännykässä ja jonkun aikaa menee, että se näky lähtee pois verkkokalvolta... reps

Niin tarttisko tässä alkaa olla huolissaan, kun mies laulaa Armina
ja tanssii balleriinana  :-\
En nyt jouda pohtimaan, kun pitää piereskellen ja kiroillen käydä kaatamassa pari mäntyä pokasahalla.

Tapaaminen oli hieno, ohjelmaa sopivasti, mukava lauantaiajelu, hyvä palvelu ja ennen kaikkea reilu meininki.

Iso kiitos kaikille mukana olleille. Jokainen oli tekemässä viikonlopusta loistavaa!!!! Tämä porukka on hieno poppoo.  wave

Kiitos myös meiltä suurimmat järjestelytyöt hoitaneille ja ohjelmasta vastanneille. Onnistuitte upeasti!!!  _party_party_

Kiitti vielä Sarille, Timpalle ja Tonzalille kotimatkasta ja ajoseurasta. Kiva reitti ja matka sujui kuin siivillä (ainakin Sari yritti lenttoon lähtöä useaan kertaan matkan aikana).  rd11

Seuraavaa tapaamista jo ajatellen ja hieman odotellen Eppu ja Sandis

Toi Sereki taitaa olla aika nöösi vielä, kun ihmettelee et vaimo tykkää, kun vähän kiihdyttää, onhan net naiset ain tykänny kiihtymisestä hähhhää  eusadance

Ilmat suosi meittiä koko viikonlopun, mennen tullen ja siin väliski, oli kiva ajella porukassa, kiitti matkakumppaneille seurasta.

kiitos marialle et kumppaneille, olen joskus ollu järjestämässä kokoontumis ajoja ja siinäpä aikaa kyllä palaa että saadaan kaikki toimimaan niinku pitää  062802jumpie

Mulla tuli kilometrejä 1030, mutta kävin sunnuntaina kyläilemässä Renkossa, kun olin ensin kaverit luotsannu Häijään ABC:n kohdalle. bensaa menee mitä menee, en zekannu tällä kertaa.  airrev

Kiitos kaikille ihanasta viikonlopusta!!!! Hauskaa oli ja täytyy kyllä kehua, että Maria oli aika ÄIJÄ kun lähti mun yllytykseen mukaan siis sehän oli jo ennen mua siellä järvessä!!!!  Beermugs



Oli mukava viikonloppu samanhenkisten pannaristien seurassa. Nyt sai moni nimimerkki kasvot, oli todella mukava tutustua.  Paluumatka Ouluun sujui  eilen mukavasti. Kilometrejä koko reissulle kertyi  760 km.
Kiitokset järjestäjille,  kaikki sujui kuin rasvattu. Meillä eka kerta tapahtumassa, mutta varmaan ei jää viimeiseksi.

Yritin mennä tien yli Saarijärvellä lauantaina 21.5.2011, kun yhtäkkiä...

Lainaus käyttäjältä: ahonens - 23.05.11 - klo:13:41
sehän oli jo ennen mua siellä järvessä!!!!  Beermugs

En muuten ihan varmasti olisi mennyt veteen, jos et olisi puhunut mulle järkeä "kuin blondi blondille":
"Mennään vaan uimaan, kun mehän ollaan nyt jo täällä rannassa"  2lkrnd1
icon_mrgreen

Powered by EzPortal