Viherkäinen mies taas avun tarpeessa!

Aloittaja serekki, 04.08.10 - klo:16:59

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Onko kellään tietoa et minkälainen laukku sopii 1100n alkuperäiseen takaritsaan, vai sopiiko sinne mikään laukku?
Minkämoisia takalaukkuja ootte ostaneet sinne taakse? (Biltema, Kappa, Givi, onks muita?)
Kuinkas iso sen laukun pitäis olla et saa kaks kypärää sinne mahtuu? 42l ei vissii mee ku yks ja alle sen ei mee vissiin yhtään vai?
Mites ajamisen käy tollasen ison takalaukun kanssa? Huojuuko?
Kokemuksii, kommentteja, ehdotuksia...

-tänks taas-
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Paas ottaen huomen kypärät mukka ja meet Jullen työ ja otat sen ainoon laukun mihin kypärät mahtuu.

Givi maxia (52L)ja samalla siihen selkänoja niin armaas tykkä ja sit viel sellanen rilli johon saa vaikka nallen ja lipputankon kiinni. :hmph:

Vaikutus ajoon: jos tuulella ajat yksin etkä tarvitse tilaa ota laukku pois.
Yksin ajaessasi tuulenpuuskat huojuttelee koska pyörre menee laukun ja sun seljän väliin nutkuttelemaan.
Kaksipäällä saat kiitosta takapenkkiläiseltä kun on "henkistä turvaa" ja voi joskus vaikka hieman nojata
Kaksipäällä todennäköisesti tila saattaa joskus jopa loppua vaikka laukku on iso. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Samaa mieltä Timpan kanssa.
Mulla Givin maxia 52 ,kyllä mahtuu 2 kypää ym. sopii hyvin kiinnikeisiin.  thumbsup1

FF1pan

idea3
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Mulla on Kapan K52 ja se on hyvin tukeva ja muistaakseni melko edullinen. Ei vaikuta juurikaan ajo-ominaisuuksiin ja toimii hyvin irroitettevana "matkalaukkuna". Mutta: Ei takajarruvaloa eikä selkänojaa ja mun kypärä (Schuberth S1) on sen verran suuri ettei se mahdu niin matalaan laukkuun. Joten pakko kai on Giwiä suositella...

Voiko olla mahdollista että stefojen vaihdon yhteydessä on jääneet sarvet vinoon, vai onko joku paikka vääntynyt "vilssoosee"?
Millä sais mittailtuu asiaa ja ennenkaikkea millä ne sarvet sais suoraks takas?    :tongue:
Siinäpä aivoriihi meikäläiselle...
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Hetkonen.... eikos HD-merkkisessä ole sarvet suorat?Ainakin joissakin malleissa. reps1

Oletkos kattonut että ne "polkupyöränsarvet" on varmana kiinni sieltä muovin alta? Ja suorassa
(samalla tavalla molemmat).
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Jospa nyt aloittaisit alusta, laukutko vääntää sarvia vinoon vai mitä?
On helpompi vastailla, kun tietää mitä olet tehnyt. :compress:

No sen jälkeen kun tein sen epäonnistuneen stefanvaihtoremonttireissun sinne yhdelle kurjaamolle, minne en enää mene, ajaessa tuntuu et kaasukäsi pistelee pikkusormen alta. Ja kun ajeleepi suoraa tietä eteenpäin, näyttää siltä et kaasukahva olis lähempänä ittee. Mielestäni istun keskellä mopoa. Laakerissa ei ainakaa oo mitn pykällyksiä, eikä ohjaus musta oo erityisen raskas.
En oo tenhyt mitää erikoisuuksia sarville, hakenu vaan kallistelemalla vähän helpotusta.

Timppa: saaks niitä muka erikseen säädettyä? Must ne on yhtä puuta. Yks putki siel vaan mun mielestä on.
Se auttaiskin kun niitä sais vähän lähemmäs toisiaan ja vähän suoremmaks.
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Pitäiskähän tuon Timpan koittaa ajaa sun pyörällä, sillä taitais paljon selvitä. headbang

Lainaus käyttäjältä: "uusipanisti05"Pitäiskähän tuon Timpan koittaa ajaa sun pyörällä, sillä taitais paljon selvitä. reps1
vitsivitsi
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Tiedä sitten ainakin satula on silloin päin persettä. hat1

Honda merkkisen moottoripyörän yleisin syy tielle jäämiseen onkin polttoaineen loppuminen.
Esim cbr jossa ei polttoainemittaria ja tankatessa unohtunut kääntää polttoainehana pois varatankkiasennosta (eli ei ole enään sitä varatankkia kun ajetaan suoraan kuivaksi asti)
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "serekki"No sen jälkeen kun tein sen epäonnistuneen stefanvaihtoremonttireissun sinne yhdelle kurjaamolle, minne en enää mene, ajaessa tuntuu et kaasukäsi pistelee pikkusormen alta. Ja kun ajeleepi suoraa tietä eteenpäin, näyttää siltä et kaasukahva olis lähempänä ittee. Mielestäni istun keskellä mopoa. Laakerissa ei ainakaa oo mitn pykällyksiä, eikä ohjaus musta oo erityisen raskas.
En oo tenhyt mitää erikoisuuksia sarville, hakenu vaan kallistelemalla vähän helpotusta.

Timppa: saaks niitä muka erikseen säädettyä? Must ne on yhtä puuta. Yks putki siel vaan mun mielestä on.
Se auttaiskin kun niitä sais vähän lähemmäs toisiaan ja vähän suoremmaks.


Siis etupään iskariputket ei oo enää linjassa, eli ne on ikääkuin hieman kierteellä, siis koko etupää on hieman kiertyneenä oikeelle.

Lainaus käyttäjältä: "Obelixxx"Siis etupään iskariputket ei oo enää linjassa, eli ne on ikääkuin hieman kierteellä, siis koko etupää on hieman kiertyneenä oikeelle.

Saaks ton kotikonstein suoraks? Stongan päästä putket löysälle, mitä muuta?
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Laitas ny serekki jäitä hattuun,ja tuos se mopos meille niin käyn pikku lenkillä niin verrataan tähän toiseen....

Jos se menee suoralla tiellä ilman mutkia ja jäkittämistä mihinkään päin ja sarvet on silloin suorassa on se kunnossa tai jos käännökset molempiin suuntiin menee "mukavasti" on kunnossa, jos jousitus toimii on kunnossa.

Jos "ongelma" on ainoastaan se SARVIEN asento tarkistaisin niiden kiinnityksen ensin. Enkä löysäilisi mitään muuta.
Jos sarvia pitäisi saada lähemmäs toisiaan pitää vaihtaa koko sarvet........tai katsoa että ne kahvatupit on molemmissa "pohjassa asti".
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Powered by EzPortal