pakokaasusta

Aloittaja hapako61, 20.06.10 - klo:10:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mulla tää pani ollut nyt n.viikon mamma valittaa että kaupungissa ajellessä tulee pakokaasun käry nokkaan ite en moista huommannut..muilla tälläistä ongelmaa en ole huomannut että putken liitoksetkaan vuotaisi  outoa :cussing:

Jos sulla on joku ylisuuri tuulilasi niin voihan se imu vetää pienessä nopeudessa pakokaasua takamatkustajan kypäränalle.Itse emme ole huomanneet.

Ei kyllä liity kuin sivuttavasti kysymykseen....
Toissapäivänä kun oltiin menossa muuttotalkoisiin kuului kysymys "mikä täällä meen autossa haisee" vastaus oli "tuo edellä menevä nokivasara"....
(ei kerinnyt ohituksissa pois alta, vaikka hormin täydeltä työnsi mustaa nokea). reps1

Eli toinen ajoneuvo, eihän pannari  A.savuta B.haise.
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

(nolottaa tunnustaa, mutta) meikän ykstoistsatasest on pakoputki poikki just ennen pönttöö. mutta ei mun takanaolia oo kyllä koskaan valittanut hajuista. ja minä siittä metelistäki enempi marisen...
 bikeri
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Oletkos aivan varma että on rikki?
Nääs mulla (meidän) pannarissa on oikein pyöreät reijät juur ennen pönttöä ja molemmista tulee iloisesti pakokaasua kun käy... tarkistapas. thumbsup1
SS1000, SS1000PF Kimppa, BB2500K Kimppa, SS1000AFin, IBAF Scandinavia Rally-15, SS1000PF, SS1000 AR-15,SS1000AR-22

Lainaus käyttäjältä: "Timppa"Oletkos aivan varma että on rikki?
Nääs mulla (meidän) pannarissa on oikein pyöreät reijät juur ennen pönttöä ja molemmista tulee iloisesti pakokaasua kun käy... tarkistapas. :pukeleft:
-=¤serekki¤=-
________________________________________________
ei ole olemassa typeriä kysymyksiä, on vain typeriä vastauksia

Serekki,
http://www.ebay.co.uk. Sieltä löytyy edullisesti rosteriränniä kotiin tuotuna ja ulkonäkö/äänetkin paranevat. Motadin pönttöjen pitäisi säilyttää vakiopannarin äänet, mutta ainakin Delkevicin pöntöt ovat reuhakkaampia. BSM:iä ei kannata ostaa, ovat jälleenmyyjän tiskillä liian kalliita ja laatu on huonoa. Ainakin omani ovat susikappaleita, joita olen korjaillut. Mutta onhan HIEMAN matalsointisemmat ja äänekkäämmät kannut kivoja, etenkin kuin niiden kauppanimi on Vampire...

Ulkomaanpannaristit ovat ehdotelleet reikienporailuja äänien paranteluun ja polttoaineen säästöön, mutta mene ja tiedä.

ST1100 exhaust on hyvä haku, ja briteissä E-hyväksyntää vastaava merkintä on BSAU. Se tarkoittaa tieliinkeenteeseen käypää osaa.

Powered by EzPortal