"ensihuolto"

Aloittaja serekki, 27.07.10 - klo:00:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

27.07.10 - klo:00:17 Viimeisin muokkaus: 21.08.10 - klo:15:15 käyttäjältä serekki
Mun Panis on sitä vikkaa et kun irrottaa kädet sarvista -vaikka hiljaises vauhdis- ni alkaa sarvet ravistaa. No ajattelin et se johtuu siit ohjauslaakerista ja meinasin kiristää sitä. Ei tarvinnu kiristää. Räikänvarsi ei hievahtanukkaa vaikka kaikin voimin vetelin. Ei kai se sit kovin löysäs voi olla. Ei saa vaa sit irrottaa käsii sarvista.


viel ne stefat...... 8-[    Se vapina ei vaan vieläkään hävinnyt. Tää alkaa koht epäilee et Panis on joku vika...[/color]
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Kyllä joku on vialla jos ravistaa ,vaikkakin ilman käsiä. Onko iankaikkisen vanha rengas?Onko pyörän laakerit kunnossa? onko jarrulevyissä näkyvissä laikkuja? Onko etupäässä öljyä? onko liukupuslat kuluneet? Tuossa ensin helpoimmat.
Ohjauslaakeriin kantsii ensin tutustua ennenkuin kiristelee. Jos nyt olettais, että verit irvis hampain jotain laakeria niin se ei liiku enää ollenkaan. Kato joku kaaviokuva ensin, melkein sanoisin, että juuri se mutteri pitää ensin avata. Huom! itse en ole siihen tutustunut.

Mul oli kans CAstrolin öljyt koneessa. 4000km jälkeen alko pienten vaihteiden kans oleen ongelmia kuuman koneen kans. Nyt on taas hondan rasvat sisällä. Vaihteet alko taas menee paremmin päälle.

Taitaa etupään ravistamisen yleisin syy olla kulunut eturengas.. Siitä alottaisin :)

Tuo öljyjuttu on kummallinen ST1100:sen kanssa. Mulla on koneessa Castrolin GPS1 -öljy ja vaihteistosta tuli kolahteleva eikä pikkuvaihteet meinaa kytkeytyä hyvin. Lisäksi ykkönen päällä moottorijarrutuksessa on alkanut kuulua outoa junnaavaa ääntä. Taitaa olla paree vaihtaa öljyä.

Se gastroli liimaa kytkinlevyt yhteen, sen vuoksi vaihteet kolahtaa. Ei kolahda kun et paina kytkintä. Vaihda öljyt.!!!
                                           
                                             headbang

No voi hemmetin BP tämänkin asian tähden! :tongue:

Powered by EzPortal