Missä Pannarisi on valmistettu

Aloittaja epoca, 15.10.10 - klo:21:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Oletteko tutkineet missä moposi on tehty, Jaappanissa vai jossain muualla?

 22yikes 75maa75 japan /onko paljon vaihtoehtoja?

FF1pan Naantali

Jossain osiossa oli kerran puhetta valmistusvuodesta joka selviää sarjanumerosta. Samoin muistaakseni valmistusmaa selviää ko. numerosta.
Omani on valmistettu -08 Japanissa.

 horisko Onneksi pannarini  tehty jaapanissa vm  st1100 -98 elina... toivottavasti muut eivät ole tehty chinassa respectii

Beermugs terv FF1pan saunaterveisin Naantali

kertokaas mulle niinku neljän vanhalle että miten tota klappua nyt tulkataan
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Ameriikassa. Ainiin, mul onkin wingi...  22yikes

Miltäs tuntuis jos Panisi olis valmistettu Espanjassa, Italiassa taikkapa Meksikossa? Noh, joku voipi tietää paremmin, onko ratsua taottu muualla kuin Japanissa. Huojentavaa oli kuitenkin tulkita oman menopelin olevan kotoisin Hamamatsu nimiseltä paikkakunnalta. Ihmettelin kuitenkinkin vuosimallia, joka virallisissa kotimaisissa dokumenteissa on 2003, mutta valmistusvuosi on kuitenkin 2002.
Seuraavasta osoitteesta, sivulta 9, löytyy enemmän tietoa valmistenumeron saloista:

http://issuu.com/onderhoud/docs/parts_catalog_st1300-2003-4   

Lainaus käyttäjältä: JariA - 17.10.10 - klo:21:11
Miltäs tuntuis jos Panisi olis valmistettu Espanjassa, Italiassa taikkapa Meksikossa? Noh, joku voipi tietää paremmin, onko ratsua taottu muualla kuin Japanissa. Huojentavaa oli kuitenkin tulkita oman menopelin olevan kotoisin Hamamatsu nimiseltä paikkakunnalta. Ihmettelin kuitenkinkin vuosimallia, joka virallisissa kotimaisissa dokumenteissa on 2003, mutta valmistusvuosi on kuitenkin 2002.
Seuraavasta osoitteesta, sivulta 9, löytyy enemmän tietoa valmistenumeron saloista:

http://issuu.com/onderhoud/docs/parts_catalog_st1300-2003-4   

Tämäkin linkki vahvistaa oman pannarini valmistetun Japanissa Hamamatsun tehtaalla 2008. Aito Jaappanilainen Honda.

Ai, niin on minunkin:  2004 Hamamatsun tehtaalla Jaappanissa.
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily eikä sekään ole kovin tärkeää !

17.10.10 - klo:23:29 #9 Viimeisin muokkaus: 17.10.10 - klo:23:56 käyttäjältä serekki
ei tuu oikeesti mitää. mä oon ihan tosissani koittanu tulkata tota valmistelaattaa (rek otteessa samat notulit), mut ei tuu vastausta. tai sit "tulkkaan" väärää lappuu.  withstupid

ku pitäis löytyy valmistajan koodi, malli (tää löytyy), vuosi ja tehdas... ton sarjanumeron sentää hokasin. (210..jne)
ja toinen noista foorumille laitetuista linkeistä herjaa et tarttis 17 merkkiä olla...

rek.otteessaki vain 11 merkkiä...
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Rekisteriote kohta E josta valmistenumero siitä alat sorvaamaan mieleiseksi. bittebitte

Ennen tuota v.i.s. koodia olevat kirjaimet kertoo mallivuoden ja valmistus pitäjän....
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: serekki - 17.10.10 - klo:23:29
ei tuu oikeesti mitää. mä oon ihan tosissani koittanu tulkata tota valmistelaattaa (rek otteessa samat notulit), mut ei tuu vastausta. tai sit "tulkkaan" väärää lappuu.  withstupid

ku pitäis löytyy valmistajan koodi, malli (tää löytyy), vuosi ja tehdas... ton sarjanumeron sentää hokasin. (210..jne)
ja toinen noista foorumille laitetuista linkeistä herjaa et tarttis 17 merkkiä olla...

rek.otteessaki vain 11 merkkiä...

Mojens.
Marakeesilla samoja ongelmia kuin Serekillä. Tästä on jo aiemmin foorumilla ollut puhetta ja silloin yritin tulkata oman pyöräni tietoja , mutta ei tullut mitään. Osaisko joku viisaampi tulkata tuota rekkarin E-sarakkeesa numerosarjaa (SC26-2400069) ? Pannarini rekisteröintivuosi on 1994.Timpalla on vuosmalli -97 ja siinä varmaan on jo tarpeeksi numeroita (17).

Lainaus käyttäjältä: Timppa - 17.10.10 - klo:23:45
Rekisteriote kohta E josta valmistenumero siitä alat sorvaamaan mieleiseksi. bittebitte

Ennen tuota v.i.s. koodia olevat kirjaimet kertoo mallivuoden ja valmistus pitäjän....


ko mun järjelläni sen VIN -koodin pitäis alkaa "JH2.." jne... mut ei mistään löyty sellaista koodia joka alkas tollai (tai jollain muulla kirjainyhdistelmällä...)
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Powered by EzPortal