Lainaus käyttäjältä: IC 77 - 01.09.23 - klo:02:12Samalla kannattaa kurkata laakerit pyörän navasta. Takavanteeseen kerran uusin laakerit,oli toinen risa.on muuten 4 laakeria
Muistaakseni oli kaksi laakeria.
Lainaus käyttäjältä: wage - 20.03.09 - klo:18:58samalla kun vaihdoin takajarrupalat niin rasvasin rattaat (joka vuosi pesu ja rasvaus niin tuloo halvemmaksi,kuulemma yleisin laiminlyönti,pannaripuolella)mitä rasvaa kartaanin pooreihin
akun ylläpitolataus käyntiin/liitäntä ja suojalakka
(herkät sähköliitokset,suojalakka tai tefloni,)
(suurimmat käyntihäiriöt on sähköpuolella,mekaaninen puoli toimii moitteettomasti)
tefloni/silikonirasvaukset käynthiin(pitää kumit notkeena pitempään,)
tsekkaa kaikki pultit,kirraa jos tarve(usein avatutpultit/ruuvit laita tervaa kierteisiin,ei ruostu,oxidoidu,,,, ei jarru/ axelipultteihin)
liikkuviin osiin teflonit(vettähylkivä,pienikitka,eikä tartu niin paljon pölyä kuin kontra rasva/öljypohjaiset)
siis tästä se lähtee