Tunnelmia Kevätmiitistä

Aloittaja serekki, 22.05.11 - klo:15:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ihana, kokemusrikas viikonloppu takana!   f.i.r.s.t 
Jotenkin tää arki ei oikein ois maistunu, mutta ku pakko on...   
Ensimmäinen kerta tällaisessa tapahtumassa eikä varmaankaan jää viimeiseksi, sen verran mukavaa oli!!
Kiitokset matkaseuralle mennen tullen, huikeita mutkateitä tultiin kotiin päin, eukolta tais karata jopa yks kirosana!
Summassaaren hotellilla homma toimi ja ruoka oli hyvää, kiitokset siitä! Ohjelmaa sopivasti, hyvin jäi aikaa höpinöintiin.
Mukavaa, letkeetä ja samanhenkistä porukkaa kaikki, ensikertalaistenkin oli helppo sulautua joukkoon!
Kilometrejä kertyi 757 koko reissusta.

Eipä muuta ku ens vuonna uudestaan   eusadance
Terkuin Heli ja Hannu

Minä vähän hitaana kirjoittajana voin vain todeta,  että muut ovat käyttäneet kaikki hienot laatu/kehusanat.Olipa upea pannarimiitinki!!!
Olen kyllä suorastaan vähän ylpeä,että voi kuulua tuohon joukkoo jossa asenne ja yhteishenki on kohdallaan.  thumbsup1   
erityiskiitos sen järjestäjille vielä kerran!   applause
Kiitoset myös summikseen meno ja tuloporukalle,Septeus,Tapasa&rva ja hakke&rva,matka meni tosi kivasti yhdessä kulkien  ajelu.gif

Terv.FF1pan

23.05.11 - klo:23:43 #32 Viimeisin muokkaus: 23.05.11 - klo:23:45 käyttäjältä Kaarle
Olen ihan samaa mieltä, kuin FF!pan! Komiammat sanat ja kehut on jo lausuttu eli mukavaa oli boing
Tosiaan ensi kertalaisella oli helppo olla mukana.
Tästä kevätmiitistä ja porukkahengestä voi Elvistellä tutuille Yes.
Kiitos Marialle Videosta! Piti heti "imuttaa" se omalle koneelle  rolley




Powered by EzPortal