Matkamopoksi pannari vai joku muu ?

Aloittaja karitee, 13.04.11 - klo:12:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pikku lenkin tein tänään sillä BMW 1600 GTL pyörällä. Hieno peli se oli, mutta ei se kyllä mitään mahotonta kuumotusta aiheuttanu. Suoraa tietä ajelin. Hienosti se kulki. Vääntöä on runsaasti. Vääntää hyvin alhaalta. Ajoasento pikkusen jännä. Jalat melko koukussa. Ehkä se GT olis mulle sopivampi. Yksin ku ajelee, niin ei tarvetta sille takalaukulle, ku ruukku mahtuu sivulaukkuunki. Mutka tietä olis tietty kiva päästä kokeilemaan. Jos tykkää kaiken maailman valikoita selailla, niin pakollinen ostos :D Varusteet hyvät. Kone hyvän tuntonen ja vaihteisto pelitti hienosti. Ehkä kumminki oottelen sitä tulevaa Hondaa :)

Korkeamman penkin se vaatii ilman muuta jo 183cm pitkälle ukolle. Pannariin verrattuna polvi on kyllä jyrkässä kulmassa. Luulisi että penkin säädönkin olisi Günter osannut tehdä  2lkrnd1

Lainaus käyttäjältä: huttma - 10.06.11 - klo:22:15
Jäähyväiset Pannarille. Yhteensattumien summana vaihdoin eilen hienon ja koko talven tuunatun Pannarini Tampereen RM Heinolla tummansiniseen BMW 1600 GTL:n. Sieltä saisi jouku hyvän pyörän runsailla varusteilla.  Kuten aiemmin koeajon jälkeen kirjoittelinkin, tämä on mieleiseni peli. Toivottavasti saan roikkua foorumilla seurailemassa hyviä juttuja vaikka heittäydyinkin vääräuskoiseksi. Joitakin osia ja varusteita jäi kotiin. Laitan nitä myyntiin ensiviikolla. Etujarrupalasarjaa, kirkasta etuvilkkua, paineensäädintä...

olitko se sinä, joka olit Bemaria ulkoiluttamassa Jämijärven kohdalla tänään noin kymment vaille yks päivällä? Olin tupakkitauolla ÄITI-muistomerkillä.  hat1
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Enpä ollut sielläpäin. Kiertelin tänään Kangasala-Sahalahti-Tuulos-Turenki-Valkeakoski- Eräjärvi lenkin.

sitten on jollakin toisellakin sininen GTL  reps
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Tuhanen paikat on nyt ajettu Bemulla, yksin ja kaksin. Mukavalta laite tuntuu kokonaisuutena. Vimpstaakit on opeteltu. Jousitus on hyvä, samoin moottori. Jousituksen kantavuus ja iskunvaimennuksen toiminta eri asetuksilla on vaikuttavaa. Soraakin on ajettu senverran, että voi todeta menevän vakaammin soralla kuin Pannari. Kulutus on samaa luokkaa Pannarin kanssa. Miinuksena voisi todeta Pannariin verrattuna pleksin suojaavuuden ja kypärään tulevan pienen "vispauksen" sadan vauhdissa silloin kun pleksi on säädetty takapenkkiläisen mielen mukaan. Mutkatiellä Bemu on vaivattomampi kanttailla kun Pannari ja repsikan olemassaoloa ei todella juurikaan huomaa. Tilaisuuden tullen käykää piruuttanne kokeilemassa ja toteamassa itse. tonque2

Itse olisin kiinnostunut ehkä enempi siitä GT mallista. Takapömpelille ei niin paljoa käyttöä, kun yksin ajelee. Sivulaukkuun mahtu hyvin ruukku. Pannarin laukkuun ei mun ruukku mahu  ashamed  GT:ssä ilmeisesti ajoasento lähempänä pannarin ajoasentoa.

Powered by EzPortal