Takaiskari

Aloittaja ana, 26.04.11 - klo:08:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tein pientä testiä takaiskarille.
Penkillä istumalla annoin kunnolla kuormaa ja seurasin iskarin "toimintaa".
Melkosen lussu on, alkuun painuu tosi helposti ja nopeasti alemmas ja lopussa tulee kuin seinä vastaan, jolloin jousto tuntuu loppuvan kesken.
Ylös tulee kuin wanha hissi, hitaasti ja suhinan kera.
Aika loppu tuntuu olevan ja mielenkiinnolla odottelenki uuden Progressiven saapumista.
Sitten uutta raporttia...

Ja paskat, tuli viestiä ettei suomen jonki säännöstön mukaan voi lähettää Progressiven takaiskaria.
Eli tulliin olis jääny kiinni, voi hemmetti tätä takapajulaa!!
Ilmeisesti sisällä olevien nesteiden ja kaasujen takia ei tulli päästä läpi.


LainaaWe're writing to let  you know that your recent purchase of Progressive Suspension 465 Series Monotube Shocks - Stock Length 465-1128 through the Global Shipping Program could not be delivered to you because the shipment contained items that were found to be restricted for import to FI.
We will be issuing a full refund to your PayPal account.
If you don't see the refund in your PayPal account within the next 72 hours or if you have any questions or need any further assistance, please contact eBay Customer Support.
We apologize for any inconvenience, and thank you for shopping on eBay.



Taidan palata alkuperäiseen suunnitelmaan ja ottaa Stormin kautta Bitubon pampun, ainaki tulee perille.

Lainaus käyttäjältä: jarska - 21.02.14 - klo:20:40
Ja paskat, tuli viestiä ettei suomen jonki säännöstön mukaan voi lähettää Progressiven takaiskaria.
Eli tulliin olis jääny kiinni, voi hemmetti tätä takapajulaa!!
Ilmeisesti sisällä olevien nesteiden ja kaasujen takia ei tulli päästä läpi.


LainaaWe're writing to let  you know that your recent purchase of Progressive Suspension 465 Series Monotube Shocks - Stock Length 465-1128 through the Global Shipping Program could not be delivered to you because the shipment contained items that were found to be restricted for import to FI.
We will be issuing a full refund to your PayPal account.
If you don't see the refund in your PayPal account within the next 72 hours or if you have any questions or need any further assistance, please contact eBay Customer Support.
We apologize for any inconvenience, and thank you for shopping on eBay.



Taidan palata alkuperäiseen suunnitelmaan ja ottaa Stormin kautta Bitubon pampun, ainaki tulee perille.
Taisit tilata epähuomiossa jonkun pommin jota myydään iskarina  :D NO NIIN tämähän eu:n tai suomen menttaliteettiä,Harmin paikka. wallhead 

FF1pan  rd11

Joo, tästä kimpaantuneena tein tutkimuksia.
Stormilla ja Carpimotolla ei ole Bituboa hyllyssä, menee about 1kk, ehkä enemmänkin ennenkuin saa.

Ajokelithän tässä painaa päälle, enkä malta enää odotella, joten tilasin Bitubo H0063XZE01 takaiskarin Accessori Racing nimiseltä firmalta, ebayn kautta.
Toimittaa vain eu:n alueelle, joten pitäs tulla jo perille.
Bitubo tekee erittäin laadukkaita iskareita, joten ei tässä metsään menty ja hinnaksi tuli 508€ postikuluineen.
Näkyi jäävän 4kpl vielä hyllyyn. ;)

Noniih, takaiskari saapui makaroonien maasta.
Oli äärimmäisen helppo asentaa, pamppu tipahtaa käteen kun pultit löysää.
Pelkästään keskituelta pudottaminen sai hymyn kasvoille, enää ei vajoa koko pyörä.
Päällä makustelin ja melkosen jämäkältä tuntuu, kohta pääsee kokeileen... rd11

Mähän kerroin aiemmin tässä ketjussa että ostin Bitubon. Tulet tykkäämään!

Lainaus käyttäjältä: Pannukakku - 11.03.14 - klo:15:12
Mähän kerroin aiemmin tässä ketjussa että ostin Bitubon. Tulet tykkäämään!


Juu, kyl mä luin sen ja uskon. jeejee:
Eikähän Bitubo merkkinä mulle outo ole, Kawassa on koko alusta saman firman tekeleitä.

Komia patukka....ja tietysti tuli väärän värinen.. :D
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.14 - klo:17:00
Komia patukka....ja tietysti tuli väärän värinen.. :D

Se on justihin oikia väri. :P

Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.03.14 - klo:18:28
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 11.03.14 - klo:17:00
Komia patukka....ja tietysti tuli väärän värinen.. :D
Se on justihin oikia väri. :P
Tyttöjen väri :P
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: evakko - 29.04.11 - klo:17:57
Takaiskarin säätöohjeet:

Paluuvaimennuksen säädin

-Pyöritä säädinruuvia myötäpäivään pohjaan asti, avaa vastapäivään 1 kierros ja aseta säätimessä oleva merkki ja vastamerkki kohdakkain., nyt säädin on normaaliasennossa.

Jousen ja paluuvaimennuksen säätö:

Ajaja + kuorma ; säädintä 180 astetta myötäpäivään ja jousi kolmos asentoon, itsellä tämä aina minimi säätö.

Ajaja+ kuorma+ matkustaja; säädintä 270-360 astetta myötäpäivään ja jousi 5 asentoon

Yksin ajaessa olen joskus kokeillut pehmeämpiä säätöjä, kuin ajaja + kuorma, mutta iskari on tällöin mielestäni liian pehmeä, varsinkin täällä pohjoisen routavaurio teillä.

Pyörälläni on jäänyt kilsoja taakse, mutta iskari ja pyörä yleensäkään ei osoita vielä miltään osin pehmenemisen merkkejä.

Jos Analla ei oikeat säädöt vaikuta parantavasti ajo-ominaisuuksiin on paluuvaimennus todennäköisesti sökö.

Mulla on muutaman kerran emännän kanssa reissuun lähtiessä unohtunut yksin ajon säädöt iskariin ja olen ihmetellyt sitten miksi meno muistuttaa heitoissa kengurun selässä oloa, tällöin on pysähdyttävä säätämään takaiskaria.

Etupäätä voi myös jämäköittää halutessaan, vaihtamalla jäykemmät öljyt teleskooppeihin, olen käyttänyt Motul Heavy:ä


Miten on mahdollista päästä sellaiseen tilaan että säädintä voidaan pyörittää 360 astetta myötäpäivään,jos lähtötilanne on sellainen että säädin on pyöritetty myötäpäivään pohjaan asti ja avattu 180 astetta vastapäivään? Siinä tapauksessa on on tullut tehtyä uusia kierteitä 180 asteen verran.
leppis

Powered by EzPortal